Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teslakuskit ovat uusia karavaanareita eli teiden tukkoja

Vierailija
05.09.2024 |

Ajakaa kovempaa!

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0-100 3,2s. Eipä tässä muuta.

500km 10 tuntia

Vierailija
22/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ajaa kovempaa, kun patterit on aina vähissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teslakuski on kaikkien kaveri. Pakko olla kun pitää seistä tuntitolkulla lataamassa kinneriään. 

Vierailija
24/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ohi. Ihmetyttää aina nää arat kuskit jotka vinkuu muiden nopeuksista. Jos joku ajaa sinua lujempaa -> ei ole ongelma. 

Jos joku ajaa hiljempaa niin ohita -> ei ole ongelma.

Vierailija
25/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IS:n uutisessa pisti silmiin osuus, että nopeusrajoituksen mukaan ajavat ärsyttävät. Sujuvasti ajan polttomoottoriautollani mittarin mukaan nopeusrajoituksen vauhtia. Mikäli joku haluaa ajaa lujempaa, niin menkööt ohi. Toistaiseksi ei ole osunut eteen alinopeutta ajavia sähköautoilijoita. Kun haluan itse ajaa hiljempaa kuin moottoritienopeuksilla, niin menen ns. vanhaa tietä.

Mittarit on lain mukaan säädetty näyttämään nopeus väärin varmuuden vuoksi. Ne näyttää aina noin 6 km/h ylimääräistä.

Vierailija
26/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500km 10 tuntia

500km 7 x viikossa, eikä yhtäkään huoltoasemapysähdystä. Mites sulla?

Vierailija
27/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0-200km/t 6,4s Että älä tule elvistelemään laiskalla autollas.

Vierailija
28/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teslakuskeja on kiva kiusata moottoriteillä. Eivät kauaa uskalla roikkua perässä kun akku tyhjenee. :D

Vierailija
29/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS:n uutisessa pisti silmiin osuus, että nopeusrajoituksen mukaan ajavat ärsyttävät. Sujuvasti ajan polttomoottoriautollani mittarin mukaan nopeusrajoituksen vauhtia. Mikäli joku haluaa ajaa lujempaa, niin menkööt ohi. Toistaiseksi ei ole osunut eteen alinopeutta ajavia sähköautoilijoita. Kun haluan itse ajaa hiljempaa kuin moottoritienopeuksilla, niin menen ns. vanhaa tietä.

Mittarit on lain mukaan säädetty näyttämään nopeus väärin varmuuden vuoksi. Ne näyttää aina noin 6 km/h ylimääräistä.

Ei mun skodassa näytä kuin 1km ylimääräistä. Ja Teslassa vakkarin voi laittaa ajamaan vaikka 6km yli nopeusrajoituksen.

Vierailija
30/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole tesla-kuski, mutta ei ne kyllä normaalia hitaanpaa aja. Ihan samaa vauhtia.

Motarilla Hki-Tku ajavat usein 90km/h, ilmeisesti säästellään akkuja, tai sitten lataus lopussa ja pakko ajaa alinopeutta ja vaarantaa muu liikenne!

Vierailija
31/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500km 10 tuntia

Ja matka-aika on tosiaan se 10 tuntia. Eli vietät 70 tuntia viikossa tien päällä. No huvinsa kullakin. 

Vierailija
32/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0-200km/t 6,4s Että älä tule elvistelemään laiskalla autollas.

Vai on sitä youtuben äärellä taas onanoitu. Käy vaikka xhamsterissa seuraavaksi.

Vierailija
33/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teslakuskeja on kiva kiusata moottoriteillä. Eivät kauaa uskalla roikkua perässä kun akku tyhjenee. :D

Ei tyhjene.

Vierailija
34/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun skodassa näytä kuin 1km ylimääräistä. Ja Teslassa vakkarin voi laittaa ajamaan vaikka 6km yli nopeusrajoituksen.

Mitä ihmettä, onko Teslassa noin upea ominaisuus? On se hyvä auto. 

Vierailija
35/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500km 10 tuntia

Ja matka-aika on tosiaan se 10 tuntia. Eli vietät 70 tuntia viikossa tien päällä. No huvinsa kullakin. 

Ei ole. Mutta sinulla on spermaa silmässä. Erikoista noinkin vanhalle homolle.

Vierailija
36/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ohi. Ihmetyttää aina nää arat kuskit jotka vinkuu muiden nopeuksista. Jos joku ajaa sinua lujempaa -> ei ole ongelma. 

Jos joku ajaa hiljempaa niin ohita -> ei ole ongelma.

Sama homma. Mulla on ollut ajokortti 25 vuotta ja joutunut töidenkin puolesta ajamaan välillä todella paljon. Koko tämän ajan joku on vinkunut samasta asiasta, mutta itsellä ei kyllä ole koskaan ollut moisia ongelmia. 

Taitaa löytyä sieltä oman ratin takaa se suurin syyllinen.

Vierailija
37/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500km 10 tuntia

Mä olisin mun tuhnulla yariksella 4 tuntia aikaisemmin ja se kiihtyy 0-100km/t noin 13-14 sekunttia,eli se on sittenkin nopeampi.

Vierailija
38/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, onko Teslassa noin upea ominaisuus? On se hyvä auto. 

Se tekee sen automaattisesti joka kerran nopeusrajoituksen vaihtuessa. Sattuiko sarkastia omaan leukaan :D

Vierailija
39/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500km 10 tuntia

Mä olisin mun tuhnulla yariksella 4 tuntia aikaisemmin ja se kiihtyy 0-100km/t noin 13-14 sekunttia,eli se on sittenkin nopeampi.

Älä kerro teslakuskille. Se saa kohtauksen. 

Vierailija
40/87 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500km 10 tuntia

Eipä sitä tuolla medianlukutaidolla muuten yariskuskiksi päätyisikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi