Pienet jutut jotka saavat sinut sulkemaan videon?
Teen itse käsitöitä ja tulee siten katsottua käsityöaiheisia videoita eri somekanavilla. Videot alkaa mielenkiintoisesti, mutta sitten jossain kohtaa se tapahtuu: nimittäin annetaan kissojen, koirien jne kävellä missä sattuu, ja se vielä jätetään videoon "söpönä" välikohtana. Ei, se ei ole söpöä kun kissa käy kiehnäämässä tarvikkeet läpi, etenkin jos kyseessä on myytäväksi tarkoitettu tuote. Saman tien loppuu kiinnostus koko tekijää kohtaan.
Mitä vastaavia ärsytyksiä teillä muilla on, jotka saavat samantien lopettamaan videon katsomisen?
Kommentit (68)
Kyllä se yleensä on tuo asiaan pääsemisen hitaus. Jos etsin ohjeita johonkin asiaan niin yritän ensin löytää jonkun, ehkä kuvitetun, tekstin aiheesta, niin on nopeampi poimia sieltä se kiinnostava osa.
Tavaroiden kynsillä tai sormilla taputtelu tai niiden tavaroiden heiluttelu. Tykkään katsoa videoita joissa ihmiset esittelevät esim. kirppislöytöjään ja suljen videon heti jos sitä kirppislöytöä aletaan naputtelemaan kynsillä tai sormenpäillä tai heilutellaan muutaman kerran kameralle.
Kissat joiden kynnet on poistettu ja typistetyt koirat.
Vierailija kirjoitti:
Puhevika tai voimakas aksenni englantia puhuessa.
Heh. Tuttavani aina sanovat, että minun pitäisi aloittaa Youtube-kanava, koska tiedän yhdestä aiheesta niin paljon. Väittävät, ettei ihmisiä haittaa tippaakaan minun (paha) puhevikani, kun sisältö on tarpeeksi kiinnostavaa.
Mutta minä tiedän varsin hyvin, että tämä ei ole totta. Suurinta osaa ihmisistä ottaa ihan suunnattomasti päähän kuunnella puhevikaisen puhetta. Tähän törmää tarpeeksi usein ihan arjessa, jopa asiakaspalvelutilanteissa - siis missä on itse mukamas palveltavana, mutta asiakaspalvelija hermostuu kun ei ymmärrä puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Katson lyhyehköjä kokkausvideoita, ja suljen videon välittömästi, jos kokkaaja käsittelee raaka-aineita ilman hanskoja, ja hänellä on pitkät rakennekynnet. Samoin jos kuvaan ilmestyy taapero, en vaan enää pysty katsomaan, koska miltei aina se lapsi imeskelee sormiaan ja koskettelee sen jälkeen ruokia tms.
Nuo kynnet on kyllä sellainen asia, mikä pistää ällöttämään oli aihe mikä tahansa
Jos siihen on lisätty taustanauru.
Vierailija kirjoitti:
Yksikin mainos niin katkaisen heti.
Firefox + uBlock = ei yhtään mainosta.
Jotkut jenkit, varsinkin naiset, puhuvat aivan maanisesti. Olen jollekin kommenttikenttään kirjoittanutkin, että onko sulla kaikki ihan kunnossa. Myös huono englannin puhuminen ärsyttää. Luulisi, että natiivi osaisi, mutta ei.
🇺🇦🇮🇱
Taustajumputus eli rytmikäs taustamusiikki. En ymmärrä miksi niin monet sitä käyttävät. Parasta on jos ei ole mitään musiikkia, mutta joku pianomusiikki tai muu klassisen tyyppinen, jossa ei ole rytmiä / biittiä, on vielä siedettävää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Katson lyhyehköjä kokkausvideoita, ja suljen videon välittömästi, jos kokkaaja käsittelee raaka-aineita ilman hanskoja, ja hänellä on pitkät rakennekynnet. Samoin jos kuvaan ilmestyy taapero, en vaan enää pysty katsomaan, koska miltei aina se lapsi imeskelee sormiaan ja koskettelee sen jälkeen ruokia tms.
Kannattaa kyllä olla tarkka kokkaushygieniasta, vaikka kyse olisikin pelkistä videoista. Viruksethan niistäkin leviää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhevika tai voimakas aksenni englantia puhuessa.
Heh. Tuttavani aina sanovat, että minun pitäisi aloittaa Youtube-kanava, koska tiedän yhdestä aiheesta niin paljon. Väittävät, ettei ihmisiä haittaa tippaakaan minun (paha) puhevikani, kun sisältö on tarpeeksi kiinnostavaa.
Mutta minä tiedän varsin hyvin, että tämä ei ole totta. Suurinta osaa ihmisistä ottaa ihan suunnattomasti päähän kuunnella puhevikaisen puhetta. Tähän törmää tarpeeksi usein ihan arjessa, jopa asiakaspalvelutilanteissa - siis missä on itse mukamas palveltavana, mutta asiakaspalvelija hermostuu kun ei ymmärrä puhetta.
Puku suomeksi ja tekstitä englanniksi. Ulkkikset ei puhevikoja niin huomaa, etenkin kun kyse on näin piskuisesta kielestä.
Siis tämmöinen Mr Beastmainen huutaminen/älämölö ja muutenkin nää kaikki jenkit on semmoisia älämölöjä että terve, mitään ei voi selittää rauhallisesti. Tämmöisiä videoita en enää edes avaa tai jos erehdyn avaamaan niin suljen samantien! Siis kuka jaksaa tämmöistä:
*aha, linkkiä ei saanut laittaa :P
Huutaminen. Perus puhekkin huudetaan, ihan kun menisi silloin paremmin perille.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä kotikeittiöstä vai ammattilaiskeittiöstö? Ei kai kukaan kotona systemaattisesti käsittele raaka-aineita suojakäsinein.
Se huutaminen ja vouhkaaminen. Ei kestä.
Kun videossa näkyy reagoiva pää alareunassa. Kunnon low-effort contenttia.
Pitkät esittelylöpinät, en vaan jaksa. Aksentti tai huono sanavarasto englanninkielisissä videoissa.
Asian on lähdettävä heti käyntiin. En jaksa kuunnella kuulumisia tai jaarittelua siitä, miten päätit askarrella juuri tämän asian jne. En jaksa kehoitusta tykkäämiseen ja tilaamiseen ja kellon kilkauttamiseen. Teen sen ilman kehoitusta, jos koen tärkeäksi.