Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen tuntee miehen kiihottuvan vartaloaan vasten...

Vierailija
06.09.2024 |

Palstalla näkee tuon tuosta kommentteja, joissa naiset nauttivat suuresti mainitusta tuntemuksesta halatessa, suudellessa. Onks se nyt oikeasti niin kiihottavaa teidän mielestä? Oletuksena, että mies on teille mieleinen...

Kyselee mies, jolla ei koskaan ole ollut naista joka olisi mitenkään kommentoinut asiaa livenä. Älkää tuomitko säälittäväksi runkkariksi please, olen vaan utelias. Miehelle se on kyllä mukava tunne painautua naista vasten. Nuorena nolostuin stondaristani ja tyttöystävän piti vetää mua kiinni itseensä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä haetaan varmaan kommenttia, että tuntuu ihanalta ja kiihottaa. Joo kyllä 15-vuotiaan minun mielestä. Nykyään siihen ei kiinnitä huomiota. Siihen on niin tottunut, että hänellä keulii noissa tilanteissa. Sorry.

Vierailija
2/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Sehän on sama asia, kun mies tunnustelee mua housujen alta ja joskus niiden päältäkin huomaa, että olen kostunut. Halasin ystäväni poikaa tämän ylppäreillä ja tunsin sen kyllä. Silloin se ei kiihottanut, mutta olin jotenkin otettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tuntuu kivalle huomata, että minä saan toisessa aikaan kiihottuneen reaktion. Se hivelee itsetuntoa ja tuntuu hyvältä.

En ole siitä koskaan ääneen maininnut, joskus vetänyt miehen lähemmäs, ettei hänen tarvitsisi miettiä näkeekö joku kun en tiedä tuntuisiko se miehestä kiusalliselta.

Vierailija
4/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa jo 20 vuotta. Pitkässä parisuhteessa tuollaisia tuntemuksia ei tule mutta muistan että nuorempana tuntui kivalta. 

Vierailija
5/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Sehän on sama asia, kun mies tunnustelee mua housujen alta ja joskus niiden päältäkin huomaa, että olen kostunut. Halasin ystäväni poikaa tämän ylppäreillä ja tunsin sen kyllä. Silloin se ei kiihottanut, mutta olin jotenkin otettu.

Ai että ylppäreillä otit kaksin käsin pojan lantiosta kiinni vedit sitä itseesi vasten, kun samalla tungit kieltä sen kurkkuun?

Vierailija
6/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että ylppäreillä otit kaksin käsin pojan lantiosta kiinni vedit sitä itseesi vasten, kun samalla tungit kieltä sen kurkkuun?

No en! :D

Vierailija
7/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on omaan mieleen niin kova stondis halatessa tai muussa fyysisessä kanssakäymisessä vaatteiden vielä ollessa päällä ei todellakaan haittaa vaan aivan päinvastoin tuntuu taivaalliselta ja kiihottaa itseäni. Tulee haluttu ja hyväksytty olo. Eikä jää miehen mielipide epäselväksi. 

Vierailija
8/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa jo 20 vuotta. Pitkässä parisuhteessa tuollaisia tuntemuksia ei tule mutta muistan että nuorempana tuntui kivalta. 

MInulla kyllä kävi näin aina vaimon kanssa tanssiessa. Hän ei tykännyt, niinpä en enää tanssinut hänen kanssaan.

Vierailija
9/9 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInulla kyllä kävi näin aina vaimon kanssa tanssiessa. Hän ei tykännyt, niinpä en enää tanssinut hänen kanssaan.

Haittasiko vaimoa, että tanssit muiden kanssa?