Nuoriso ei enää kuuntele punkkia.
Punk on kuitenkin kaikkien aikojen rokkia. Rauhan musaa.
Kommentit (52)
Pelle Miljoonan varhainen tuotanto on Suomen parasta Punkkia.
Vierailija kirjoitti:
Punk ei ole minun musiikkityyliäni. Poikkeuksena sääntöön Klamydia, Pertti Kurikan Nimipäivät ja Green Dayn varhaistuotanto.
Klamydia nyt ei mitään punkkia ole. :D
Vierailija kirjoitti:
Nykyteinit kuuntelevat mautonta ja epätaiteellista autotune-paskaa.
Inhottaa sanoa mutta olen samaa mieltä :D
Setämies kertoo, Sex-pistolsin Suomen keikka kiellettiin, kummitäti kielsi älä sinä _ viestin kirjoittaja _ koskaan ala punkkariksi. No hitto kun veemäinen kummatäti kieltää, niin punkkihan se kutsuu. Alkuun kevyesti Hanoi Rocksia ja heti kohta Sex Pistolsia ja Ramonesia.
Sitten iski se kotimainen sukupuolitautibändi. Vesku ja kumpparit, iso peukku! 😁👍 Kiitos Klamydian miehistö! Kiitos!
Rocki ja metalli veti kovempaa, mutta aito kunnioitus punkin juurille. Kiitos!
Nyt olisi Suomessa punkille töitä. Fasistihallitus ja porvarillista kyykytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punk ei ole minun musiikkityyliäni. Poikkeuksena sääntöön Klamydia, Pertti Kurikan Nimipäivät ja Green Dayn varhaistuotanto.
Ihan se alkupuolen tuotannon alkupää kyllä oli.
Vierailija kirjoitti:
Pelle Miljoonan varhainen tuotanto on Suomen parasta Punkkia.
Yksi hyvä biisi on aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso ei kuuntele enää humppaa. Mihin tämä maailma joutuu?
Eikä tanssi letkajenkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin piffillä pesii NYKYÄÄN todellisia ääliöitä, jotka ovat täydellisesti itsereflektioon kykenemättömiä ja hyvin suvaitsemattomia. Ei se olisi teininä tarvinnut kuin pienen tönäisyn eri suuntaan ja sillä mielenlaadulla olisi helposti heilaamassa tuolla ihan yhtä hyvin. Ja punkin kanssa näillä latvalahoilla ei ole enää mitään tekemistä, ei ole koskaan ollutkaan.
Bonuksena kuvittelevat olevansa kunnon "hyviksiä", vaikka oikeasti ovat sellaisen irvikuvia.
Tiedän parikin tyyppiä, jotka olivat todella ku*ipäisiä kaikkia muita viiteryhmiä kohtaan paitsi omaa kaveripiiriään, kunnes sitten punkstoon myötä kokivat jonkun sosiaalisen paineen ja alkoivat somessa ylistämään naisia ja tasa-arvoa, tuomitsemaan hyväksikäyttöä jne. asioita jotka aiemmin olivat kyseisen porukan arvoissa alimmaisena. Uskokoon ken tahtoo.
Ne ei piirtäneet ympyrää ja sen sisään pirun isoa A:ta, ja unohtivat miksi soittavat.
Monelle se tuntui olevan tekosyy jättää opettelematta soittamaan.
Ja ärsyttää se kun niin mukamas vastustetaan kaikkea mutta ei oikeasti ole tarjota mitään järkevää vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuntelen apulantaa.
Sehän on nykysin iskelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän se sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Monelle se tuntui olevan tekosyy jättää opettelematta soittamaan.
Ja ärsyttää se kun niin mukamas vastustetaan kaikkea mutta ei oikeasti ole tarjota mitään järkevää vaihtoehtoa.
Anarkiaa baby.
Nuoriso on roskaa nykyisin, tärkeintä on pyllistäminen oikeassa asennossa kameralle
Kauheeta käkätystä ja töröhuulia ja miehet kimittää kun naiset. Mihin tää maailma on menossa
Googlaa 'sid vicious na zi shirt'