Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset lenkkarit

Vierailija
06.09.2024 |

Ihmiselle, jolla on pitkä ja kapea jalkaterä ja lisäksi yliliikkuvat nivelet. Nilkat taipuu sisäänpäin. Lapsi on 15v

Minulla tytär, joka kipeytyy pienestäkin kävelystä. Onko joku taho joka voisi auttaa yliliikkuvuuden kanssa 😓.

Käsissä myös helposti kipuja ja kädet jää inhottavan näköisesti lukkoon, esimerkiksi jos puristaa vaikka sulkapallomailaa käsissä.

Voitte kuvitella, että terveysasema ei auta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huolehtia siitä että ei rasita sitä kehoa liikaa vaan liikkuu turvallisesti sen mukaan minkä jaksaa ja pystyy. Tuo on itsellenikin jossakin määrin tuttua ja jos ei ole mitään sairauksia niin aika auttaa. Tiedän miten kurjaa on kun ei pysty urheilemaan niin rajusti sekä paljon kuin itse haluaisi. Lenkkarit kannattaa valita vain niin että ne ovat mukavat. Matala varsi on paras urheiluun, ei se korkea varsikaan oikein ole hyvä koska ei se auta niihin nilkkoihin. Jos urheilee liikaa niin saattaa tulla tapaturmia. Tsemppiä teille.

Vierailija
2/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliikkeestä lenkkarit. Sisävillä kävelevä tarvitsee ulospäin rotaatiolla olevat lenkkarit. Ne korjaavat asentoa jonkun verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheiluliikkeestä lenkkarit. Sisävillä kävelevä tarvitsee ulospäin rotaatiolla olevat lenkkarit. Ne korjaavat asentoa jonkun verran.

Asento myös muokkaa sitä lenkkaria joten ne lenkkaritkin saattavat alkaa tuntumaan huonoilta äkkiä tai muokkautuvat kuitenkin jotenkin. Itse sanoisin että valitsee mukavat budjettiin sopivat lenkkarit ja vaihtaa niitä sopivin välein sillä asentovirheet todellakin alkavat näkyä myös niissä kengissä.

Vierailija
4/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvin yleistä kasvavilla lapsilla mutta myös joskus aikuisena saattaa tulla löysyyttä joka menee ohitse, myös raskausaikana nivelet saattavat löystyä yllättävänkin paljon. Painokin vaikuttaa mutta ei todellakaan ole päätekijä asioissa tässäkään kohdassa sillä näitä nivelongelmia tulee myös hoikille ihmisille.

Vierailija
5/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia teit uudestaan tän saman aloituksen? Älkää vastatko tälle hullulle.

'Minkälaiset lenkkarit yliliikkuville nivelille. Apua muutenkin.'

https://www.vauva.fi/comment/75018364#75018364

Vierailija
6/6 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kolmekymppisen naisen jolla kaikki nivelet yli liikkuvat.  Itse olen selkävikainen mies, mutta olipahan yö.  "Hommat" hoitui helposti kun yleensä joutuu varomaan asentoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme