Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällainen mies pettää?

Vierailija
05.09.2024 |

Meillä on parisuhdeongelmia, ja miehen käyttäytymisen vuoksi olen miettinyt voisiko hänellä olla toinen nainen, joka selittäisi ongelmat ja hänen käytöksen. Mutta. Hän on 47-vuotias, mahakas, kaljuuntuva mies, joka ei millään tavalla panosta pukeutumiseensa. Kasvoista on tavallisen näköinen. Luonteeltaan ei mikään karismaattinen eikä lipevä, vaan enemmänkin vähän töksähtävä sosiaalisissa tilanteissa. 20 vuotta sitten oli ihan hyvännäköinen ja silloin (ennen tapaamistamme) hänellä olikin ollut joitakin naisia, mutta ei valtavan paljon, on kai aina ollut jotenkin ujo lähestymään naisia ja epävarma itsestään. Rikaskaan hän ei ole. Joten mitä mieltä? Onko mahdollista, että voisi pettää? Minun on nimittäin vaikea kuvitella, että hän saisi enää nykyään ketään. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tahansa mies voi pettää

Vierailija
2/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin vielä. Hän ei käy baareissa koskaan, joskus kotona juo muutaman saunakaljan. Eikä käy sellaisissa harrastuksissa, joissa olisi naisia. Työkavereinakin hänellä on vain miehiä. Joten paikat löytää seuraa on vähissä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä aliarvioit sun miestä.

Kuka tahansa voi pettää.

Vierailija
4/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet eivät petä, sensijaan hyvät ja pahat naiset pettävät, se on heillä luonnossa ja verissä.

Vierailija
5/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä aliarvioit sun miestä.

Kuka tahansa voi pettää.

En vain ymmärrä kenen kanssa. Hänen naismaku on hyvännäköiset häntä nuoremmat naiset (jollainen minäkin joskus olin, nyt enää häntä nuorempi). En millään keksi miksi joku hottis 10 vuotta nuorempi kiinnostuisi hänestä, anteeksi nyt vain. Ap

Vierailija
6/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vähän tyhmä kysymys. Meinasin vastata aloitusta lukematta, että kyllä. Aloituksen lukemallakaan ei vastaus muutu.

Jos Ap olisi kysynyt todennäköisyyttä pettämiselle, niin se voisi olla pienempi kuin jollain toisella miestyypillä. Mutta kuka tahansa voi pettää. Eikä ole edes sukupuolisidonnaista. 

Vierailija
7/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, periaatteessa kyllä. Mutta kuinka todennäköistä se on, että mieheni saisi pettämisseuraa jos vaikka yrittäisikin? Ap

Vierailija
8/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten kerrot miehesi käytöksen ja oireet, niin sitten raati pohtii.

Vierailija
9/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri minua. En ole pettänyt koskaan. Olen mahakas ja en ole rikas.

Vierailija
10/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies ja jokainen nainen voi pettää. Kysymys onkin vain, miten hankkiutua eroon siitä ruumiista.

Vierailija
11/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun mies on saman tyyppinen. Ja senkin naismaku on instababet. Ei se niitä kuitenkaan edes oikeasti huolisi. Ja huolisi =ei uskaltaisi. 

Vierailija
12/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen. Esim sinä.

Vierailija
13/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet eivät petä, sensijaan hyvät ja pahat naiset pettävät, se on heillä luonnossa ja verissä.

Tilasinkin juuri flesun puoleen hintaan. Hähää, pitäkää visvainen mättäänne.

Vierailija
14/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen. Esim sinä.

Mutta se on eri asia.

Vierailija
15/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hassulta mutta tuntuu siltä että juuri tuo tapa millä puhut miehestä on syy siihen että hän saattaa pettää.

Ei voi tietää minkälaisilla ihmisillä ja missä tilanteissa yhtäkkiä kemiat vaan kohtaavat. Sinäkään siis et voi tietää sitä jos miehesi on tämmöisen kohtalon kohdannut.

Vierailija
16/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä epätoivoisia naisia on kuppilat täynnä,joilta saa kuka tahansa.

Vierailija
17/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en viittisi kertoa mutta näyn kun bylsi prisman sovituskopissa erästä kyläpyörää. Vanhoja koulukavereita. Verho oli raollaan ja huh huh mitä touhua. Kakka jälkiäkin oli lattialla kun kävin jälkeenpäin paikkaa katselmoimassa

Vierailija
18/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisellä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.

Pettämisessä on kyse vain siitä, saako pettäjä mahdollisuuden. Ja monet pettämisestä innostuvat naiset antavat mitä rumemmille miehille mahdollisuuden, koska ideana heillä on halu kokea olla viehättävämpi ja haluttavampi, kuin se sen pettäjän puoliso on. Samalla tavalla komeat miehet saattavat pettää hyvinkin rumien naisten kanssa, koska nämä ovat antaneet pettäjälle mahdollisuuden pettämiseen. 

Vierailija
19/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä kalu seisoo niin se voi pettää.

Vierailija
20/40 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hassulta mutta tuntuu siltä että juuri tuo tapa millä puhut miehestä on syy siihen että hän saattaa pettää.

Ei voi tietää minkälaisilla ihmisillä ja missä tilanteissa yhtäkkiä kemiat vaan kohtaavat. Sinäkään siis et voi tietää sitä jos miehesi on tämmöisen kohtalon kohdannut.

En minä puhu tähän tapaan hänestä missään muualla enkä hänelle itselleen vaan puhun ihan arvostavasti. Tämä oli vain tällainen anonyymi avautuminen, jossa yritin olla raatorehellinen. Huomasithan, että en omaa ulkonäköänikään kehu. Olemme ulkoisesti aika samaa tasoa olleet aina. Silloin 20 vuotta sitten melko hyvännäköisinä kuin myös nyt lihoneina ja rupsahtaneina. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän