Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolinpesä ja valtava määrä kirjoja, mitä teen niille?

Vierailija
06.09.2024 |

Pääasiassa romaaneja 80-00 luvuilta. Ei kelvannut kun tarjosin johonkin paikkaan jossa ostetaan isompia kirjaeriä. Pitääkö nuo heittää roskiin. 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirjoille jonkinlaiset markkinat on. Olin kesällä torikirppiksellä myymässä ja mukana oli 3 kestokassillista kirjoja. Noin puolet meni kaupaksi, hinta oli 1e/kpl, 2e/3kpl. Pääasiassa romaaneja/ dekkareita meni, varmaan kesälomalukemisiksi. Sekä joitain tietokirjatyyppisiä mm. keittokirjoja, sisustuskirjoja ja askartelukirja. 

Itse otan mukaan etelänlomalle kirjan ja jos hotellissa on pieni "kirjasto" jätän kirjan luettuani sitten sinne seuraaville lukijoille.

Hyvästä kirjasta olen itse valmis maksamaan max 6e mutta usein löytyy halvemmallakin.

Vierailija
82/86 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaraa kirjat läpi, voi olla seteleitä piilossa sivujen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa tietenkin tulee se raja, että heittää kirjat pois sen sijaan että etsii niille teoreettisia ottajia.

Vierailija
84/86 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kierrätyskeskuksessa. Sielläkin oli lappu, ettei kirjoja oteta vastaan. Taitaisivat hukkua niihin muuten.

Vierailija
85/86 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku hae niitä joksikin revittäväksi ja johonkin tilkkeeseen? Finlandia-kirja ?

Vierailija
86/86 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskuksiin voi viedä, hyväntekeväisyysyhdistykset ottavat. Meillä meni huutokaupattavaksi kahdeksan muuttolaatikollista, saatiin vähän rahaakin. Valkkaavat itse, eivät ota tyhjänpäiväisiä teoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi