Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liittyykö alkaviin vaihdevuosiin epäsosiaalisuus?

Vierailija
06.09.2024 |

En jaksa yhtään ihmisiä. Kamalaa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin huomasin, että tulin vähitellen hyvin kärttyiseksi, ennen kuin hankin lääkityksen. Sitten mieli tasoittui nopeasti. Lääkitystä käytin vain vajaat neljä vuotta. 

Mitä sinulle määrättiin?

Vierailija
22/24 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli. Viiskymppisenä aloin huomaamaan miten jotkut on niinkuin iilimatoja kuten ylempänä joku osuvasti kommentoi. Haluaa korvat mille valittaa ja ilmaisen terapeutin kuka kuuntelee. Pummii kyytejä ja juomia ilman että on vastavuoroinen. Juoruaa sukulaisten asiat ja naapurinkin siinä samalla. Kokoajan on vailla jotain apua ja heittäytyy muiden palveluiden varaan. Jos järkätään joskus harvoin jotain illanviettoa tullaan tyhjiä käsiä heilutellen juomaan muiden tuomaa viiniä ja herkkuja. Jäkisiivouksetkin jää samojen risaksi.

Ei jaksa enää. On ihmisiä ketkä on ihan hyvää seuraa ja tasapuolisia ja vastavuoroisia. Heitä jaksaa edelleen mutta vaihdevuosien jälkeen on muuttunut itsekkäämmäksi. Ei halua käyttää aikaa huonossa seurassa jotka imee energiaa antamatta sitä koskaan takaisin.

Mä olen tainnut aina ollakin tuolla tavalla vähän itsekäs. Tosin joidenkin ihmisten kanssa olen sietänyt liikaa ja lopulta on pitänyt laittaa sille piste sanomalla tylysti vastaan, kun ei muu ole auttanut. Nuo ihmiset sitten pitävät minua tylynä. Peiliin he harvemmin katsovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oireet. Kyllästynyt kaikkiin energia syöppöihin ja siipeileviin jotka vie enemmän kuin muille antaa.

52v. 

Vierailija
24/24 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ärsyttää. Työpäivän jälkeen kaipaa vain hiljaisuutta ja rauhaa. Miestä sietää jotenkin, jos hän ei nalkuta.

En salli tällaista teineilleni.