Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa naisista toivoo että miehet huomioi heitä kaduilla??

Vierailija
08.09.2024 |

Esim valittaa jos ei saa huomiota. Itse en ole nuorena naisena tuota koskaan ymmärtänyt. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut tällaista kuin muutaman ikääntyneen julkkisnaisen suusta. Muut naiset arvostavat sitä, että saavat olla rauhassa julkisilla paikoilla.

Vierailija
2/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että et törmäile tai kävele tahallasi päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut tällaista kuin muutaman ikääntyneen julkkisnaisen suusta. Muut naiset arvostavat sitä, että saavat olla rauhassa julkisilla paikoilla.

Täällä on usein sellaisia cope juttuja,e ttä "ihanaa miehet ei huomioi enää kaduilla". Vaikka tuostahan paistaa selkeästi että toivosivat vielä huomiota

Vierailija
4/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johtuuko siitä et naisessa on luonnollinen tarve tuntea olevansa kaunis ja ketä ne miehet yleensä huomio? Kauniita naisia, niinpä.

Vierailija
5/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johtuuko siitä et naisessa on luonnollinen tarve tuntea olevansa kaunis ja ketä ne miehet yleensä huomio? Kauniita naisia, niinpä.

No miksei se oman miehen huomio riitä??

Vierailija
6/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, minä miehenä mykistyin eräs jouluilta Naisen kauneudesta, niin että kävelin pahki lyhtypylvästä. (juu ei sattunut, ainoa mikä kärsi oli itsetunto ....).

Vierailija
7/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan huomiota vain komeilta Chad-miehiltä. Enkä miltään haisevilta setämiehiltä ja/ tai känniääliöiltä.

N33

Vierailija
8/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa naiset haluaa olla rauhassa. Paitsi jos sä oot hyväsydäminen mies, jolla on annettavaa, niin sit se nainen haluu, et sä vilkaset sitä.

Vierailija
9/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioi ketään kadulla, ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos näet minut, minulla on kuulokkeet tai napit korvissa, tuskin edes huomaan että olet olemassa. Toivon, että minut jätetään rauhaan, en ole kiinnostunut ventovieraista ihmisistä, ihan sama kuka olet ja miltä näytät.

-m

Vierailija
10/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan nuo samoja, jotka etuillakseen julistavat: Ettekö te tiedä kuka olen?

Niille voi vastata: V-tuako minä sillä tiedolla teen?

Vierailija
11/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuvottavinta narsismia on joidenkin kuvitelmat, jos joku katsoo häntä on se automaattinen osoitus kuinka hänestä ollaan kiinnostuneita, seksuaalisesti ja muutenkin. En tiedä kuinka harhainen sinun pitää olla omissa kuvitelmissasi, että uskot tuohon, todella harhainen jos minulta kysytään.

Vierailija
12/12 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei se oman miehen huomio riitä??

No ei normaalit varatut naiset (onnellisessa suhteessa olevat) edes huomioi mitään kadunmiehiä. Pitää olla aika narsistinen luonne jos tarvitsee huomiota tuntemattomilta, oli se sitten kadulla tai somessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi