Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka pukeudutte vuodenaikanne mukaisiin väreihin, pukeudutteko niin kaikkina vuodenaikoina?

Vierailija
05.09.2024 |

Olen itse viileä kesä. Kesäisin kesälle sopivat pastellivärit, kuten vaaleansininen ja vaaleanpunainen sopivat, mutta näyttääkö nuo värit hassulta talvisin? Liian kesäisiltä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne näytä hassulta talvisin. Et varmaan kokonaan pastelleihin pukeudu, vaan sinulla voi olla vaikka vaaleat/keskisiniset farkut, vaaleanpunainen yläosa ja beige takki? 

Itse olen niin keskellä ja neutraali, että en pukeudu samallalailla kesällä ja talvella. Näytän mielestäni bright spring/bright winter, mutta en voi käyttää ihan niin kirkkaita värejä kuin jotkut tuohon kuuluvat. Syksyn värit ovat kauheita minulla, kesän liian valjuja, ja en ole todella kylmä tai todella lämmin, kumpikaan. Kesällä siis käytän bright spring värejä, talvella enemmän bright winter tai true summer.

Vierailija
2/3 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on saman sävyisiä vaatteita vuodenajasta riippumatta. Pukeudutko itse keltaisiin pääsiäisenä ja punaisiin jouluna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi talvella melkein kaikki pukeutuvat mustaan? Se ei sovi kenellekään pl talvityypit, joita on Suomessa vähän. 

Kauheinta on ne mustat makuupussitakit.