Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne yritetään luoda uusi häviävien luokka

Vierailija
08.09.2024 |

Laitetaan tuet niin alas että on pakko hyväksyä minkälainen orjatyö vain. Tästä häviävien luokasta hyvätuloiset saa halpaa työvoimaa tekemään mitä vain pikkurahalla. Täytyy olla sokeita perussuomalaistenkin jos eivät tätä huomaa. Kokoomuksen suunnitelmalla tätä tehdään kovaa vauhtia koska ennen seuraavia vaaleja Suomi ei enää ole.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Surettaa omien lasten elämä ja tulevaisuus.

Vierailija
2/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki köyhät ja puutteessa elävät järjestäytykää, tukekaa toisianne, nouskaa kapinaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki köyhät ja puutteessa elävät järjestäytykää, tukekaa toisianne, nouskaa kapinaan! 

Nyt tarvitaan vallankumous.

Unohtui sanoa, että rauhanomainen. Ei väkivaltaa!

sama

Vierailija
4/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisesti rikolliset tienaa paremmin kuin matalapalkkainen. Tähän edustajisto ei ole halukas puuttumaan 

Vierailija
5/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vasemmalta sitten tuetaan rikkaan eliitin ajatusta siitä, että ulkkiksia pitää saada paljon lisää, vaikka töitä ja sosiaalitukea ei enää kantasuomalaisillekaan riitä..

Tämä. Ai että. Touche.

Vierailija
6/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule kapina auta, jos ei ole rahaa valtion kassassa. Vieläkö jotkut luulevat, että Suomen talouden tila olisi niin hyvä, että rahaa riittäisi kaikille yhtä holtittomasti kuin ennen?

Vierailija
7/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä häviävien luokasta kaikenmaailman ketkut hyötyy eniten. Tässä mallissa ketkujen kannattaa hyödyntää verotonta työvoimaa ja toisten ahdinkoa. Kunnialliselle ja verot maksavalle työnantajalle ihmisten lisääntyvästä ahdingosta ei ole iloa.

Vierailija
8/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule kapina auta, jos ei ole rahaa valtion kassassa. Vieläkö jotkut luulevat, että Suomen talouden tila olisi niin hyvä, että rahaa riittäisi kaikille yhtä holtittomasti kuin ennen?

Raha pitää jakaa toisella tavalla. Tasapuolisemmin ja oikeudenmukaisemmin.

Vierailija
9/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillisesti rikolliset tienaa paremmin kuin matalapalkkainen. Tähän edustajisto ei ole halukas puuttumaan 

Mitäs itse vasemmisto on halunnut nuo huumekauppiaat Suomeen? Nyt pitää kyllä peiliin katsoa. Khat haisee ja toimeentulotuki juoksee. Itse tilasitte ja saitte mitä halusitte. Suomi on nuorten huumekuolemissa maailman ykkönen. Näetkö yhteyden?

Sinun pitää nyt kysyä poliitikolta näitä juttuja. Kabineteissa nämä päätökset tehdään ja siellä kannetaan vastuu päätöksistä

Vierailija
10/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs itse vasemmisto on halunnut nuo huumekauppiaat Suomeen? Nyt pitää kyllä peiliin katsoa. Khat haisee ja toimeentulotuki juoksee. Itse tilasitte ja saitte mitä halusitte. Suomi on nuorten huumekuolemissa maailman ykkönen. Näetkö yhteyden?

Suomen eniten käytetty huume on kylläkin amfetamiini ja johtopäätös perustuu jätevesianalyyseihin. Perässä tulee lujaa vauhtia mm. hyvätuloisten suosima kokaiini. Työnnä sinä se khattisi sinne...

Vierailija
11/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää nyt kysyä poliitikolta näitä juttuja. Kabineteissa nämä päätökset tehdään ja siellä kannetaan vastuu päätöksistä

Vasemmiston äänestäjät ovat syyllisiä Suomen huumetilanteeseen. Siellä ne syylliset ovat. Ketjuja olette ja tapatte oman kansan huumeilla.

Kyllä ne piripäät on niitä kotopuolen Veijo Vilkkaita; pirikiikarit ja kalju. Asenne kuin prosenttijengiläisellä - sen takia tuo valitus ulkkiksista, koska uus 'tekijä' markkinoilla.

Vierailija
12/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tulkaa pois sieltä häviäjien luokasta, mikäs pakko sinne on jäädä jos merkit viittaa yleensäkään sellaiseen

Vierailija
13/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei sureta yhtään koska tiedän etteivät omat lapseni tule kuulumaan tähän porukkaan. Molemmat lähtevät opiskelemaan yliopistoon alaa joka työllistää ja jossa on hyvät palkat.

Vierailija
14/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei sureta yhtään koska tiedän etteivät omat lapseni tule kuulumaan tähän porukkaan. Molemmat lähtevät opiskelemaan yliopistoon alaa joka työllistää ja jossa on hyvät palkat.

Niin mäkin lähdin mutta sitten sairastuin. 

Vierailija
15/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ja rikolliset hyötyvät köyhistä ihmisistä. Rikolliset voivat käyttää köyhiä ihmisiä omien etujen ajamiseen. Rikkaat rikastuu edelleen. Joissain maissa coca-cola omistaa myös pulloveden. Siellä ei ole saatavilla vesijohtovettä. Coca-cola pystyy hinnoittelemaan kilpailijat pois markkinoilta. Coca-cola toimittaa myös sen kylmäkaapin kauppaan. Kaikki kaupan juomat on coca-colan omistuksessa.

Vierailija
16/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvitaan vallankumous.

Unohtui sanoa, että rauhanomainen. Ei väkivaltaa!

sama

Rauhanomainen vallankumous tapahtuu 4 vuoden välein. Muistakaa äänestää.

Vierailija
17/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tein niin kun valtio halusi. Lopetin työt ja tienaan nyt niin ettei valtio saa mitään. Kaupan päälle vedän kaikki tuet. Pakko toimia näin kun työnteko ei enää kannata.

Vierailija
18/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä tein niin kun valtio halusi. Lopetin työt ja tienaan nyt niin ettei valtio saa mitään. Kaupan päälle vedän kaikki tuet. Pakko toimia näin kun työnteko ei enää kannata.

Oma valinta, sitten ei kannata valittaa. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
19/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään luomista tarvita, täällä on aina ollut häviäjien luokka. Näille häviäjille alkaa nyt vasta paljastua että he ovat sitä. Jos elää toisen rahoilla, on aina häviäjä. Silloin saa vain sen mitä annetaan. Se voi muuttua koska tahansa.

Vierailija
20/58 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt vaan on näin. Sulla pitäisi olla voittajan geenit. Eikö sulla oo voittajan geenejä. Voi voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme