Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla tutustuminen?

Vierailija
05.09.2024 |

Joskus takavuosina muistan kuulleeni tarinoita pariskunnista, jotka olivat tavanneet toisensa kuntosalilla. Jos kerran siellä salilla tulee joka tapauksessa käytyä, niin mikäpä olisikaan mukavampaa kuin tavata samalla kivoja ihmisiä!

Mietin vaan tätä nykymieninkiä saleilla. Jokaisella treenaajalla on langattomat kuulokkeet korvilla ja katse tiukasti älypuhelimessa. Leppoisaa juttelua ei juurikaan ilmene, ihmiset ovat sulkeutuneita omaan kuplaansa. Tuntuu aika hankalalta ympäristöltä luoda uusia kontakteja.

Vieläkö kuntosaleilla on mahdollista tutustua? Miten?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan, miehet kiinnostuvat hedelmällisten naisten hien hajusta. Tämä on saanut beta-naiset käyttämään hajusteita huijaukseksi🤢

Yrittävät vieläpä peittää samassa tilassa olevien hedelmällisten naisten hien hajun, jotta miehet eivät erottaisi sitä.

Minäkään en käytä, en myöskään käytä mitään hajustettuja pesuaineita ja pesen itseni ja hiukseni hajusteettomalla palasaippualla. Suihkussa käyn 2-3krt viikossa.

Palstan mukaan olen tietty ällö, mutta ominaistuoksuani on kehuttu USEIN niin naisten kuin miestenkin toimesta.

Vierailija
22/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden salin ohjaajamies aloitti flirttailun. Minua ei kiinnostanut pätkääkään. Kävin vain salilla ja ryhmäliikuntatunneilla. Sitten tämä äijä soitti mulle kotiin, ja pyysi ulos. Oli ottanut tietoni heidän asiaksrekisteristään. Ilmoitin asiasta ko salille, ja ko mies sai potkut ja porttikiellon.

Haluatko ap saada porttikiellon salille? Et varmaan. Älä lähentele naisia siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaat useasti että kanssatreenaaja tietoisesti katsoo sinua ja hymyilee sinulle, hän saattaa olla ujosti kiinnostunut. Tällöin voi samaan aikaan naulakoille sattuessa yrittää aloittaa keskustelun, ei missään nimessä kesken treenin. Tällöinkin kannattaa aloittaa jutustelu vasta kun katseita ja hymyjä on vaihdetu useasti, usein salilla käy samat tyypit samaan aikaan. Muussa tapauksessa ei kannata vaivautua, eikä varsinkaan ihan vaan vähän toljotella muita ihimisiä, sen huomaa kyllä kaikki ympärillä olijatkin.

Vierailija
24/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan, miehet kiinnostuvat hedelmällisten naisten hien hajusta. Tämä on saanut beta-naiset käyttämään hajusteita huijaukseksi🤢

Yrittävät vieläpä peittää samassa tilassa olevien hedelmällisten naisten hien hajun, jotta miehet eivät erottaisi sitä.

Minäkään en käytä, en myöskään käytä mitään hajustettuja pesuaineita ja pesen itseni ja hiukseni hajusteettomalla palasaippualla. Suihkussa käyn 2-3krt viikossa.

Palstan mukaan olen tietty ällö, mutta ominaistuoksuani on kehuttu USEIN niin naisten kuin miestenkin toimesta.

Kaltaistesi oksennusmiesten  takia ( jotka silmät kiiluen tuijottavat naisia saleilla) lopetin käymisen salilla,koska kaupungissamme ei ole vain naisille tarkoitettua salia.

Vierailija
25/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaistesi oksennusmiesten  takia ( jotka silmät kiiluen tuijottavat naisia saleilla) lopetin käymisen salilla,koska kaupungissamme ei ole vain naisille tarkoitettua salia.

🐷💨

Vierailija
26/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ajatus. Miljoona vuotta sitten yksi minua viitisen vuotta vanhempi mies (olin silloin 16 tai 17) iski kuntosalilla silmänsä minuun ja se jos mikä oli epämiellyttävää. Tunki aina juttelemaan hihattomassa paidassaan ja kireissä pyöräilyshortseissaan. Ei siinä tuppukylässä ollut kuin se yksi sali, että ei voinut edes vaihtaa muualle. Stalkkasi kyllä muutenkin, pyöräili hitaaaaasti kotitaloni ohi ja kyyläsi. Nykyään tämä kyylä on poliisi...

Vierailija
27/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene spottaamaan penkkaavaa naista. Siinä seistessäsi genitaalisi naisen naamalla, ja hänen hengittäessään pussihikeäsi sortsiesi läpi on luonnollinen hetki heittää pientä kevyttä läppää.

Itse teen niin että menen seisomaan naisen taakse kädet pakaroilla. Näin on helppoa jos tarvitsee apua nousemisessa.

Siis kyykkyä tekevää naista.

Kyykyn spottaamisessa kannattaa työntää muna persettä vasteen niin syvälle kuin saa ja tukea naista kainaloiden alta olkavarsillasi ja lepuuttaa käsiäsi hänen tissien päällä.

Vierailija
28/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä ajatus. Miljoona vuotta sitten yksi minua viitisen vuotta vanhempi mies (olin silloin 16 tai 17) iski kuntosalilla silmänsä minuun ja se jos mikä oli epämiellyttävää. Tunki aina juttelemaan hihattomassa paidassaan ja kireissä pyöräilyshortseissaan. Ei siinä tuppukylässä ollut kuin se yksi sali, että ei voinut edes vaihtaa muualle. Stalkkasi kyllä muutenkin, pyöräili hitaaaaasti kotitaloni ohi ja kyyläsi. Nykyään tämä kyylä on poliisi...

Nostan aina naisten kanssa salilla jutellessa toisen jalan ylös penkille jotta paksu meisselini piirtyy mahdollisimman selvästi kaksi numeroa liian pienten spandexsortsieni läpi. Aika harva malttaa olla vilkuilematta ja vähän lipomatta suupieliään.

Vierailija
29/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttisali on treenamista varten. Ei siellä kerkeä katsomaan mitään puhelimia tai muita ihmisiä. Kunnolla kun treenaa ja keskittyy siihen touhuun niin sitä menee pääkin ihan sellaiseen tilaan missä ei ole ketään muita. Nuorempana treenasin yleisillä saleilla, mutta rakensin sitten oman salin ja en ole katunut kun saa rauhassa treenata. Nimenomaan se oma kupla on mitä haetaan kunnon punttitreenissä. Kouluajoilta muistan miten ne kunnon treenaajat oli nimenomaan yksinäisempiä kavereita ns sigmoja ja sitten ole ne suositut pojat jääkiekkoilijat etc jotka tuli salille tekemään vähän penkkiä ja haukkaa isossa laumassa ja ölisivät. Koulun köydenveto kisoissa vedettiin sitten näitä lätkäpoikia persemaassa kyntäen.

Vierailija
30/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla lähinnä koska siellä näkee kiinteitä tiukkoja nuorien neitojen pyllyjä verhottuna ohuisiin kireisiin trikoisiin. Kalsarit meinaa haljeta niitä katsellessa.

t: Setämies

Vierailija
31/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava tämä palsta.

Minua-ei-lähestytä-threadissä: miehet ei lähesty minua missään: "kaupassa, kahvilassa, salilla tms" olenko jotenkin vääränlainen?

Mistä-löydän-kumppanin-threadissä: "unohtakaa Tinder, menkää ulos, lähestykää oikeassa elämässä, kahvilassa, salilla, kaupassa"

Miten-naista-lähestytään-threadissä: "EI SAA LÄHESTYÄ, olen salilla treenaamassa, yök pervot, haluan juoda kahvini rauhassa, teen kaupassa vain ostokset, ei voisi vähempää kiinnostaa"

😀

Vierailija
32/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käy monenlaista väkeä.

Joskus olen saanut pyytämättä ihan asiallisia neuvoja miehiltä (olen nainen).

Kerran vähän pienemmällä salilla, jossa ei ole henkilökuntaa, tuli treenaamaan tummapiirteinen (ei kantas) mies, jolla mukana lapsi. Mahtoi tulla niska kipeäksi, kun piti sitä niin taakse käännettynä kuin mahdollista, jotta pystyi kyyläämään, kun soudin soutulaitteella.

Hän polki kuntopyörää toisella puolella salia, jonka suuntima ei ollut lainkaan muhun päin. Myös hänen lapsensa oli ihan toisessa suunnassa ja salilla ei ollut muita. Aika nopeasti vaihdoin maisemaa. Inhottava olo, kun kyylää vaan, eikä puhu mitään...

Vierailija
33/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kun kyykkäilee niin voi mennä siihen taakse varmistamaan 👍 

Vierailija
34/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kuntosalin etiketti sulle, joka et tiedä.

Kuntosalilla saa yrittää keskustella toisen kanssa ainoastaan silloin, kun se toinen on lähdössä salilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi