Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen sukupolvi on viimeinen joka tanssi koulun diskossa hitaita?

Vierailija
07.09.2024 |

Nykynuoriso ei edes tiedä mitä ovat hitaat biisit. Ja jos kertoo että poikien kanssa kaulakkain niitä tanssittiin, saa nykytytöt juoksemaan kiljuen pois paikalta. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloissa soitettiin 90-luvulla hitaita mutta en muista tuliko niitä siinä vaiheessa iltaa edes vielä kun piti ehtiä viimeiseen junaan.

Vierailija
42/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 luvun puolivälissä olin 14v.silloin vedettiin hidasta koulun liikuntasalissa poski poskea vasten ja välillä vähän pussailtiin.

parhaimmat peuhasivat liikuntasalin patjavarastossa kesken diskon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tanssittiin 2010-luvun alkupuolella, eli vastaukseni on gen z. Olen itse 22v.

Vierailija
44/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syntynyt 88 ja kyllä me ainakin vielä tanssittiin hitaita. Ainakin ala-asteen discoissa 😅

Vierailija
45/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä  -83 syntyneet vedettiin viel slovareita

Olen syntynyt 1996, ja meillä oli alakoulun mehudiskoissa hitaita. Ja myös mopopiiri, jossa pojat menivät rinkiin ja tytöt tekivät oman ringin siihen ympärille. Ringit pyörivät kappaleen aikana eri suuntiin, ja kun musiikki loppui niin halattiin omalle kohdalle osunutta tyttöä/poikaa.

Aika rajua :D

Vierailija
46/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläaste oli hienoa aikaa.

Vierailija
47/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, eikö noita enää ole? Olen vuosimallia 1990 ja ainakin koulussa järjestettiin. Ehkä nuorisotaloillakin, mutta niissä en käynyt.

Aluksi Spice Girlsiä ja Macarenaa ja viimeiseksi hitaaksi My heart will go on. Sai krepata hiukset ja lainata äidin ripsiväriä ja glitteriä poskiin. Ah.

Vierailija
48/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän myös ne kilteimmäkin pojat olisivat lähteneet diskoon ja tanssimaan, jos olisi kutsuttu mukaan. 🥺

No ei ketään muutakaan kutsuttu. Ihan itse piti mennä. 

Vierailija
49/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1986 syntyneet tanssi kyllä hitaita.

Vierailija
50/52 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset

Miksei nuoret tanssi niitä enää? :O

Vierailija
51/52 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin vuonna 1991. Koulun discossa tanssittiin hitaita. Eikö muka edelleen? 

Vierailija
52/52 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on lukiossa, eikä yhtään kouludiscoa ole heidän peruskoulun aikana järkätty. Samoin järjestettiin luokkabileitä jonkun kotona, ja niissä myös tanssittiin ja oltiin pusuhippaa. Nykylapsilla ei mitään vastaavaa. Itse vm. 79 ja niitä oli meillä jo ala-asteellakin tuon tuosta. Meillä hitaita tanssittiin kädet suorina toisen olkapäillä, ja ne rohkeimmat laittoi kätensä ristiin pojan niskan takana. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä