Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytän rumalta hymyillessä ja nauraessa

Vierailija
05.09.2024 |

Mitä olen katsonut kuviani itsestäni, niin näytän ihan hirveälle kun hymyilen tai nauran. 

Jotenki silloin kasvojenpiirteet huonot puolet tulee esille. Hymyni näyttää erittäin teennäiselle myös.

Olen mielestäni parhaimman näköisenä perusilmeellä tai vähän vakavana. Ei ole varmaan yleistä yhtää, mutta näytän ihan eri ihmiseltä ilmeillessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kynästäni . Ja joku joskus asiasta minulle maininnut. 

Vierailija
2/11 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ihan paskaa se että jokainen olisi kauniimpi hymyillessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ainut. 

Vierailija
4/11 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin kynästäni . Ja joku joskus asiasta minulle maininnut. 

😟

Vierailija
5/11 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Ihan paskaa se että jokainen olisi kauniimpi hymyillessään.

Moni on, mutta itse en ainakaan ole. Itselläni on todella isot posket/poskiluut. Nauraessa naama menee ihan palloksi tai sellaiseksi turvonneeksi.

Ilmeettömänä näytän mielestäni ihan hyvälle.

Vältän itseasiassa yli-iloisuutta. Hymyilen enää vähän nykyään. Kuvat kertoo kuitenkin totuuden

Ap

Vierailija
6/11 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on kans ihan pällin näkönen hymy! Vakavana oon ihan ok.

Vierailija
7/11 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ajatelko noin.  Eivät ihmiset yleensä kiinnitä huomiota toisen kasvonpiirteisiin, kun yhdessä nauretaan (tai muutenkaan).  On vain hauskaa yhdessä.  Ja jos joku joskus tarkkailisikin toisen kasvoja, niin tyhmyyttään niin tekisi ja myöhemmin tulisi sen tuntemaan nahoissaan eli oppisi, että

- ulkonäöllä OIKEASTI ei ole väliä

- ulkonäkömme on ihan hyvä, olemme sen näköisiä kuin ihmisen kuuluukin olla.

Älkää turhaan ajatelko ulkonäköasioita.  Nauttikaa elämästä ja eläkää hyvä elämä.  Ulkonäkö - oli se millainen hyvänsä - katoaa kerran.  Vain Rakkaus jää.

Vierailija
8/11 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ajatelko noin.  Eivät ihmiset yleensä kiinnitä huomiota toisen kasvonpiirteisiin, kun yhdessä nauretaan (tai muutenkaan).  On vain hauskaa yhdessä.  Ja jos joku joskus tarkkailisikin toisen kasvoja, niin tyhmyyttään niin tekisi ja myöhemmin tulisi sen tuntemaan nahoissaan eli oppisi, että

Älkää turhaan ajatelko ulkonäköasioita.  Nauttikaa elämästä ja eläkää hyvä elämä.  Ulkonäkö - oli se millainen hyvänsä - katoaa kerran.  Vain Rakkaus jää.

Hyvällä asialla olet, ei siinä mitään. Ehkä ei kukaan porukalla nauraessa kiinnitä tuohon huomiota. Kuitenkin omakuvaa ottaessa olen vain paremman näköinen ilmeettömänä. Iloisissa kuvissa näytän iloiselta, mutta olen sitten myös erittäin oudon näköinen.

Vierailija
9/11 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään tuosta ei pidä paikkaansa. On tutkittu, että hyvästä ulkonäöstä saa erittäin paljon etua elämään. 

Vierailija
10/11 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naama leviää sivulle nauraessa ja hymyillessä. Ei siis nouse poskipäät nätisti ylös ja tuo kauniita hymyryppyjä silmäkulmiin, naama vaan leviää, samoin nenä. Silmiin tulee sellainen pistävä, tuijottava hullun katse, varsinkin valokuvissa tämä korostuu. Osaan peilin edessä vääntää sellaisen normaalin ihmisen nätin hymyn, jossa kasvot kohoaa, ei leviä, ja silmät näyttää ystävällisiltä ja lempeiltä. Kuvissa sitten se totuus... 

Vierailija
11/11 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä...Keskittykää elämään.