Aviomies antoi vieraiden miesten käyttää hyväksi tajuttomaksi huumaamaansa vaimoaan
Kommentit (137)
Ja minä olen taas iloinen siitä, ettei elämässäni ole miestä. Kiitos universumi!
"Oikeasti nousi kyyneleet silmiin, miten rohkea tuo nainen on kun tuli julkisuuteen omalla nimellä ja naamalla."
Epäilen kuitenkin naista, miksi muuten hän haluaisi julkiseksi kaiken ellei se olisi hänelle joku fetissi. Heillä kuitenkin tämä touhu oli jatkunut jo monta vuotta................ehkä miehet eivät enää halunneet ja päätti kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tytär on kirjoittanut tästä kirjan jo 2022. Hyvä markkinatemppu tämä julkinen, raiskattua äitiä lopullisesti nöyryyttävä oikeudenkäynti. Ihmiset todella tekevät mitä tahansa rahan takia, kirjaimellisesti myy vaikka äitinsä. Järkyttävää. Mutta takuuvarma myyntimenestys, ehkä elokuvakin jo suunnitteilla?
Ja taas pääsit naista haukkumaan. Kaikkien raiskaajien kuvat ja nimet pitäisi julkistaa, että naiset tietävät kuka osallistui rikokseen. Siellä on varmasti varattuja miehiä joukossa.
Meidän naapurissa asui kauan sitten muslimeja niin heillä pyöri ihan huumekauppa ja prostituutio samassa asunnossa naisia Afrikasta ja yhden miehen vaimokaan ei mitään älynnyt kun miehelle syntyi lapsia valkoisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Oikeasti nousi kyyneleet silmiin, miten rohkea tuo nainen on kun tuli julkisuuteen omalla nimellä ja naamalla."
Epäilen kuitenkin naista, miksi muuten hän haluaisi julkiseksi kaiken ellei se olisi hänelle joku fetissi. Heillä kuitenkin tämä touhu oli jatkunut jo monta vuotta................ehkä miehet eivät enää halunneet ja päätti kostaa.
Mies on itse myöntänyt että vaimo ei tiennyt tapahtumista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen taas iloinen siitä, ettei elämässäni ole miestä. Kiitos universumi!
Niin minäkin. Ei ole miestä eikä tule, mieluummin siirryn vaikka naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin! Olen niin kiitollinen tästä!
Sosiaalinen mies Ranskassa. Mona mour!
Eräs arabimies nai kylillä niin että oma vaimo, lapset, sen päälle kotimaassa muutama ja täällä 2 naista synnytti samaan aikaan hänelle. Lapset lienee nyt noin 7-10 vuoden vanhoja.
Toivottavasti mies pääsee kokemaan vankilassa saman, mitä on vaimolleen tehnyt. Uskon näin myös käyvän. Kunnon isojen korstojen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies pääsee kokemaan vankilassa saman, mitä on vaimolleen tehnyt. Uskon näin myös käyvän. Kunnon isojen korstojen toimesta.
Ilman tainnutusta, toivon ja otaksun.
Ne on raiskannut naisia pitserioissa lattialla takahuoneessa ja pöydillä sekä kotiinkuljetuksessa. Yhden iso nainen heitti terassilta lumihankeen.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on liikkunut niiden miesten päässä, jotka ovat panneet tajutonta naista? MIten vtun sairaita miehet ovat?
Varmaan suurin osa miehistä on joskus pannut tajutonta, sammunutta naista vähintäänkin nuorena humalassa.
Voisko noi naiset asentaa kierukan niin näitä ukkoja ei syntyisi.
Ukot menneet panemaan tajutonta vanhaa naista? Miehet ovat täysin sikoja. ( Anteeksi siat). Näiden tekijöiden nimet ja kuvat pitäisi julkaista.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurissa asui kauan sitten muslimeja niin heillä pyöri ihan huumekauppa ja prostituutio samassa asunnossa naisia Afrikasta ja yhden miehen vaimokaan ei mitään älynnyt kun miehelle syntyi lapsia valkoisen kanssa.
Joopa joo, valehtele lisää.
Vierailija kirjoitti:
Voisko noi naiset asentaa kierukan niin näitä ukkoja ei syntyisi.
Mitä jos te luuserit käyttäisitte kumia?
Mies oli sanonut kaupassa tämän raiskatun vaimon kuullen lapsenlapselleen, että haluaisi kuvata tämän alasti. Kyseeessä ei todellakaan ole enkelimäisen viattoman miehen todella yllättävä teko, taipumus pervoiluun OLI tiedossa.