Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni teistä keski ikäisistä käyttää ripsienpidennyksiä?

Vierailija
05.09.2024 |

Itse olen 45v ja käytän. Nopeuttaa arkea, kun ei aamuisin tarvitse sutia ripsaria, ennen töihin lähtöä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

t. m51

Vierailija
2/7 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, enkä ikinä käyttäisi. En laittaisi silmieni lähelle mitään kemiallista ainetta, mitä ei ole pakko laittaa. Haluan suojella silmiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Ne ovat kovin harvoin aidon ja kauniin näköiset, vaan usein ylimääräisen näköinen tönkkö harjasrivi. 

Vierailija
4/7 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. En uskalla kokeilla, koska mulla on herkät silmät. Sen lisäksi ne näyttävät yleensä tosi keinotekoisilta. Paksut, pitkät ripset näyttäisivät tässä naamassa hassulta.

Vierailija
5/7 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Ne ovat kovin harvoin aidon ja kauniin näköiset, vaan usein ylimääräisen näköinen tönkkö harjasrivi. 

Niin. Paitsi et edes kiinnitä huomiota niihin aidonnäköisiin, joten kuvittelet pidennysten olevan pääosin tönkköjä.

Vierailija
6/7 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Paitsi et edes kiinnitä huomiota niihin aidonnäköisiin, joten kuvittelet pidennysten olevan pääosin tönkköjä.

Minusta päinvastoin näyttää siltä, että ihmiset tottuvat omaan naamaansa niin, että alkavat kuvitella tönkköripsien olevan normaalin tai suorastaan luonnollisen näköisiä.

Jos ne olisivat luonnollisen näköiset, koska sulla olisi sellaiset omastakin takaa, etkä siis tarvitsisi niitä ollenkaan.

Vierailija
7/7 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien pidennykset voivat olla myös siistit ja luonnollisen näköiset. Kaikki, eivät ota näitä megaripsiä, joita ns. julkimot ottaa. Tällöin ok.