Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni niin epähaluttavaksi, rupsahtaneeksi ja elähätäneeksi kun vertaan itseäni kampuksella vastaan tuleviin nuorempiin miehiin.

Vierailija
05.09.2024 |

Ero on kyllä jo ihan selkeä noihin 19-24v nuoriin miehiin kun vaikka vessan peiliin katsoo. He ovat komeita, freshejä ja eloisia. Minä 28-vuotias sen sijaan alan olla parhaat päiväni nähnyt ja alamäki senkun kiihtyy. Tunnen hieman kateutta ja haikeutta

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi he saavat hengata kauniiden nuorten naisten kanssa tuntematta siitä syyllisyyttä ja ilman setämiehen titteliä

Ap

Vierailija
2/5 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, minä olen 36v perheenäiti. Hieman on kyllä erilaiset elämäntilanteet kuin niillä 19v fuksitytöillä ja -pojilla, mutta eipä se mitään, oppia sinne yliopistolle on menty hakemaan :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla provo. Mieshän on komeimmillaan 30-40 -vuotiaana. Kakskymppiset ovat lapsekkaita, ulkonäöltään ja henkisesti.

Vierailija
4/5 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän täytyy olla provo. Mieshän on komeimmillaan 30-40 -vuotiaana. Kakskymppiset ovat lapsekkaita, ulkonäöltään ja henkisesti.

🤣🤣 uskottele vaan noin itsellesi.

Oikea vastaus on, että 20 v miehet ja 20 v naiset tapailevat keskenään, ovat yhtä nuoria molemmat. Ja 28 v miehet tapailevat 28 v naisia, ovat yhtä nuoria tai elähtåneitä molemmat. Ja 40 v miehet tapailevat 40 v naisia, ovat yhtä elähtäneitä kumpikin. Eli ratkaisu on katsoa omaa ikäluokkaa, niin on aina sopivan ikäinen ja näköinen.

Vierailija
5/5 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, 30+ naisten mielestä. Mutta parikymppisen näkökulma on vähän erilainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi