Miehet. Haittaako teitä, jos naisella on ollut mielentervesongelnia.
Minulla oli nuorempani ajoittain mielenterveysongelmia. Olen 27-vuotias nainen ja haluaisin itselleni miestä vakavaa parisuhteeseen, mutta pelkään että, jos mies kuulee tästä, niin hän ei halua olla minun kanssani.
Kommentit (28)
Riippuu tapauksesta. Omallani ei varsinaisesti ole mielenterveysogelmia, mutta on ADD. En vaihtaisi toiseen mistään hinnasta.
Riippuu todella paljon siitä minkälaisia ongelmia.
Olen seurustellut kahteen kertaan naisen kanssa jolla on m ongelma en suosittele kenellekään. Mutta jos mo sivuitse ei haittaa.
Kyllähän ne kaikkia oikeasti haittaa.
Mutta kuka on itsekään täydellinen, ja kenen mielenterveys ihan kestää tätä maailmaa. Puolella ihmisistä niitä on.
Pienet mt-ongelmat ovat anteeksi annettava puute.
Jos on hyvä hoitotasapaino, niin ei ole este vakavatkaan mt-ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne kaikkia oikeasti haittaa.
Mutta kuka on itsekään täydellinen, ja kenen mielenterveys ihan kestää tätä maailmaa. Puolella ihmisistä niitä on.
Pienet mt-ongelmat ovat anteeksi annettava puute.
Niinpä, aika monella miehellä on myös ongelmansa, minullakin. Hyvin harva ihminen on täydellinen.
Jos on runsaasti dark triadia niin pysyisin erossa. Mutta muut mielenterveysongelmat ei oo dealbraker, jos on kiva nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut kahteen kertaan naisen kanssa jolla on m ongelma en suosittele kenellekään. Mutta jos mo sivuitse ei haittaa.
Millaisista mt-ongelmista oli kyse?
Vaimoni pelkää olemattomia sairauksia ja bakteereja. Joskus on hankalaa elää hänen kanssaan.
Ex-naisystäväni valehteli kaikkialla,että nykyinen naisystäväni oli ollut hoidettavana mieleterveysongelmien vuoksi. Naisystäväni suuttui ja teki asiasta rikosilmoituksen ex-naisystäväni sai tuomion kunnianloukkauksesta.
Jotkut ihmiset ovat "omituisia",mutta ei he silti mielisairaita ole.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat "omituisia",mutta ei he silti mielisairaita ole.
🤯
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni pelkää olemattomia sairauksia ja bakteereja. Joskus on hankalaa elää hänen kanssaan.
Yritätkö mitenkään tukea häntä vai huokailetko vaan kun ottaa niin päähän vaimo ja vaimon ongelmat. Kuule, päästä vaimo vapaaksi ja hän voi löytää miehen joka haluaa tukea ja ymmärtää häntä, voipa jopa hänen sairautensa parantua ihan näin ja sinä voit etsiä uuden mieleisesi.
Jakomielitauti olisi ongelma, vakavasti.
Haittaa jos esim. haudoit murhaavasi jonkun, mutta ei haittaa jos sinulla oli esim. sairaalloinen nainnin halu.
Riippuu monesta tekijästä. Omalla kumppanilla on skitsofrenia joka ei näy. Lähinnä erittäin rasisti ja vähän outo joskus mutta muuten ei ongelmia.
Ja joo jokainen on outo omalla tavallaan
Ottaisinko täydellä pakalla pelaavan vai vajaalla pytyllä käyvän? Hmmm...
Melkein jokaisella on jonkinlaisia mielenterveysongelmia. Vain vakavat, sairaalahoitoa tarvitsevat ongelmat haittaavat.
Varmaan se riippuu mitä mielenterveysongelmia ne olivat. Skitsofrenia ja kaksisuuntainen tai persoonallisuushäiriö ovat vakavia mielenterveysongelmia, joista ei voi parantua kokonaan, kun taas masennus voi parantua kokonaan hoidon ansiosta.