Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään häpyluu vai mikä lienee tosi kipeä?

10.02.2007 |

eli viikkoja on n.28 ja siis tuo luu on niin kipeä et käveleminenkin tuottaa vaikeuksia. Onko muilla kokemusta tälläsestä? En muista et ekassa olis ollu tollasta. Auttaisko joku konsti tähän vai onko vaa kestettävä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoja 32 ja jostain ehkä viikosta 25 häpyluu ollut ajoittain todella kipeä. Ekan kanssa ei mullakaan tällaista vaivaa ollut. Ei auta muu kun kärsiä, tuntuu todella ilkeältä välillä ja on vaikee liikkua. Vaiva voi pysyä pari päivää poissa ja tulla takaisin, näin mulla.

Vierailija
2/5 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjat liitoskivut ja häpyluu justiin oli tosi kipee. Sattui kun sormellakin painoi. Liikkuminen oli tuskaa loppuaikana ja se 100m kävelymatka oli jo ihan tarpeeksi :( Saapa nähdä kuinka tällä kertaa käy.

Kävin muuten silloin vyöhyketerapeutin luona noiden kipujen kanssa ja auttoi kyllä!

AIHA Kolmatta odottaen rv 24+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toinen raskaus on menossa. viikkoja 30 kasassa, rv 25 alkoi häpyluun ja liitos (nivusten) kivut. kivut ovat pahimmillaan nukkuessa tai ku nousee..onneksi hereillä ollessa ei niinkään ole paha vaiva.

nyt alkanut kävellessä tuntumaan inhottavalta, vauva painaa jotenkin suoraan lantioon.

minulla on kyllä ongelmana liian suuri sf-mitta ja rv 34 meno äitiyspolille painoarvioon. koska lapsivettä on normaali määrä, sokerit ok niin menemme selvittämään mikä jumbo poika sieltä on tulossa. =)

Esikoisen kohdalla ei ollut liitoskivuista mitään tietoa, tietenkin vaan loppu ajasta painoi lantioon,mutta se oli huomaamatonta tähän verrattuna.

Onneksi ei vielä oo tarvinut turvautua särkylääkkeeseen, vaikka neuvolatäti ehottelikin.

Vierailija
4/5 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut sairaslomalla kovien liitoskipujen vuoksi viikolta 25. Tämä on kolmas raskaus eikä aiemmissa ole ollut vastaavaa. Liikkuminen oli monta viikkoa tuskaista, sain fysioterapiasta lainaan tukivyön jonka avulla liikkuminen oli siedettävää.

Liitoskivut hellittivät hieman jossain viikon 30 paikkeilla kunnes alkoivat uudelleen loppusuoralla.

Zeldatar 36+0

Vierailija
5/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus raskaudelta alkanut aiemmin kiusaamaan kyseinen vaiva, toivottavasti nyt ei kuitenkaan ihan älyttömäksi äidy kun niille viikoille päästään. Niin ja kuudes raskaus viikoilla jotain, jää ultran tarkastettavaksi.