Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkäytetty, konkurssi

Vierailija
07.09.2024 |

Nyt on meneillään loppuunmyynti. Uskaltaako ostaa konkurssipesästä, kun maksutapana on ainoastaan maksaa suoraan verkkopankissa? 

Jos ei tilaus saavukaan, niin rahoja tuskin saa takaisin?

Kiitos jo etukäteen vastauksista. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kaks kertaa. Molemmat paketit kirjattu sekä matkalla määränpäähän. Ei kyllä ollut mitää ongelmia tässä. 

Vierailija
22/44 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kaks kertaa. Molemmat paketit kirjattu sekä matkalla määränpäähän. Ei kyllä ollut mitää ongelmia tässä. 

Js nyt yks paketti on noutopisteessä. Oli nopeaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin 30.09 ja tilausta ei ole vielä (08.10) edes lähetetty!!! En kehottaisi ketään ostamaan mitään sieltä! Taitaa jäädä nämäkin rahat konkurssipesälle?!

En vaan ymmärrä, miten konkurssipesä voi myydä tavaraa, jos ei ole aikomustakaan lähettää niitä!!

Eikös se ole petos??? 

Vierailija
24/44 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, 30.9 tilattu eikä mitään viestiä siitä että edes aikoisivat lähettää paketin. Mihinköhän tästä voisi edes olla yhteydessä?

Vierailija
25/44 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kolme kertaa eikä ollut mitään ongelmia! Niillä on varmaa paljon tilauksia niin menee aikaa. Meni noin 1-1.5 viikkoa kun tilasin 30% ja 50% alennuksesta.

Vierailija
26/44 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion ottaa yhteyttä asianajotoimistoon joka on pesän hoitaja!! Saa nähdä vastaavatko? 

Jos eivät vastaa, täytyy varmaan kääntyä viranomaisten puoleen! 

On laitonta pitää myyntiä auki, jos ei ole aikomus toimittaa tilauksia!

Vierailija
27/44 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin pesänhoitajalta sähköpostilla tilauksestani! Vastasi, että postitus toimii normaalisti, pientä viivettä kyllä on..?!

Kaksiviikkoa ei mielestäni ole pieni viive...  Samantien Vähänkäytetyn sivut suljettiin!!!???

Eli pahalta näyttää! Pitäkää ihmiset puolenne, jos olette konkurssipesältä tilanneet!! 

Minä ainakin odotan vielä pari päivää, sitten laadin sähköisen rikosilmoituksen pesänhoitajasta!

Vierailija
28/44 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppikaa nyt viimeinkin ettei mistään konkurssimyynnistä pidä koskaan ostaa yhtään mitään.

Vierailija
29/44 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään mitään uutta tietoa nykytilanteesta?? Sivut kun poistettiin, ei ole mitään mahdollisuutta seurata tilannetta!! Taitaa olla pesänhoitajalla kyseenalainen tapa hoitaa pesää..???????

Vierailija
30/44 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tilannetta pesänhoitajalta. Sain seuraavanlaisen vastauksen:

"Nettisivut olivat nyt alhaalla, joten on hiukan teknisiä ongelmia.

Kaikki tilatut ja löydetyt tavarat toimitetaan, aikataulu hiukan pidempi. Jos jotain tavaraa ei löydy, hyvitetään.

Ystävällisin terveisin,

Marjatta Onnela-Kariniemi

asianajaja, varatuomari"

Vierailija
31/44 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä päivityksestä!!

Vierailija
32/44 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään saapui 3.10 tilattu ja kaikki kunnossa. 

Vierailija
33/44 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta! Minäkin sain 30.9 tilauksen 16.10!! Kyllä sieltä näyttää tavarat tulevan. Tein vielä uudenkin tilauksen.

Vierailija
34/44 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut tuotla konkurssipesältä nyt 3 kertaa, joka kerran on tullut paketit perille ilman ongelmia. Postitus saattaa kestää, mutta itellä tullu kaikki paketit parin viikon sisällä. Nyt on käynnissä ale -80%,  Suosittelen tilaamaan :)

Vierailija
35/44 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannu pari kertaa ja molemmat tulleet perille. Tällä hetkellä saa tosi halvalla laatutavaraakin. 

Vierailija
36/44 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sieltä saatavia 70 euroa. Osaako joku sanoa mihin voisin olla yhteydessä että saisin myyntituotot itselleni?

Vierailija
37/44 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös tuotteita viikko sitten. Ei mitään tilausvahvistusta. Miten voivat kusettaa ihmisiä noin! 👆

Vierailija
38/44 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tullut 1-2vkossa. 3 pakettia -80%. Nyt alkaa vaan näyttää siltä, että kaikki "hyvä" kama myyty..:(  

Vierailija
39/44 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kahteen otteeseeen -80% alesta. Toimitus kesti 1-2vkoa. Ensimmäiseen erään ainakin olin pääosin todella tyytyväinen. Laadukkaita ja hyväkuntoisia vaatteita sain poimittua myynnistä yhtä tuotetta lukuunottamatta.

Ostamani yhdet housut olivat "hyväkuntoiset", mutta sattumoisin ei ollut mitään mainintaa, että reisien ulkosaumat oli itse ommeltu ja jälki oli niinkuin lapsi olisi ne tikannut. Aivan järkyttävät ja täysin roskiskamaa. Alkuperäiseltä hinnalta 7,90 ja alennuksessa 2,30€. Palautusta ei luonnollisesti konkurssipesään voi tehdä ja ei nyt onneksi isosta summasta ollut kyse, mutta kyllä tuolla on tuotteiden myyjissäkin ollut paljon tekemistä, että toiminta ei ole kannattanut. Suurin osa tuotteista vasta -70% alessa normaalin kirpputori hintoja vastaavia ja järkeviä ostaa. Mitä selannut myyntiä, niin vanhoista lumpuista pyydetty aivan järkyttäviä summia. Myyjillä ei ole ollut tuotteiden lisäämisessä mitään pakkoa kuvailla tarkasti tuotteita saati sitten ottaa järkeviä kuvia tai kuvata yhtä kuvaa enempää. Tuota olisi voinut yrityksen kautta valvoa jotenkin, että myynti-ilmoitukset olisivat asiallisia.

Kuitenkin olen muihin tuotteisiin ensimmäisestä satsista tyytyväinen. Toisen paketin noudan postista tänään.

Vierailija
40/44 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös sain tuolta konkurssimyynnistä todella edullisesti tuotteita, 3 pakettia tilasin yhteensä -80 %. Nyt ei enää näytä olevan myynnissä sellaista, jota viitsisi tilata tuolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi