Syuskuun puolväli kohta eikä voi ees housuja pitää jalassa ku on niin vtun lämmin.
Kommentit (34)
Taidatte olla aika nuoria. Kyllä viimeksi hyvin lämmin syksy oli jopa 2018.
Aloittaja taitaa pitää kylmästä, pimeästä ja ankeasta liukkaasta säästä.
On vaan ihanaa, että on valoa, aurinkoa ja lämpöä!
Vierailija kirjoitti:
On vaan ihanaa, että on valoa, aurinkoa ja lämpöä!
Ei ole. Liian pitkään kestänyt tämmöinen. Pks ei yhtään normaalia 15 asteen kesäkeliä. Ihan kun saharassa olisi kun aina vaan porottaa. Välillä pitäisi saada hengähtää.
Jep. Lut kat tykkää kun saavat hillua tuolla puolialasti.
Munasillaan, munasillaan, kohta kaikki on munasillaan...
Itse tykkään, kun syksykin on lämmin. Se on harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Mun kämpässä ollu helle toukokuusta asti eikä loppua näy ja turhauttaa.
Ei ole normaalia tämä .
Jos joku vielä väittää ettei ilmastonmuutos ole olemassa, niin en tiedä missä vika on ku ei selkeitä todisteita näy.
Ja sairasta nauttia nyt siitä kun luonto kärsii .
Huolestuttaa miten ne eläimet, jotka yleensä tähän aikaan valmistautuu talviuneen tai horrokseen ja heidän keho on sekaisin ja miten se vaikuttaa niihin, jos vaikka helteen jälkeen tulee heti lumi ja pakkanen.
No miks et ole laittanu ilmastointilaitetta? Ei se niin vaikeeta ole vai satutko olemaan vaativalla alalla asiantuntijana?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kylmästä pitävät ovat pimeitä, läskejä ja kylmiä ihmisinä. On niin paljon normaalimpaa kyyhöttää sisällä mässäämässä ja tv kyyläämässä räntä sateella. On niin vaivalloista se ulkona liikkuminen ja nauttiminen eri aktiviteeteista. Muka ovat kiinnostuneita luonnosta, vaikka ovat seinää tuijottavia oravia jotka inhoavat elämää. Kaikki jotka minä tiedän ehkä 20 henkilöä. Ymmärtää jos vanhemmalla ihmisellä joku sairaus.
Minulla oli housut eilen ja tänään.
Vierailija kirjoitti:
Sopivan raikas 15 asteen syyskeli olisi sopiva.
Ulos pukeudun. Kotona olen ilkialasti yksin. Kaikki ikkunat ja parveke auki. Tuuletusta ja läpivetoa.
ap, mulla lääkitys (ei ma-, mut vaikuttaa). Talvella -35 "lämmää" :) , siis ne lääkkeet laskee verenpainetta ... viluttaa :) oli siin -35 asteen lämmässä 3 takkia päällekkäin kauppareisulla. Hikihän siinä tuli; tuumasin, et onneks kohta helteet, niin vilutus loppuu - niinhän sitä äkkinäinen luuli - nyt touhutippa nenässä heti, kun jotain tekee! :)
t. m59v.
Missä päin sä ap olet? Hitusvinkulan lämpötila on reilusti yli 30 astetta. Ei suomessa nyt niin kuumaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia tämä .
Jos joku vielä väittää ettei ilmastonmuutos ole olemassa, niin en tiedä missä vika on ku ei selkeitä todisteita näy.
Huolestuttaa miten ne eläimet, jotka yleensä tähän aikaan valmistautuu talviuneen tai horrokseen ja heidän keho on sekaisin ja miten se vaikuttaa niihin, jos vaikka helteen jälkeen tulee heti lumi ja pakkanen.
No miks et ole laittanu ilmastointilaitetta? Ei se niin vaikeeta ole vai satutko olemaan vaativalla alalla asiantuntijana?
On ollut kaksi ilmastointi laitetta tänä vuonna ku vaihdoin isompaan ja ei auta jostain syystä.
Ammattilainen sanoi , että liikaa lämpöä rakenteissa ja aurinko paistaa koko päivän mun koirankoppi yksiöön.
Maksaa muutenkin 5€ per päivä pitää päällä ja jos sillä ei saa laskettua asunnon lämpötilaa 27 asteesta kuin 26-25 niin ei se kannata
Nythän on vasta syyskuun alku, mitä kummaa, joko lunta ja pakkasta toivotte että riittää sitten uusi aihe valittaa siitä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli housut eilen ja tänään.
Ei kai kotona tartte mitään housuja pitää, kalsarit riittää. Mä olen koko kesän pitänyt Lidlistä kympillä ostamiani ohuita sortseja, ihan parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kylmästä pitävät ovat pimeitä, läskejä ja kylmiä ihmisinä. On niin paljon normaalimpaa kyyhöttää sisällä mässäämässä ja tv kyyläämässä räntä sateella. On niin vaivalloista se ulkona liikkuminen ja nauttiminen eri aktiviteeteista. Muka ovat kiinnostuneita luonnosta, vaikka ovat seinää tuijottavia oravia jotka inhoavat elämää. Kaikki jotka minä tiedän ehkä 20 henkilöä. Ymmärtää jos vanhemmalla ihmisellä joku sairaus.
Höpsis. Minä olen pimeä, läski ja kylmä ihmisenä, mutta olen juossut perse paljaana koko kesän.
Ei ole normaalia tämä .