Näin viime yönä unta, että jossain laaksossa asui paljon ihmisiä.
Siis keskellä luontoa jonkinlaisissa sinne luonnontuotteista rakennetuissa majoissa. Siis kivet, puu, isokokoiset eläinten luut ja eläinten nahka olivat majojen rakennusaineina. Ihmiset olivat pukeutuneet eläinten nahoista tehtyihin vaatteisiin. He siis elivät kuin jonkinlaiset esihistorialliset ihmiset joskus kivikaudella. Minä olin sen yhteisön jäsen, mutta minut karkotettiin pois heidän luota.
Sitten kuitenkin yhteisöä lähestyi jonkinlainen lohikäärme tai joku muu sellainen hirviö ja ihmiset olivat kauhuissaan. Mutta sitten minä ryntäsin paikalle heiluttaen kepin päähän narun avulla sidottua kiveä. Kivi heilui ilmassa ja kun sain siihen tarpeeksi voimaa, niin heitin sen täysillä sitä hirviötä kohti juuri oikealla hetkellä niin, että kivi osui sitä niin lujaa päähän, että se kuoli. Ihmiset ryntäsivät minua kohti hurraten ja pyysivät anteeksi, että ajoivat minut pois heidän luotaan. Minä olin taas heidän yhteisönsä jäsen ja sitten yhteisön miespuolinen johtaja rupesi palkinnoksi parisuhteeseen kanssani, vaikka minä itsekin olen mies, kuten olin siinä unessakin? Eikä siihen parisuhteeseen tarvittu edes minun suostumusta tai mitään yhteistä sopimusta, että olemme siinä. Riitti vain, kun hän ilmoitti asiasta minulle.
Kommentit (2)
Lohikäärme on dinosaurus, Beofulf vielä kirjoitti näistä.
Näit menneisyyteen, aikaan ennen suurta tulvaa, delugea, jota Raamattu kutsuu vedenpaisumukseksi.