Miksi monessa äänikirjapalvelussa saa maksaa itsensä kipeäksi rajattomasta kuuntelusta?
Kallista maksaa myös 10 e jostain 20h kuukausirajoituksesta....
Kommentit (9)
Miksi pitäisi saada kuunnella rajattomasti halvalla? Kirjailijoidenkin tarttis elää ansioillaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksipä en kuuntele äänikirjoja, siksipä käyn kirjastossa.
Minä kuuntelen äänikirjoja, kirjastosta ilmaiseksi. Parhaillaankin on lainassa 15h kestävä äänikirja. Kuukaudessa ei tuollaisesta maksullisesta rajoitetusta voisi kuunnella kuin yhden kirjan ja mahdollisesti jonkin lyhyen "kioskikirjan".
Huomattavasti enemmän minua ärsyttää se että BookBeat laskee kirjan lukemiseen ja kuunteluun kuluvan saman ajan. En kuuntele kirjoja ikinä, mutta luen paljon e-kirjoja. Suureksi surukseni Elisa Kirja yhdistyi BookBeatin kanssa ja palvelu huononi ratkaisevasti.
Minulla on 100 tuntia aikaa kuukaudessa ja kun oli lukenut ekan kirjan BookBeastista minulta oli vähennetty 14 tuntia. Mitä helvettiä? Luin sen kirjan alle neljässä tunnissa!
Aivan törkeää toimintaa.
Koska joku ihminen on lukenut ääneen koko kirjan. Ei se ilmaista ole.
Mulla ollu Storytel n. kympillä 100h/kk. Toi hinta ok ja hyvin riittänyt tunnit, mutta toki se yksilöllistä.
Tarjoaako joku äänikirjapalvelu oikeasti rajatonta kuunteluaikaa? Käytössäni on Nextory, joka kaikessa hiljaisuudessa rajoitti kuuntelun sataan tuntiin kuukaudessa. En haluaisi tästä enää maksaa, jos joku tarjoaa rajatonta kuunteluaikaa.
Enemmän mua häiritsee se, että bookbeatin rajaton ei oikeasti ole rajaton. Minusta siihen mainontaan tulisi jo puuttua, vai ovatko jo keksineet jonkin kiertoilmaisun?
Siksipä en kuuntele äänikirjoja, siksipä käyn kirjastossa.