Kuinka moni teistä keski ikäisistä käyttää ripsienpidennyksiä?
Itse olen 45v ja käytän. Nopeuttaa arkea, kun ei aamuisin tarvitse sutia ripsaria, ennen töihin lähtöä.
Kommentit (7)
En käytä, enkä ikinä käyttäisi. En laittaisi silmieni lähelle mitään kemiallista ainetta, mitä ei ole pakko laittaa. Haluan suojella silmiäni.
En käytä. Ne ovat kovin harvoin aidon ja kauniin näköiset, vaan usein ylimääräisen näköinen tönkkö harjasrivi.
En käytä. En uskalla kokeilla, koska mulla on herkät silmät. Sen lisäksi ne näyttävät yleensä tosi keinotekoisilta. Paksut, pitkät ripset näyttäisivät tässä naamassa hassulta.
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Ne ovat kovin harvoin aidon ja kauniin näköiset, vaan usein ylimääräisen näköinen tönkkö harjasrivi.
Niin. Paitsi et edes kiinnitä huomiota niihin aidonnäköisiin, joten kuvittelet pidennysten olevan pääosin tönkköjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Paitsi et edes kiinnitä huomiota niihin aidonnäköisiin, joten kuvittelet pidennysten olevan pääosin tönkköjä.
Minusta päinvastoin näyttää siltä, että ihmiset tottuvat omaan naamaansa niin, että alkavat kuvitella tönkköripsien olevan normaalin tai suorastaan luonnollisen näköisiä.
Jos ne olisivat luonnollisen näköiset, koska sulla olisi sellaiset omastakin takaa, etkä siis tarvitsisi niitä ollenkaan.
Ripsien pidennykset voivat olla myös siistit ja luonnollisen näköiset. Kaikki, eivät ota näitä megaripsiä, joita ns. julkimot ottaa. Tällöin ok.
En käytä.
t. m51