Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko muuttaa yhteen hamstraajan kanssa?

Vierailija
06.09.2024 |

Siis ihmisen jolla on hamstraus-sairaus. Itse en uskaltaisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pysty edes kantamaan romua kauheasti. :D Hyvä että omat pienemmät pystyy.

Vierailija
2/8 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Inhoan sotkua ja liikaa tavaraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei enää koskaan.

Vierailija
4/8 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

5/8 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi.

Vierailija
6/8 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, mikä "hamstraus" on kyseessä. Vanhan ajan mummo-mentaliteetti, jossa jokaisesta tavarasta on aina hyötyä. Siis normaali tapaus.

Vai pikkutarkasta ihan minkä tahansa säilömisestä, että säästää, että joskus saattaa tarvita, vaikka ei ikinä tee mitään itse tai käsillään, kunhan kerää.

Eri asia ovat vielä ne, jotka keräävät ja aikovat aikanaan myydä aarteet, eikä siinäkään mitään pahaa, kunhan koti pysyy jotenkin rauhoitettuna alueena ja piha jotensakin siistinä.

Vierailija
7/8 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, mikä "hamstraus" on kyseessä. Vanhan ajan mummo-mentaliteetti, jossa jokaisesta tavarasta on aina hyötyä. Siis normaali tapaus.

Vai pikkutarkasta ihan minkä tahansa säilömisestä, että säästää, että joskus saattaa tarvita, vaikka ei ikinä tee mitään itse tai käsillään, kunhan kerää.

Eri asia ovat vielä ne, jotka keräävät ja aikovat aikanaan myydä aarteet, eikä siinäkään mitään pahaa, kunhan koti pysyy jotenkin rauhoitettuna alueena ja piha jotensakin siistinä.

Niillä pestyillä jogurttikipoilla ja voirasoillakin voi täyttää asuntonsa. Puhumattakaan niistä löydöistä mitä nämä tekevät kirppiksiltä. 

Vierailija
8/8 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes seurustelisi hamstraajan kanssa..olin valitettavasti naimisissa sellaisen kanssa joka jemmasi vhs-kasettejakin yli 10v sen jälkeen kun viimeinen soitin oli rikkoutunut. Eikä täyttänyt virallisen hamstraajan diagnoosia varmaan, mut kaikkea roinaa oli liikaa ja kaikkea mitä sai halvalla piti ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi