Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monikaan mies ei ole kovin kiinnostunut seksistä

Vierailija
08.09.2024 |

Huomasin tämän kun erosin. Exän kanssa oli selvä juttu että kun on yhteistä aikaa, vietetään tuntikausia sängyssä ja seksiå viikonlopussa min 2-3 kertaa päivässä.

Joka päivä laitettiin pitkiä viestiketjuja ja hekumoitiin tulevasta tapaamisesta tai muisteltiin edellisiä, kerrottiin fantasioita yms. Läheteltiin kuvia, harrastettiin videoseksiä, masturboin hänen edessään yms.

Nyt miehet tuntuu olevan että kiva kun silloin tällöin ollaan sängyssä, mutta se on sit max 30min ja sitten taas muihin puuhiin.

Sellaisiako suurin osa miehistä on? :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Naiset on vaan niin vaikeita seksin suhteen että harvaan jää kerrat. Mitään kivaa ei saa ees ehottaa ja koskeaha ei saa jos ei ole juuri oikealla tavalla kysynyt lupaa etukäteen.

Vierailija
2/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, mutta kun en saanut yhtä kiinnostunutta naista. En nyt aivan noin usein kuin Ap , mutta sellainen pari tuntiakin menis. Vähän vaikea tarkkaan arvioida, kun ei koskaan ole ollut tilaisuutta kyllästymiseen asti.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä ajoi teidät erilleen? 

Vierailija
4/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies katseli muita, joi liikaa ja oli muutenkin monin tavoin törppö ihmisenä.

-ap

Vierailija
5/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies katseli muita, joi liikaa ja oli muutenkin monin tavoin törppö ihmisenä.

-ap

Mutta taitava panomies!

Millaiset häppärit sinulla on; ulkonevat vai innie-vulva?

Vierailija
6/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa Naisista sanoo että sängyssä hommat on ohi parissa minuutissa ! en tiedä onko naisissa vai miehissä vika ?

Vierailija
7/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin outo ketju. Kiehtoo silti tietää minkälaista vulvaa ap:n ex-orhi pääsi panemaan. 

Vierailija
8/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, päivät pitkät en kyllä jaksaisi lähetellä seksiviestejä ja kuolata tulevaa seksiä. 

Sen sijaan oikein mielelläni kuhertelisin tuntikausia sängyn pohjalla. 

Vierailija
9/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n renttu nussi kunnolla! Hieno stoori kunnon paneskelusta. Nyt vaan pitäisi tietää millaista pillua ap:n ex-äijä pääsi nussimaan. 

Vierailija
10/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ex vaikuttaa samanlaiselta kun minun exäni

Vierailija
11/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kosketuksen, jännityksen, kiihotuksen ja laukeamisen tarve tulee kyllä hoidettua yhdellä n. 45 min -tunti 15 min. sessiolla. Eli kokonais aika esileikkeineen. Penetraatiota lopuksi varmaan 5-10-15 min. Tämä 2-3 kertaa viikossa. En kyllä mitään etukäteen hehkuttelua osaa siihen yhdistää. Sama sopii vaimolle. Ns. kertalämmitteisiä ollaan molemmat. Kaikenlaiset "pantiin koko yö" tai " ei noustu sängystä koko päivänä" -tarinat herättää lähinnä kummastusta.

Vierailija
12/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan ex vaikuttaa samanlaiselta kun minun exäni

Millaiset häppärit sinulla on ja miksi erositte?

Vierailija
13/14 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut edes puoli tuntia, exäni kohdalla puhutaan max vartista ja siitä varmaan 3 min yhdyntää. Eikä osannut eikä halunnut opetella suuseksin antamista. Siksi ex. Luokatonta seksiä. Onkohan näin surkeita seksikumppaneita paljonkin. Voisi selittää naisten vähäisen kiinnostuksen seksiä kohtaan. 

Vierailija
14/14 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut pettymyksen siinä, että kun olen varta vasten etsinyt kiimaista seuraa, miehelle onkin lopulta riittänyt 2 kertaa viikossa.

On käynyt ilmi, että hän on aina ollut sellainen.

Harhaanjohtavaa mainontaa siis.

Onneksi nykyinen kumppani on viriili ja saan päivittäin, parhaina päivinä aamuin illoin tai yöllä ja taas aamulla.

Yli 50 v nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi