Miksi osa naisista toivoo että miehet huomioi heitä kaduilla??
Esim valittaa jos ei saa huomiota. Itse en ole nuorena naisena tuota koskaan ymmärtänyt.
Kommentit (12)
Riittää, että et törmäile tai kävele tahallasi päin.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut tällaista kuin muutaman ikääntyneen julkkisnaisen suusta. Muut naiset arvostavat sitä, että saavat olla rauhassa julkisilla paikoilla.
Täällä on usein sellaisia cope juttuja,e ttä "ihanaa miehet ei huomioi enää kaduilla". Vaikka tuostahan paistaa selkeästi että toivosivat vielä huomiota
No johtuuko siitä et naisessa on luonnollinen tarve tuntea olevansa kaunis ja ketä ne miehet yleensä huomio? Kauniita naisia, niinpä.
Vierailija kirjoitti:
No johtuuko siitä et naisessa on luonnollinen tarve tuntea olevansa kaunis ja ketä ne miehet yleensä huomio? Kauniita naisia, niinpä.
No miksei se oman miehen huomio riitä??
Voivoi, minä miehenä mykistyin eräs jouluilta Naisen kauneudesta, niin että kävelin pahki lyhtypylvästä. (juu ei sattunut, ainoa mikä kärsi oli itsetunto ....).
Haluan huomiota vain komeilta Chad-miehiltä. Enkä miltään haisevilta setämiehiltä ja/ tai känniääliöiltä.
N33
Pääasiassa naiset haluaa olla rauhassa. Paitsi jos sä oot hyväsydäminen mies, jolla on annettavaa, niin sit se nainen haluu, et sä vilkaset sitä.
En huomioi ketään kadulla, ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos näet minut, minulla on kuulokkeet tai napit korvissa, tuskin edes huomaan että olet olemassa. Toivon, että minut jätetään rauhaan, en ole kiinnostunut ventovieraista ihmisistä, ihan sama kuka olet ja miltä näytät.
-m
Ovatkohan nuo samoja, jotka etuillakseen julistavat: Ettekö te tiedä kuka olen?
Niille voi vastata: V-tuako minä sillä tiedolla teen?
Ehkä kuvottavinta narsismia on joidenkin kuvitelmat, jos joku katsoo häntä on se automaattinen osoitus kuinka hänestä ollaan kiinnostuneita, seksuaalisesti ja muutenkin. En tiedä kuinka harhainen sinun pitää olla omissa kuvitelmissasi, että uskot tuohon, todella harhainen jos minulta kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei se oman miehen huomio riitä??
No ei normaalit varatut naiset (onnellisessa suhteessa olevat) edes huomioi mitään kadunmiehiä. Pitää olla aika narsistinen luonne jos tarvitsee huomiota tuntemattomilta, oli se sitten kadulla tai somessa.
En ole kuullut tällaista kuin muutaman ikääntyneen julkkisnaisen suusta. Muut naiset arvostavat sitä, että saavat olla rauhassa julkisilla paikoilla.