Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdekokemattoman naisen tilitystä

Vierailija
05.09.2024 |

Kuten, otsikko kertoo, nyt pientä tilitystä asiasta, jossa tunnen olevani parisuhdekokemattomuuteni kanssa vähän lirissä :D 1. Haluan miehen. 2. En välttis etsi mitään supersuper vakavaa, koska muuten joudun ehkä olemaan yksin koko loppuelämäni jos etsin supermatchia/sielunkumppania = vähän kevyempi juttu riittäisi, mutta miehen pitää olla kunnollinen ja käytöstavat omaava perusjantteri :D 3. En myöskään etsi mitään yy-juttua tai sellaista, jossa miehen kainalossa on joka toinen vkloppu eri nainen, vaan luotettavaa perusjantteria, kuten jo sanoin. 4. Ei siis vakavaa juttua, mutta ei myöskään kevyttä. Lopputulos: elän haavemaailmassa ja mun tyyppistä ihmistä ei tällä pallolla taida olla olemassakaan. Same feelings, anyone?

N32

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ottaisit hieman rennommin?

Vierailija
2/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ottaisit hieman rennommin?

Opettelen, kiitos silti neuvosta.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies = chad

Vierailija
4/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. En kuitenkaan kunnollinen eikä minulla ole käytöstapoja, mutta voin antaa k.yrpää. Kelpaako?

Vierailija
5/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on yy-juttu? 

No osittain samankaltaisia tuntemuksia, mutta ei ihan. Tunnistan tuon ristiriidan keveyden ja vakavan suhteen haluamisen välillä. Mutta en välttämättä "hae" tai "etsi" sellaista tai että haluaisin justiinsa "perusjantterin", luulen päinvastoin että ihan perusjantteri ei vastaa aallonpituuksia täällä (sinusta en tiedä, voi olla ettei sinullakaan, ei tietoa). Toisaalta koko "perusjantteri"-käsitteen voi kyseenalaistaa, kun kaikki ovat niin erilaisia, mutta kuitenkin. 

Vierailija
6/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Mikä on yy?

Tuo 1. kohtakin on vähän lapsellinen tavallaan. 😃 Tekisi mieli sanoa "isityyppinä" automaatiolla, että: "niinhän sä sä haluat, mutta tiedätkö mitä sellsinen miehen ottaminen vaatii? Ei sitä voi jättää nurkkaan kun se ei enää  olekaan kiva." 🤣 (suoraan lasten lemmikkihaaveisiin verraten)

Muistan kun tyttö halus koiraa. Se oli jo miettinyt vähän allergisoivan rodun js kaikkea. Totuus olidi nyttenkin 5 vuotta siitä, että mä hoitaisin ja tusksilisin sen kanssa täällä. 

Sitten kun sanot, että voit saada miehen, saat ehkä sen. 😊

M46

Vierailija
7/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaaa sille Ap, että haluaisit sekä syödä että olla syömättä kakkua. 

Itse toivosiin löytäväni parisuhdekumppanin. Kavereita ja ystäviä  minulla on onneksi sekä naisia että miehiä. Mutta toistaiseksi en ole ollu pidemmässä parisuhteessa yhdenkään naisen (, enkä kyllä miehenkään) kanssa ollut.

Periaatteessa saattaisin siis olla AP.:n kohderyhää/ mahdlline kumppani ehdokas  mutta epäilsin, että orastava parisuhteemme, jos sellaiseen tilanteeseen saattaisimme mielikuvissamme edetä kariutuisi ehkä siihen. ettei Ap oikein tiedä itsekään. mitä hän haluaa, joka taas on kovin raskasta tosielle (tai ainakin itselle); vähän kuin olsi löysässä hirressä. 

Tietysti uudet kaveruudet ja ystävyydet ovat aina tervetulleita. Mutta siinä vaiheessa kun itselleni on käynyt selväksi, että voin tai voisimme olla tulevaisuudessa kavereita tai jopa ystäviä, niin sitten ollaan, enkä ainakaan itse enää halua piinata itseäni ajatuksilla siitä, että kumpa toinen vain muuttaisi mielensä.

Tiedän kyllä, että jotkut saattavat edetä ystävyyksissään niinkin pitkälle, että harrastavat seksiä ystävänsä kanssa tai joillakin koko ystävyys saattaa perustua ystävyytensä jopa sen varaan että yhdessä harratsetaan seksiä määräajoin niin itse en ole kiinnostunut tai valmis tällaisiin viritelmiin ja/ tai säätöihin 

Vierailija
8/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh! Mikä on yy?

Tuo 1. kohtakin on vähän lapsellinen tavallaan. 😃 Tekisi mieli sanoa "isityyppinä" automaatiolla, että: "niinhän sä sä haluat, mutta tiedätkö mitä sellsinen miehen ottaminen vaatii? Ei sitä voi jättää nurkkaan kun se ei enää  olekaan kiva." 🤣 (suoraan lasten lemmikkihaaveisiin verraten)

Muistan kun tyttö halus koiraa. Se oli jo miettinyt vähän allergisoivan rodun js kaikkea. Totuus olidi nyttenkin 5 vuotta siitä, että mä hoitaisin ja tusksilisin sen kanssa täällä. 

M46

Haha, nauroin sun kommentille :D YY-juttu tarkoittaa tietysti yhden yön juttua :D Ei oo mun pala kakkua, ni olis kiva saada jotain vähän vakavampaa. Mutta pelottaa jos siitä tulee liian vakavaa, ku oon tällainen introvertti joka tarvii paljon omaa tilaa 😅

N32

Vierailija
9/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua kunnon pari suhdetta, jossa ollaan tosissaan (=vakavaa), koska et usko saavasi sellaista???

Vierailija
10/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Mikä on yy?

M46

Haha, nauroin sun kommentille :D YY-juttu tarkoittaa tietysti yhden yön juttua :D Ei oo mun pala kakkua, ni olis kiva saada jotain vähän vakavampaa. Mutta pelottaa jos siitä tulee liian vakavaa, ku oon tällainen introvertti joka tarvii paljon omaa tilaa 😅

N32

Haluatko siis leikkikaverin vai parisuhdekumppanin. - Kyllä minusta (miehes) hyvässä parisuhteessa kumpaisellakin tulee olla myös omaa tilaa. - Ei parisuhde ole minulle sitä, että ollaan kylkikyljessä kaikki se aika jota ei mahdollsiesti olla esimerkiksi töissä tai opiskelemassa . vaikka kyllähän jotkut opiskelevayt tai ovat samassa paikassa työpaikassa samoissa tai samantapsissa tehtävissä mutta silti suovat ja mahdollistavat toisilleen myös sitä ns. omaa tilaa.  Rajansa toki siinäkin.

Vierailija
11/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että haluat uskollisen ja sinuun sitoutuneen miehen, mutta et ole valmis itse sitoutumaan. Ei parisuhteet toimi niin, eikä miehet ole leluja, jotka tekee ja toimii kuten haluat. Kyllä elät mielestäni vähän haavemaailmassa ja suosittelisinkin hankkimaan kokemusta suhteista ja siirtymään reaalimaailmaan.

Vierailija
12/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaaa sille Ap, että haluaisit sekä syödä että olla syömättä kakkua. 

Itse toivosiin löytäväni parisuhdekumppanin. Kavereita ja ystäviä  minulla on onneksi sekä naisia että miehiä. Mutta toistaiseksi en ole ollu pidemmässä parisuhteessa yhdenkään naisen (, enkä kyllä miehenkään) kanssa ollut.

Periaatteessa saattaisin siis olla AP.:n kohderyhää/ mahdlline kumppani ehdokas  mutta epäilsin, että orastava parisuhteemme, jos sellaiseen tilanteeseen saattaisimme mielikuvissamme edetä kariutuisi ehkä siihen. ettei Ap oikein tiedä itsekään. mitä hän haluaa, joka taas on kovin raskasta tosielle (tai ainakin itselle); vähän kuin olsi löysässä hirressä. 

Tietysti uudet kaveruudet ja ystävyydet ovat aina tervetulleita. Mutta siinä vaiheessa kun itselleni on käynyt selväksi, että voin tai voisimme olla tulevaisuudessa kavereita tai jopa ystäviä, niin sitten ollaan, enkä ainakaan itse enää h

Kiitos ajatuksella kirjoitetusta kommentista, tota oli kiva lukea :) Oot päässyt hyvin kärryille siitä, mitä ajan takaa. Toisaalta oon myös tyyppinä sellainen, että sitten kun johonkuhun silmäni isken, niin se sitten kestääkin. Voisin kyllä helposti kuvitella että jos kaverin kanssa päädyttäisiin viettämään yö tai kaksi saman peiton alla, niin sen jälkeen olisi hyvin vaikea pitää toista enää pelkkänä "kaverina" 🤔

-ap, N32

Vierailija
13/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että haluat uskollisen ja sinuun sitoutuneen miehen, mutta et ole valmis itse sitoutumaan. Ei parisuhteet toimi niin, eikä miehet ole leluja, jotka tekee ja toimii kuten haluat. Kyllä elät mielestäni vähän haavemaailmassa ja suosittelisinkin hankkimaan kokemusta suhteista ja siirtymään reaalimaailmaan.

Tätäkin skenaariota olen pohtinut, eikä se kuulosta reilulta miehen kannalta. Ehkä lähimpänä olis joku fwb-juttu, jossa molemmat olisi mukana avoimin mielin, että homma saa mennä vakavammaksi jos molemmista tuntuu siltä.

-ap

Vierailija
14/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Mikä on yy?

M46

N32

Hyvä, että nauratti. 😄

Mua oikeasti vaan vähän itseänikin huvittaa nämä miehen tai naisen haluajat. Siis siinä on joku samanlainen "fiba", kun lemmikin hommaamisessa. Paitsi, että lemmikeissäkin on omat uniikit piirteensä. 

Nykyään on ihmisillä paljon erilaisia suhteita. On etäsuhteita, erillissuhteita, fwb-suhteita...mutta eiköhän lopulta kaksi ihmistä itse sovi keskinäisen suhteensa? Se sopivan löytäminen ja arvojen sovitus on vaan haastavaa aina. 

M46

Vierailija
15/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

iitos ajatuksella kirjoitetusta kommentista, tota oli kiva lukea :) Oot päässyt hyvin kärryille siitä, mitä ajan takaa. Toisaalta oon myös tyyppinä sellainen, että sitten kun johonkuhun silmäni isken, niin se sitten kestääkin. Voisin kyllä helposti kuvitella että jos kaverin kanssa päädyttäisiin viettämään yö tai kaksi saman peiton alla, niin sen jälkeen olisi hyvin vaikea pitää toista enää pelkkänä "kaverina" 🤔

-ap, N32

Kiitos. - Niin. Osa miehistä ja varmaan naisistakin saattaa kuvitella ja ajatella jotenkin sen suuuntaisesti, että jos vain pääsisivät mahdollsimman pian harrastamaan seksiä ihastuksensa kohteen kanssa; oli hän (ihastusken kohde) sitten kaveri tai satunnaisempi tuttavuus, niin seksiä harrastamalla vosivat luoda parisuhteelleen pohjan. 

Kokien ts. siten, että jos toinen on kerran valmis harrastamaan seksiä heidän kanssa niin on valmis tekemään sen uudemmankin kerran tai kertoja ja edelleen valmiita etenemään muodostamaan parisuhteeseen tai jonkin eritysiemmän suhteen kuten seksisuhteen. 

Ja koska toinen on ollut valmis harrastamaan niinkin intiimiä asiaa kuin seksiä, niin hän ei olisi (heidän mielikuvissaan) enää kovin uskottava, jos sanosii tuolla kohtaa, ettei olisi yhtään kiinnostunut; vaikka jotkut saattavat parahataa tähän se on vain tai oli vain seksiä, eikä mitään muuta Niin tai näin, jos päädyt harrastamaan seksiä kaverisi kanssa, niin toivottavasti edes suunnilleen tiedätte molemmat, mitä olette tekemässä. 

Kyllä, kyllä minäkin olen tietoinen, että moni parisuhde on saattanut edetä niin, että se on saanut alkunsa kaveruudesta tai aiemmasta ystävyydestä.

Mutta, pointti on se, että tällöin molempien täytyy haluta ja tahtoa sitä suunnilleen yhtä paljon. Ei parisuhde -kuten ei kyllä kaveruus tai ystävyyskään toimi- vain toisen sanomisilla tai teoilla. Vaaditaan vastavuorosiuutta. Vaaditaan sitä, että molemmat on toetosia siitä, että missä tosien rajat kulkevat ja menevät. - Parisuhdekumppanin voi pääsää sellaisten rajojen yli, joiden yli emn ainakaan itse ole valmis päästään yhtään kaveriani tai ystävääni. 

Eikä aito ja todellinen ystävyyteni saaattaisi myöskään toimia jos elättelisin mielessäni tai jopa suunnittelisin enemmmän tai vähemmän aktiivisesti, että jollain otollisella hetkellä yrittäsin keikauttaa sen joksikin muuksi kuin mitä se on platonisena kaveruutena ja tai vaikka läheisempänä ystävyytenä. 

Ystävyyteni joka tai jotka ovat monin tavoin arvokkaita ja rakkaita mutta osaltaan kuitenkin eritavoin merkttäviä kuin se suhde, joka muodostuu kahden ihmisen luomasta ja toteuttamsta parisuhteesta.

- kyllä tiedostan, että näin sanoessani olen vähän konservatiivi. En halveksi tai kammoksi heitä, jotka elvät esimerkiksi polyamorisessa suhteessa mutta polyamorinen suhde ei ole se mihihin olsin itse valmis. 

Vierailija
16/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos. - Niin. Osa miehistä ja varmaan naisistakin saattaa kuvitella ja ajatella jotenkin sen suuuntaisesti, että jos vain pääsisivät mahdollsimman pian harrastamaan seksiä ihastuksensa kohteen kanssa; oli hän (ihastusken kohde) sitten kaveri tai satunnaisempi tuttavuus, niin seksiä harrastamalla vosivat luoda parisuhteelleen pohjan..."

No, kyllä mä naisena ajattelen että jos mitään intiimimpää suunnittelisi, niin siinä tulisi pakosti olla jotain fiiliksiä toista kohtaa pohjalla. Termi "pantavan näköinen k-pää" on täysin absurdi mulle, koska k-päät ei koskaan ole haluttavia seksuaalisessa mielessä mun mielestä. Jonkinlainen yhteinen arvopohja pitää olla. Ja jos siihen päälle lisää yhteiset lemmenleikit, niin hupsista keikkaa, sitä voi yhtäkkiä huomata päätyneensä parisuhteeseen 🤔 Tai en mä tiedä, eihän mulla niistä ole kokemusta, kunhan mietin tällaisia skenaarioita :D

-ap