Uskaltaisitko muuttaa yhteen hamstraajan kanssa?
Siis ihmisen jolla on hamstraus-sairaus. Itse en uskaltaisi.
Kommentit (8)
En. Inhoan sotkua ja liikaa tavaraa
Riippuu ihan siitä, mikä "hamstraus" on kyseessä. Vanhan ajan mummo-mentaliteetti, jossa jokaisesta tavarasta on aina hyötyä. Siis normaali tapaus.
Vai pikkutarkasta ihan minkä tahansa säilömisestä, että säästää, että joskus saattaa tarvita, vaikka ei ikinä tee mitään itse tai käsillään, kunhan kerää.
Eri asia ovat vielä ne, jotka keräävät ja aikovat aikanaan myydä aarteet, eikä siinäkään mitään pahaa, kunhan koti pysyy jotenkin rauhoitettuna alueena ja piha jotensakin siistinä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, mikä "hamstraus" on kyseessä. Vanhan ajan mummo-mentaliteetti, jossa jokaisesta tavarasta on aina hyötyä. Siis normaali tapaus.
Vai pikkutarkasta ihan minkä tahansa säilömisestä, että säästää, että joskus saattaa tarvita, vaikka ei ikinä tee mitään itse tai käsillään, kunhan kerää.
Eri asia ovat vielä ne, jotka keräävät ja aikovat aikanaan myydä aarteet, eikä siinäkään mitään pahaa, kunhan koti pysyy jotenkin rauhoitettuna alueena ja piha jotensakin siistinä.
Niillä pestyillä jogurttikipoilla ja voirasoillakin voi täyttää asuntonsa. Puhumattakaan niistä löydöistä mitä nämä tekevät kirppiksiltä.
en edes seurustelisi hamstraajan kanssa..olin valitettavasti naimisissa sellaisen kanssa joka jemmasi vhs-kasettejakin yli 10v sen jälkeen kun viimeinen soitin oli rikkoutunut. Eikä täyttänyt virallisen hamstraajan diagnoosia varmaan, mut kaikkea roinaa oli liikaa ja kaikkea mitä sai halvalla piti ostaa.
En. En pysty edes kantamaan romua kauheasti. :D Hyvä että omat pienemmät pystyy.