Muistaako joku, millainen vuoden 2002 hellekesä kokonaisuudessaan oli?
Edellinen hellepäivien määräennätys on kesältä 2002. Millainen kesä tuo oli? Oliko hellettä syksyyn asti?
Kommentit (14)
Kuuma oli koko ajan :) T: syyskuun 2002 alussa esikoisensa saanut jo valmiiksi punkero mamma
No en kyllä muista. Esikoinen oli tuohon aikaan vuoden vanha.
Lämpö alkoi huhtikuussa ja jatkui pitkälle syksyyn. Ihana lämmin kesä, tuleva talvi oli sitten kylmä ja runsasluminen. Näin Helsingissä, muistan tämän hyvin kun muutin huhtikuussa takaisin Suomeen monen ulkomaan vuoden jälkeen.
Katso Forecan havaintohistoriasta.
Mäkin tein sinä kesänä paljon vaunulenkkejä puolivuotiaan kanssa mutta en muista oikein muuta
Oli kuuma kun opiskelut alkoi tuolloin.
Tuo taisi olla se kesä, kun oli pakko ostaa vihdoin tuuletin asuntoon. Muistan sen, kun istuin sohvalla märkä pyyhe päässä, kun oli niin kuuma. Olin kastellut käsipyyhkeitä, ja laittanut ne pakastimeen. Kun jäätyneen pyyhkeen paineli pään päälle, oli hetken aikaa viileämpää.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma oli koko ajan :) T: syyskuun 2002 alussa esikoisensa saanut jo valmiiksi punkero mamma
Mun vanhin pääsi ylioppilaaksi ja lämmin kesä alkoi jo huhtikuun lopussa ja sai jännittää onko kauniita ilmoja vielä juhlien aikaan ja olihan niitä.
En sitten muista kesää erityisemmin mutta tuon huhti touko kesäkuun.
Helvetillisin kesä kerrostalossa, kuumassa opiskelijakämpässä. Todellakin muistan! Olin vielä kesätöissä leipomossa paistajana. 😂 Ai saatana sitä hikoilua.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tein sinä kesänä paljon vaunulenkkejä puolivuotiaan kanssa mutta en muista oikein muuta
Tuliko lapsesta ongelmalapsi
Olin kasiluokkalainen, ja muistan kuinka äidinkielen opettajamme ehdotti koulussa, että voitaisiinko kesälomia jatkaa vielä kaksi viikkoa, niin upeat helteet oli elokuun puolessa välissä.
Oli hellettä, hyvät uimakelit mitä nyt välillä ukkonen jyrisi. Mamban vielä on kesää jäljellä ja Shakira soi taukoamatta radiossa. Hyviä aikoja👍
Muistaako joku