Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut miehet kiinnostaa?

Vierailija
07.09.2024 |

Olen varattu mies, lapsia ja kohtuullisen hyvin  toimeentuleva.

Olen kokeillut pientä flirttiä ja huomannut, että naiset lähtevät siihen hyvin mukaan. Onko näin, että nämä ominaisuudet kiinnostavat? Vai mikä muukaan? En ole mitenkään komea, pitkä tai supliikkikaan, mutta silti. Omaan kohtuullisen hyvät käytöstavat.

Tämä on mulle kysymysmerkki, että mikä teitä naisia minussa kiinnostaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi noita mitä sanoit että et ole niin ei kiinnostais. Seksiin. Joo helppo ja. Mukava sellainen pikku flirtti mutta sen pitemmälle en menis jos tietää et on varattu. Mutta kaikkia se ei tosiaan haittaa, ehkä nekin vastaa. Muutenkin eli siis vaikka vastaa flirttiin se ei tarkoita aina että jatkoa olis tiedossa.

Vierailija
2/15 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies ja vielä perheenisä kiinnostaa, koska hän on todennäköisesti kunnollisempi kuin pitkään sinkkuna ollut seikkailumielellä oleva sinkkumies.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies ja vielä perheenisä kiinnostaa, koska hän on todennäköisesti kunnollisempi kuin pitkään sinkkuna ollut seikkailumielellä oleva sinkkumies.  

Millä lailla kunnollisempi kiinnostaa?

Vierailija
4/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelu kiinnostaa varattujen kanssa, koska koen turvallisemmaksi se, ettei juttu mene sen pitemmällä. Itsekin kun olen varattu.

Vierailija
5/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön vetoa, että sulla ap iso kalu housussa, naiset vaistoaa sen.

Vierailija
6/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti EI tarkoita, että enempi kiinnostaa. 

Vierailija
7/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilusi tapahtuu töissä niin flirttiin /jutteluun lähden kyllä mukaan melkei kenen tahansa kanssa, mutta sen enempää ei kiinnosta. Ei ehkä kannata siitä olettaa, että suosio olisi reaalimaailmassa kovin suuri. Osan tulkitsen ihan ystävälliseksi jutteluksi ja osan harmittomaksi arjen piristys flirtiksi. Mihinkään nuo eivät johda ja en lähtisi suhteeseen työkaverin kanssa.

Vierailija
8/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä erottaa flirtin siitä, että mies yrittäisi vakavissaan iskeä? Miten te naiset sen koette?

Vierailija
9/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on muun ohella myös taitolaji. Ukkomies osaa hommat ja peliin mukaan lähtiessään on takuuvarmasti halukaskin. Sellaiselle on helppo antautua ja nauttia kun ihan kirjaimellisesti mies panee parastaan, nuolee pimpsan ja nai pitkään. Sinkkumiehiltä samanlaiset kyydit saa vain hyvällä onnella. N25

Vierailija
10/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on muun ohella myös taitolaji. Ukkomies osaa hommat ja peliin mukaan lähtiessään on takuuvarmasti halukaskin. Sellaiselle on helppo antautua ja nauttia kun ihan kirjaimellisesti mies panee parastaan, nuolee pimpsan ja nai pitkään. Sinkkumiehiltä samanlaiset kyydit saa vain hyvällä onnella. N25

Kyllä, tämänkin homman osaisin!

ap

Vierailija
11/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan mitään tauteja varatulta saa.. oli kyseessä ,mies tai nainen

Sinkut Naisethan ne on niitä jotka tauteja levittää,Naiset siksi koska naisilla taudit voi olla oireettomina ,mutta Miehillä taas on oireita ja jos miehet levittää ,niin ne levittää tahallaan  (tietenkin alkuvaiheessa voi levittää vahingossa kun oireet ei vielä ole tullut)

Vierailija
12/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto kalu ja muutenkin sänkileuka.  Mutta olen huomannut että sormus sormessa auttaa seksin saannissa.  Muuten en pidä sormusta kun reissuilla.

eri 

Vierailija
13/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, varattu perheenisä flirttaamassa syrjähyppy silmissä kiiluen on kunnollisempi? Voi kai sen niinkin ajatella, en vaan tiedä miten.

Vierailija
14/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu tai ei niin jos löytyy kemiaa niin voin eksyä mukaan, harvoin niin käy. Flirttaan kyllä ei-hyvännäköisten kanssakin jos on hyvä tyyppi, mutta flirtti ei todellakaan useimiten ole kuin pieni piristysruiske päivään. Harvoin muna mielessä flirttaillessa.

-Varattu nainen

Vierailija
15/15 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto kalu ja muutenkin sänkileuka.  Mutta olen huomannut että sormus sormessa auttaa seksin saannissa.  Muuten en pidä sormusta kun reissuilla.

eri 

Voi vitsi kun olisi ihanaa, kun nuolisit mua ja sun sängi raapisi vulvaani ja sitten naisit mua rajusti!

N.19v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä