Onko muita hyviä ja mielenkiintoisia aktiivitubettajia kuin Anniina Jalkanen?
Kommentit (65)
Eipä rintamamies tilasta oikein idylliä saanut kun aikoinaan tehty työnteko edellä kun rahaa niin ollut.
Muita mielenkiintoisia aktiivitubettajia ovat James Turner ja Matt Harnacke. Hannah Alonzo myös mielenkiintoinen, ja nyt vaalien aikaan The rest is politics US.
Sara Parikka
Pinkku Pinsku
Mmiisas
Jenna Claudia.
Ei kai Anniina Jalkanen ole mikään aktiivitubettaja? Aika harvakseltaan tulee uusia videoita.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä, mutta seuraan aiheen perusteella en ihmisen.
Korpimuija , kannattaa seurata tubesta..
Kissan korvatulehdus johtuu useimmiten ruoka- tai ympäristöallergiasta. Onkohan tulehdukset alkaneet vasta tuolla saaressa? Sisäilma? Juomavesi?
Pörssisähkö on nyt halpaa, niin lämmitetään harvalattiainen ja yksinkertaisin ikkunoin varustettu suuuuuri sali???
Eikös tän nyt pitäny ruveta luonnonsuojelijaksi? Ei sillä sähkön hinnalla ole merkitystä, vaan energian käytön vähentämisellä!!! Jotenkin ihan uskomatonta touhua!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täytyy seurata jotain henkilöä ja hänen tekemisiään netissä. Aivan hullua ja täysin turhaa oman ajan haaskausta.
Riippuu tietenkin sisällöstä. Kyllä hyviä matikka- tai koodausvideoita katselee aina mielellään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo mies tekee työkseen?
Oli ennen liikuntapaikan hoitaja, nykyään hoitaa eläimiä ja maatilaa ja osallistuu sometyöhön.
Jättikö vakiduunin rakkaudesta eläintenhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Anniina Jalkanen ole mikään aktiivitubettaja? Aika harvakseltaan tulee uusia videoita.
Harvoin tulee uusia videoita. Niissäkin enimmäkseen vaate-esittelyjä.
Uudessa videossa laitettiin tuplat ikkunoihin. Tai siis osaan ikkunoita.
Puutarha49 on siin mieles kiva, että siinä tehdään paljon erllaisten juttujen parissa ja annetaan tosi paljon vinkkejä. Ei oo semosta turhaa puhetta vaan aitoa meinikiä vaihtelevalla sisällöllä.
Miten määritellään aktiivitubettaja?
Mä olen myös sitä mieltä, että on pelkkää ajanhaaskausta seurata jonkun tekemisia internetistä. Jos vaikka mä alkasin tehdä videoita siitä kun vien roskat ulos tai olen ostanut uuden puseron, tai käytän koiran paskalla, niin ketä sellainen kiinnostaa. Ei sitten ketään.
Molaritube, Ivanpuopolo, Tere Sammallahti, Uutisia maailmalta, alisa in wonderland.
Daily farm, Mechanical Girl N, Quang Minh Toan.
Upi(Paltamon lahja maailmalle), pottukoira, Pirkka-ukko, Iippadaa yms.
Metsaman, Forestfin(Koneman), Artsi Sevesusi.
😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣