Onko täällä muita n. 50vuotiaita, jotka ei oo koskaan saaneet sakkoja mistään?
Kommentit (19)
En ole saanut sakkoja mistään. Olenpas sittenkin, pari kertaa liian myöhään kirjastoon palauttamistani kirjoista...
Olen kyllä saanut yhden parkkisakon, mutta valitin siitä ja se mitätöitiin (yksityinen parkkifirma sakotti väärällä alueella) joten mut voinee laskea joukkoon! 44v.
En ole saanut, kerran sain puhumalla vältettyä ylinopeussakot, toki hymyilin myös kauniisti ja räpsyttelin ripsiä😇
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut sakkoja mistään. Olenpas sittenkin, pari kertaa liian myöhään kirjastoon palauttamistani kirjoista...
No sama. Meinasin jo tuntea sädekehän pääni päällä mutta sitten muistin nuo myöhästymismaksut, niitä on kyllä ollut aika paljon :( N53
Ei ikä ihan riitä. Yksi tolppasakko. Aurinko häikäisi, laitoin laseja ja kippasin liikennemerkin. Peilistä näin takana tulija hiljensi. Ajoin hiljempaa, koska aurinko paistoi suoraan laseihini. Täpärästi yli. Välähti.Sakko.
Vahinkoja sattuu.
Vierailija kirjoitti:
45, lasketaanko parkkisakko?
Parkkisakko on pysäköintivirhemaksu eli ei. En laske myöskään rikesakkoja (nyk. liikennevirhemaksu) sakkorangastuksiksi. Niitä olen saanut kaksi a 150mk. Viimeksi joskus vuonna 1990 tsjp Varsinaisia sakkoja en ole saanut. Oon alta kuudenkymmenen.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut, kerran sain puhumalla vältettyä ylinopeussakot, toki hymyilin myös kauniisti ja räpsyttelin ripsiä😇
Tinkaamalla harvoin häviää, mutta usein voittaa.
En ole. Oikeudessa ollut laskujen tsakia eli ei paha. Vain raukka.
Yksi sakko. Ajokilometrejä keskimäärin 4000 km kuukaudessa, ajokortti lähes 50v.
Autolla yleensä kerran vuodessa, prätkällä kaksi. Otan sen niin että kun haluan ajaa ylinopeutta niin se on kuin klubijäsenyys.
Yksi parkkisakko kättärin pihalta!
Sakkoja on vaikea saada jollei aja autoa. Meitä autottomia ja ajokortittomia ihmisiä on Helsingissä paljon,
Vierailija kirjoitti:
Sakkoja on vaikea saada jollei aja autoa. Meitä autottomia ja ajokortittomia ihmisiä on Helsingissä paljon,
jalankulkija voi saada sakot esim punaisia päin kävelemisestä. samoin pyöräilijä.
pysäköinnistä saa virhemaksun, ei ole sakko
Minä, tosin olen jo 60 v.