Hammasproteesit
Mitäs mieltä olette jos tutustutte uuteen mahdolliseen kumppaniin ja ilmenee ettei hänellä ole omia hampaita?
Useamman vuoden käytössä proteesit ja ikää alle 40v. Ei huomaa proteeseiksi, jos ei tiedä.
Muuten siisti, hygienia kunnossa eikä hampaiden menetys ole itsensä laiminlyönnistä johtuvaa vaan paljon terveydellistä probleema taustalla.
Jos kaikki muuten klikkaa hyvin, mutta onko ongelma enemmän proteesien käyttäjän korvien välissä vai oisko se sellainen asia, joka voisi vaikuttaa ratkaisevasti suhteen etenemiseen?
Ystävää olen yrittänyt rohkaista deittimarkkinoille, koska kaipaa ihmistä rinnalleen. Ei kuitenkaan ole pystynyt viestittelyä pidemmälle, koska pelkää toisen osapuolen reaktioita.Toivoisi tietysti myös, että alusta asti voisi olla rehellinen toiselle osapuolelle.
Kommentit (4)
Ei haittaisi kyllä yhtään mitään, jos ei kerta edes huomaa proteeseiksi.
No ei haittaisi kyllä minua ainakaan yhtään. Eikä edes jos olisi kiinni "laiminlyönnistä", kunhan elämänhallinta nyt olisi kunnossa. On monella ollut keski-ikään mennessä vaikeitakin elämänvaiheita, mutta jos niistä on ylös noustu, niin en niiden jälkien perusteella ihmistä hylkäisi. En muutenkaan usko, että ihan nuoruuden jälkeen monia enää tuollaiset häiritsee. Joku kaksikymppinen voisi olla hyi yääk mutta tuskin kolmevitonen.
Siitä alusta asti rehellisyydestä - ei minusta deittaillessa kannata tuollaista heti esiin tuoda, vaan tutustua ihan ihmisinä. Jos näyttää että toimii, niin sitten harkinnan mukaan kertoa tuo asia. Itselläni vastaava juttu on suolistosairaus. En minä siitä maininnut ennen kuin näytti että homma voisi toimia, ennen suhteen aloittamista kyllä sitten kerroin että mulla on tällainen juttu ja se voi aiheuttaa tällaisia hankalia/ällöttäviäkin oireita, että jos se haittaa, niin vielä voi perääntyä.
Riippuu tapauksesta, eli itsellä on kyllä valitettavasti kahdelnaisia kokemuksia. Olin 37v kun sain proteesit ja olin myös silloin sinkku. tapailin joitakin miehiä silloin, ja olin varsin avoin proteesieni suhteen, koska mitä niitä salailemaan kun selviää se kuitenkin jos suhde etenee. Osalle proteesit oli ehdoton turnoff, mutta osalle (ehkä fiksummille?) ei mikään ongelma. Löysin unelmieni miehen proteeseista huolimatta ja olemme edelleen vakaasti yhdessä. Kannattaa mielestäni olla vaan avoin, ja jos joku ei proteesejasi hyväksy niin ei kannata jatkaa. Onko muuten kyseessä mies vai nainen?
Jaa , mitäpä siitä sitten . Parempi tekarit kuin ilman . Syitä voi monia .