Ticket välikausihaalari koot vs. Reimatec
Onko tietoa, kuinka suuria nuo Ticketin välikausihaalarit ovat?
Meillä on viime syksyltä Reimatec 86 cm ja se on keväällä jo liian pieni (nyt nafti sisävaatteiden päälle)- onko Ticketin 86 cm isompi kuin Reimatecin? Vai kannattaisiko Ticketin haalarista ottaa 92 cm? Kaapissa roikkuu ensi talveksi ostettu Ticketin talvihaalari koossa 92 cm ja se on kyllä todella iso. Onko nuo välikausihaalarit samaa mitoitusta kuin talvihaalarit?
Tässä pähkäilen kun jo varasin koon 86 Ticketin haalarin kevääksi että onkohan tuo sittenkin liian pieni.
Kommentit (6)
eli 92 cm Reimatec oli samankokoinen (ellei jopa hieman pienempi) kuin Ticketin 86 cm.
olka - lahkeensuu n. 91 cm
kaula-aukko - hihansuu n. 42 cm
Reimatec haalari (babymalli) 92 :
olka - lahkeensuu n. 80 cm
kaula-aukko - hihansuu n. 40 cm
=)
Kuka tietää, mikä on pienin koko, mitä noita on saatavana? Meidän tyttö on vasta n. 80cm pitkä.
Ostin tänään bybymallin Reimatecin, olisko Bat malliltaan, kokoa 92 cm ja vertasin sitä viime keväänä ostettuun ticketin vk-haalariin kokoa 80 cm. Näin silmämääräisesti ne olivat ihan saman kokoiset, vaikka olin siinä uskossa, että tuo reiman 92 olisi isompi kuin ticketin 80. No on nyt sitten pari samankokoista haalaria... kun tuo viime keväänä ostettu jäi tosi vähälle käytölle, kun oli niin iso, ja vieläkin on siis reilu. Sinänsä hassua, koska nyt käytössä oleva Ticketin 80 talvihaalari ei vaikuta ollenkaan niin isolta kuin tuo vk-haalari, itse asiassa lahkeissa saisi olla pari senttiä vaikka lisää pituutta. On nää kokohommat kyllä... ;)
ja vertasin kotona pieneksi jääneeseen Reimatecin 86 cm välikausihaalariin ja Ticket on kyllä huomattavasti reilumpi, tuntuu olevan juuri oikean kokoinen keväällä.
Varasin koon 98cm, mutta myyjän mielestä jopa koko 92 saattaisi riittää. Pojalla pituutta 95cm. Mulla oli enemmän syksy mielessä tätä varatessa ja tuo 98 menee sitten pitkään, jos samanlainen pitkä syksy tulee kuin viime vuonna..