Varatut miehet kiinnostaa?
Olen varattu mies, lapsia ja kohtuullisen hyvin toimeentuleva.
Olen kokeillut pientä flirttiä ja huomannut, että naiset lähtevät siihen hyvin mukaan. Onko näin, että nämä ominaisuudet kiinnostavat? Vai mikä muukaan? En ole mitenkään komea, pitkä tai supliikkikaan, mutta silti. Omaan kohtuullisen hyvät käytöstavat.
Tämä on mulle kysymysmerkki, että mikä teitä naisia minussa kiinnostaa.
Kommentit (15)
Varattu mies ja vielä perheenisä kiinnostaa, koska hän on todennäköisesti kunnollisempi kuin pitkään sinkkuna ollut seikkailumielellä oleva sinkkumies.
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies ja vielä perheenisä kiinnostaa, koska hän on todennäköisesti kunnollisempi kuin pitkään sinkkuna ollut seikkailumielellä oleva sinkkumies.
Millä lailla kunnollisempi kiinnostaa?
Juttelu kiinnostaa varattujen kanssa, koska koen turvallisemmaksi se, ettei juttu mene sen pitemmällä. Itsekin kun olen varattu.
Lyön vetoa, että sulla ap iso kalu housussa, naiset vaistoaa sen.
Flirtti EI tarkoita, että enempi kiinnostaa.
Jos kokeilusi tapahtuu töissä niin flirttiin /jutteluun lähden kyllä mukaan melkei kenen tahansa kanssa, mutta sen enempää ei kiinnosta. Ei ehkä kannata siitä olettaa, että suosio olisi reaalimaailmassa kovin suuri. Osan tulkitsen ihan ystävälliseksi jutteluksi ja osan harmittomaksi arjen piristys flirtiksi. Mihinkään nuo eivät johda ja en lähtisi suhteeseen työkaverin kanssa.
Mikä erottaa flirtin siitä, että mies yrittäisi vakavissaan iskeä? Miten te naiset sen koette?
Seksi on muun ohella myös taitolaji. Ukkomies osaa hommat ja peliin mukaan lähtiessään on takuuvarmasti halukaskin. Sellaiselle on helppo antautua ja nauttia kun ihan kirjaimellisesti mies panee parastaan, nuolee pimpsan ja nai pitkään. Sinkkumiehiltä samanlaiset kyydit saa vain hyvällä onnella. N25
Vierailija kirjoitti:
Seksi on muun ohella myös taitolaji. Ukkomies osaa hommat ja peliin mukaan lähtiessään on takuuvarmasti halukaskin. Sellaiselle on helppo antautua ja nauttia kun ihan kirjaimellisesti mies panee parastaan, nuolee pimpsan ja nai pitkään. Sinkkumiehiltä samanlaiset kyydit saa vain hyvällä onnella. N25
Kyllä, tämänkin homman osaisin!
ap
No ei ainakaan mitään tauteja varatulta saa.. oli kyseessä ,mies tai nainen
Sinkut Naisethan ne on niitä jotka tauteja levittää,Naiset siksi koska naisilla taudit voi olla oireettomina ,mutta Miehillä taas on oireita ja jos miehet levittää ,niin ne levittää tahallaan (tietenkin alkuvaiheessa voi levittää vahingossa kun oireet ei vielä ole tullut)
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto kalu ja muutenkin sänkileuka. Mutta olen huomannut että sormus sormessa auttaa seksin saannissa. Muuten en pidä sormusta kun reissuilla.
eri
Vierailija kirjoitti:
Öh, varattu perheenisä flirttaamassa syrjähyppy silmissä kiiluen on kunnollisempi? Voi kai sen niinkin ajatella, en vaan tiedä miten.
Varattu tai ei niin jos löytyy kemiaa niin voin eksyä mukaan, harvoin niin käy. Flirttaan kyllä ei-hyvännäköisten kanssakin jos on hyvä tyyppi, mutta flirtti ei todellakaan useimiten ole kuin pieni piristysruiske päivään. Harvoin muna mielessä flirttaillessa.
-Varattu nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto kalu ja muutenkin sänkileuka. Mutta olen huomannut että sormus sormessa auttaa seksin saannissa. Muuten en pidä sormusta kun reissuilla.
eri
Voi vitsi kun olisi ihanaa, kun nuolisit mua ja sun sängi raapisi vulvaani ja sitten naisit mua rajusti!
N.19v
Vaikka olisi noita mitä sanoit että et ole niin ei kiinnostais. Seksiin. Joo helppo ja. Mukava sellainen pikku flirtti mutta sen pitemmälle en menis jos tietää et on varattu. Mutta kaikkia se ei tosiaan haittaa, ehkä nekin vastaa. Muutenkin eli siis vaikka vastaa flirttiin se ei tarkoita aina että jatkoa olis tiedossa.