Tunnen itseni niin epähaluttavaksi, rupsahtaneeksi ja elähätäneeksi kun vertaan itseäni kampuksella vastaan tuleviin nuorempiin miehiin.
Ero on kyllä jo ihan selkeä noihin 19-24v nuoriin miehiin kun vaikka vessan peiliin katsoo. He ovat komeita, freshejä ja eloisia. Minä 28-vuotias sen sijaan alan olla parhaat päiväni nähnyt ja alamäki senkun kiihtyy. Tunnen hieman kateutta ja haikeutta
Kommentit (5)
No hei, minä olen 36v perheenäiti. Hieman on kyllä erilaiset elämäntilanteet kuin niillä 19v fuksitytöillä ja -pojilla, mutta eipä se mitään, oppia sinne yliopistolle on menty hakemaan :)
Tämän täytyy olla provo. Mieshän on komeimmillaan 30-40 -vuotiaana. Kakskymppiset ovat lapsekkaita, ulkonäöltään ja henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy olla provo. Mieshän on komeimmillaan 30-40 -vuotiaana. Kakskymppiset ovat lapsekkaita, ulkonäöltään ja henkisesti.
🤣🤣 uskottele vaan noin itsellesi.
Oikea vastaus on, että 20 v miehet ja 20 v naiset tapailevat keskenään, ovat yhtä nuoria molemmat. Ja 28 v miehet tapailevat 28 v naisia, ovat yhtä nuoria tai elähtåneitä molemmat. Ja 40 v miehet tapailevat 40 v naisia, ovat yhtä elähtäneitä kumpikin. Eli ratkaisu on katsoa omaa ikäluokkaa, niin on aina sopivan ikäinen ja näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin on, 30+ naisten mielestä. Mutta parikymppisen näkökulma on vähän erilainen.
Lisäksi he saavat hengata kauniiden nuorten naisten kanssa tuntematta siitä syyllisyyttä ja ilman setämiehen titteliä
Ap