Joko olet sorvin ääressä?
Joko siellä painetaan niska limassa tulosta kapitalistille?
Kommentit (23)
Ens lauantaina vasta. Sen kaikista mieluisimman sorvin ääressä 😍🤩
Kyllä olen sorvin ääressä nyt jotta tämä yhteiskunta saa rahaa, työtä tehdään siksi että yhteiskunta toimii.
Me ihmiset olemme yhteiskuntaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen sorvin ääressä nyt jotta tämä yhteiskunta saa rahaa, työtä tehdään siksi että yhteiskunta toimii.
Kiitti sulle työn sankarille, saat vielä joskus mitallin!
t. Kela Gold
Voikun tänne voisikin lisätä kuvia, niin näkisitte oikean sorvin.
Tässä on aikaa istuskella 3h, kun tankoautomaatti työntää uutta osaa automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kela Gold
t:perseaukinainen reppana sä oot ja asut kerrostalo luukussa.
Juu avasin koneen etätöissä mutta siis palsta ja kahvi ensin.
korona 3pv saikkuu sit taas töihin ja elä ap reppana hätäile palkka on 7200e kuukaudessa niin voin tehdä jotain muutakin kun katella sielt kerrostalo luukun ikkunasta ulos ja syödä jotai halpaa paska ruokaa.
Vanhentunut sanonta. Nykyään ollaan hiirtä hiplaamassa.
Kirjoitustaidottomille ei seitsemän tonnin palkkoja makseta missään maailmassa ja Suomi on aika takapajula palkkatasoissa mitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kela Gold
eikö saa myös iteelleen rahaa? eli palkaa.etkö sitä tajua että hänellä on parempi elintaso kun sulla.
Sopivasti tuossa aika alussa on iso IFin rottien tuholaistorjuntamainos 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kela Gold
eikö saa myös iteelleen rahaa? eli palkaa.etkö sitä tajua että hänellä on parempi elintaso kun sulla.
Kela Goldille pärjää vain Kela Platinum...
V-tun kova rapula...en mennyt töihin..
Ap mainostaa elävänsä pienillä tuki hiluilla ja olevansa työtön.kyl on tyhmä ja nolo tyyppi.terkut vaa sinne kerrostaloon ja nauti siitä köyhyydestä reppana.
Etätöissä täällä ollaan. Kone ollut auki ja työaika juossut 7.30 alkaen, mutta pikkuhiljaa töitä aloittelen kahvikupin kera :)
Ei, en ole sorvaaja vaan työtön rakennusmies.