Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen

Vierailija
05.09.2024 |

Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.

Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta? 

Kommentit (4333)

Vierailija
3421/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Sofia belorf? Oliko linnan juhlissa?

Vierailija
3422/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Siinähän ne naisen arvot tulikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3423/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mikä linna? Jossain linnassa oli vähän aikaa lusimassa 2019.

Vierailija
3424/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänellä somehiljaisuus? Onko tutkinnan alla jostakin? 

Vierailija
3425/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei lähtenyt salaa Jenkkeihin, kaivamaan vaimon vaatehuonetta omanaan? Vienyt sinne matkalaukkunsa ja Ikea kassinsa?

Ei voi ottaa kuvia ettei paljasta olevansa siellä, koska ei saa sitä Estaa huumetuomittuna henkilönä eikä laillista lupaa saapua maahan. Tai jos on yrittänyt sinne ja jäänyt kiinni Esta-valehtelusta jos joku tai jotkut ilmoittaneet viranomaisille ?!

Vierailija
3426/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko Ranta-ahon on kerrottu lusivan eli kärsivän tuomiota oliko jotain 12 vuotta katiskasta. Sofia oli vain kuulusteluissa ja hänen lopullinen tuomionsa katiskasta oli 40 päiväsakkoa.

Vierailija
3427/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko Ranta-ahon on kerrottu lusivan eli kärsivän tuomiota oliko jotain 12 vuotta katiskasta. Sofia oli vain kuulusteluissa ja hänen lopullinen tuomionsa katiskasta oli 40 päiväsakkoa.

Olisko siks koska Niksu ja Naksu otti osumat siitä koko touhusta? Huumetuonnit, rahanpesut ym?

Vierailija
3428/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti huumetuomio, eikä pääse USA:han.

On ollut eurooppalaisia julkkiksia jotka jääneet kiinni pelkästään kokkelin käytöstä ja saaneet käyttörikokset, niin heiltä evätty ESTA:t ja työluvat sinne, jopa tilapäiset. Esimerkiksi julkkiskokki Nigella, jäi kiinni koksun käytöstä, joten ei päässyt työmatkalle USA:han. Amerikkalaiset on tarkkoja ettei minkäänlaisia huumerikollisia tule maahan, siellä on tarkka haavi niille ja jos joku valehtelisi ESTA:ssa olevassa syytön, niin tuomio voi olla moninkertainen ja ikuinen karkoitus maasta.

Vierailija
3429/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaa  ainakin nrolla 21  Yliksellä  ja  omasta mieletään ei ole Sofian fani  ja silti  haukkuu kaikki kommentoijat  mammoiksi/Hilkoiksi  jne.  Aivan sama kaveri,  hiukan lapsellinen juttuineen, kirjoittaa myös  "mammat psykoosesissaan."

Eilen hänen psykoosiviestejään näköjään poistettiin Ylikseltä. 

Nytkin näytti kirjoittavan Ylikselle,  et mammat Vauva.fi:ltä siirtyneet  Ylikselle.  

Vastasin sille yliksellä aiemmin ihan asiallisesti, mutta se haukkui minut mammaksi ja käski painua takaisin tänne että "v--tun psykoosit tulilla mamma". Noin 5 minuuttia sen jälkeen sieltä sivustolta tuli ilmoitukset minun tietokoneen palomuuriin ja virustorjuntaan että 13 hyökkäystä estetty minun tietokoneelle ja että 11 profilointia minun henkilöllisyydestä estetty! Sattumaako? Ei kai tuollainen häirikkö ole sen sivuston ylläpitäjien joukossa? Joka puolustelee huumausaine rikollisia ja haukkuu mammoja ja kaivaa henkilöllisyyksiä muiden tileiltä ettei kukaan vaan seuraisi ja pitäisi sen rillityypin vaimon ja lapsen äidin puolta? Onko tuo jokin kultatilin etu että pääsee vainoamaan muita keskustelijoita????????????

Ei kai kukaan Sofian sukulainenkaan tekisi tuollaista puolustaakseen? Tuon täytyy olla jokin ihan stalkkeri yksilö siinä tapauksessa eikä tuollaisen foorumin henkilöt jotka haluaa vain keskustella tapauksista ilmeisesti ole hyökkäyksiltä turvassa? 😲😲

Vierailija
3430/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Sofian y l i lau dan fanit mennä noin pitkälle toiminnassaan? Stalkkailemisessa yms?!

Jos kaivavat sen kauniin vaimon Tijannan seuraajista suomalaiset ja häiriköivät heitä henkilökohtaisesti pitkin tuollaisia epämääräisiä keskusteluja? Tuonhan täytyy olla laitonta toimintaa!

Edelleen seuraan Tijannaa nimelläni ja jos joku yrittää häiritä minua sen vuoksi netissä, kertoo enemmän niiden häiritsijöiden huume- ja rikosmyönteisyydestä eikä meistä jotka seuraa päihteetöntä ja hyvää äitiä Tijannaa!

Vierailija
3431/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muuten ilmoitella Yliksellä ko. tyypin kommentit ylläpitoon,  jos jatkaa samaa rataa.

Kannattaa ilmoittaa ja jos ne viestit ja stalkkeroinnit ei katoa eikä mamma-huutelut, niin lienee selvää että kuuluu moderaattoreihin siellä! :-/

Vierailija
3432/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se oikeesti yrittäny mennä laittomasti Amerikkaan ?!?!?!

Vaikka kaikki tietää ettei se saa maahan tulolupaa sinne ?! Tietty jos monta kymmentä ihmistä ilmottaa siitä, mukaan lukien rilliukon vaimo ja ex-vaimo ja sukunsa ja naisten kaverit, niin ei kai mikään ihme olisi ettei siitä näy eikä kuulu mitään.

Vierailija
3433/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin tuore uutisankkuri. Ei ollut linnanjuhlissa.

Vierailija
3434/4333 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sugardaddy lenteli vaimonsa luo ja jätti Sohvan, kun sopimus päättyi. Se on aivan poissa tolaltaan, kun ei laukkuja enää ilmesty mistään. 

Vierailija
3435/4333 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin ihan asiallisen kysymyksen tälle Ylilaudan stalkkerille (21), että mikä hänen tarkoitus on näissä langoissa, kun haukkuu naisia akoiksi, mammoiksi ja laittaa jonkun yks.henkilön kuvan Ylikselle.

Hän vastasi näin; "No akkojahan täällä on. Pitäiskö kaikki nuo ihme skitsoilut ja haukkumiset vaan kaikkien hyväksyä ja peukuttaa niin perkeleesti? No way. Mä en oo kenenkään kuvaa tänne laittanu, voisit ees kohdentaa nuo syytöksesi oikeelle tyypille."

-Minusta kuitenkin tämä nimenomainen tyyppi laittoi sen Hilkan kuvan Ylikselle, joka tosin jo poistettu.  

En viitsinyt enää hänelle vastailla, olkoon. Tosin pitää seurailla mitä tapahtuu.

Vierailija
3436/4333 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tosiaan tuollainen tyyppi kuulua Yliksen moderaattoreihin?   Se on kyllä tosiaan laitonta toimintaa silloin.

Tosin kaveri vaikuttaa muuten aika "sekopäältä", kun se kommentteja lukee ja tosiin nuori miespuoleinenhan tuo on.

Vierailija
3437/4333 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Noin 5 minuuttia sen jälkeen sieltä sivustolta tuli ilmoitukset minun tietokoneen palomuuriin ja virustorjuntaan että 13 hyökkäystä estetty minun tietokoneelle ja että 11 profilointia minun henkilöllisyydestä estetty!"

Joopajoo, että sellainen satu tänään...

Vierailija
3438/4333 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi

Vierailija
3439/4333 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitin ihan asiallisen kysymyksen tälle Ylilaudan stalkkerille (21), että mikä hänen tarkoitus on näissä langoissa, kun haukkuu naisia akoiksi, mammoiksi ja laittaa jonkun yks.henkilön kuvan Ylikselle.

Hän vastasi näin; "No akkojahan täällä on. Pitäiskö kaikki nuo ihme skitsoilut ja haukkumiset vaan kaikkien hyväksyä ja peukuttaa niin perkeleesti? No way. Mä en oo kenenkään kuvaa tänne laittanu, voisit ees kohdentaa nuo syytöksesi oikeelle tyypille."

-Minusta kuitenkin tämä nimenomainen tyyppi laittoi sen Hilkan kuvan Ylikselle, joka tosin jo poistettu.  

En viitsinyt enää hänelle vastailla, olkoon. Tosin pitää seurailla mitä tapahtuu.

Se tyyppi suojelee Blörfiä kuin mafiassa suorastaan. Vaikka väittää ettei fanita, mutta yötä päivää roikkuu kyyläämässä mitä siitä keskustellaan.

Käy varmasti täällä kyttäämässä "mammojen ja akkojen juttuja", ei kai se muuten tietäisi "mammojen ja akkojen jutuista"?

Pimahtaa itse akkamaiseen tyyliin aina jos joku muu siellä mainitsee Blörfin roikkuvat kapselitäyttöhuulet, maata kohti laahaavat täyttöpersposket ja karkaavan hiusrajan.

Haukkuu Martinaa, Tijannaa, Zarahia ja kaikkia Blörfin miesten exiä ja nyxiä.

Vierailija
3440/4333 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Noin 5 minuuttia sen jälkeen sieltä sivustolta tuli ilmoitukset minun tietokoneen palomuuriin ja virustorjuntaan että 13 hyökkäystä estetty minun tietokoneelle ja että 11 profilointia minun henkilöllisyydestä estetty!"

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo, että sellainen satu tänään...

Joopajoo, että ilmestyit sitten tänne " Mammojen Leiriin " stalkkaamaan mitä sun suuresta idolistas jutskataan :D XD