Hoikka nainen löytää miehiä helpommin
Nyt se on todistettu, laihduttamisen jälkeen on aivan eri lailla miehiä tarjolla. Myös löytyy tosi iso kokoisia miehiä jotka ei itseä enään kiinnosta? Onko muut naiset samaa mieltä? Entäs miehet?
Minkälaista naista miehet pitää haluttavana? Normikokoista vai mitä?
Kommentit (23)
Sehän se on palstamiesten ongelma, kun kaikkien naisten pitäisi olla hoikkia tai laihoja, joista mies sitten voisi valita itselleen aamu- päivä- ja iltapäiväpanoja. Nämä hoikat naiset kun eivät kelpuuta näitä palstamiehiä, jotka eivät ole hyvännäköisiä, vaan haluavat astronauttipankkiirilääkärimallimaanomistajan.
Tuo nyt oli yhtä suuri uutinen kuin että etelänavalla on p irun kylmä. Totta kai hoikka ja kaunis nainen löytää miehiä helpommin kuin lihava ja ruma. Samoin kuin pitkä ja komea mies saa helpommin naisia kuin lyhyt ja lihava.
Minkä ikäiseksi AP:n piti elää että noinkin perustavanlaatuisen salaisuuden sait selville?
Lihavat on lepooisia, ei laihaa kiitos.
Sama huomannut :)
N 50v urheilullinen ja nuorekas bloni 170/66 75E
Minä olen aina ollut vähän pullukka, on iso peppu ja isot tissit. Nyt olen lihonut ja painan 76 kg. Miehiä riittää edelleenkin enemmän kuin tarpeeksi.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
Sinulla ei siis ole tarpeita saada miehen kanssa tyydytystä
Vierailija kirjoitti:
T32
Ihmiskunta kehittyi 2010-luvulla niin, että WC:t keksittin. Sitä ennen tarpeet piti tehdä sinuun. Patriarkka pahoittelee historiaa.
Olen varakas, hyvin koulutettu, hoikka, hyvännäköinen, iloinen ja ystävällinen. Etsin mahdollisimman tavallista miestä, koska liian täydelliset miehet saavat minut tuntemaan itseni epävarmaksi.
Saan huonosti miehiä, koska kaikki uskovat minun olevan saavuttamattomissa. Mulle on ihan kerrottu, että olen pantava, sellainen once in a lifetime kokemus, mutta mihinkään vakavaan ei uskalla ryhtyä, koska pelkäävät että alan etsiä tasokkaampaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T32
Ihmiskunta kehittyi 2010-luvulla niin, että WC:t keksittin. Sitä ennen tarpeet piti tehdä sinuun. Patriarkka pahoittelee historiaa.
Tarpeita ja eritteitä on monenlaisia. Samoin niiden tyhjennyspaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpö... muotoja pitää olla
Normikokoisella (bmi 22.5) muotoja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normikokoisella (bmi 22.5) muotoja on.
Ei ole.
Löytää miehiä helpommin...mitä? Klitoriksensa?
Vierailija kirjoitti:
Muodokas, mutta ei michelin-muodokas.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut vähän pullukka, on iso peppu ja isot tissit. Nyt olen lihonut ja painan 76 kg. Miehiä riittää edelleenkin enemmän kuin tarpeeksi.
Polkupyörä on polkupyörä, skootteri on lälläripyörä.
Nykyinen incel ja ulkonäkökulttuuri on mielenkiintoinen. Miehet keksimällä keksivät tekosyitä sille, etteivät osaa tai pysty pokaamaan naista. Milloin väärä ulkonäkö tai taso tai mitä lie yhtä naurettavia syitä.
Ei ennen ollut noin epätoivoisia miehiä. Katsoisivat edes ympärilleen kun keskivartalolihavat epäurheilulliset miehet pokaa naisiaan ja hyvin toimii, kun huumori kukkii ja naiset viihtyy. Mutta toki eihän tätä netissä näy ja oikeassa elämässä ei uskalla naista kohdata.
Minulla on nyt tyttöystävä, joka on hoikka, mutta hyvässä kunnossa. Onhan se erilaista, kun kaksi vaimoa olivat normaalin pyöreitä lantiolta. Hoikat kauniit reidet saavat kyllä hormonit hyrräämään. Tykkään puristella hänen pientä kiinteää takamustaan. On se etu ainakin minun kanssani. Takaapäin naidessa näkymät on kauniit, joskin nautin vaimoistanikin. Hiukan isompikin peppu voi olla kaunis, kunhan iho on sileä eikä mikään roiku rumasti.
Hoikka on hyvä, pullukampi paras. Lihava ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen varakas, hyvin koulutettu, hoikka, hyvännäköinen, iloinen ja ystävällinen. Etsin mahdollisimman tavallista miestä, koska liian täydelliset miehet saavat minut tuntemaan itseni epävarmaksi.
Saan huonosti miehiä, koska kaikki uskovat minun olevan saavuttamattomissa. Mulle on ihan kerrottu, että olen pantava, sellainen once in a lifetime kokemus, mutta mihinkään vakavaan ei uskalla ryhtyä, koska pelkäävät että alan etsiä tasokkaampaa seuraa.
Kiinnostaisit mua. Mitenkäs tästä eteenpäin?