Miten sun mielestä susan kurosen pitäisi
toimia? Jos romahtaakin siksi että tajuaa pätkittäin kuinka ääliömäistä touhunsa on. Jos hän siis on ollut vain todellisuudentajuton hölmö, ilman sen huonompia ominaisuuksia?
Pitäisikö hänen pyytää anteeksi vanhaselta? vai peräti koko suomen kansalta?
Vai joutuuko kantamaan tekojaan ja mainettaan lopun ikäänsä?
Mietin vaan kun hänelläkin lapsia kasvatettavana, niin onhan se kauheaa jos lynkataan niin että tekee vaikka jotain pahaa itselleen?
Ja onhan muutenkin saanut aika hurjia hyökkäyksiä; ei tavallinen ihminen tuollaista kovin kauaa kestä.
Kommentit (15)
Kai hänelläkin on oikeutensa puhua. Sen tyylistä voikin olla sitten montaa mieltä, mutta eläkää ja antakaa toistenkin elää!
Kyllä jokainen normaali järjellä olisi jo aiemmin tajunnut lopettaa, mutta ei Susan, joka vain innostui. Eli ei ole kai vielä sytyttänyt, ei edes pätkittäin.
unohda kuule ihan kokonaan, koska se ei vaikuta sun pikku elämään mitenkään. Kärpäsen surinaa korvissa, if u know what i mean.
itse hakeutunut julkisuuteen, joten hänen tulee siitä myös itse poistua. Antamatta haastatteluja jne. Jos hän taas ns martina-aitolehto julkisuutta tarkoituksella hakee, sen myös kestäköön. Tatuoikoon vaikka peppuunsa insert ministers only.
kyllä on ihan aiheellista joskus miettiä millaisia arvoja ihmisillä on. Osaavatko tuntea empatiaa, armoa, anteeksiantoa vai potkivatko kun kerran joku on potkittavaksi asettunut.
Ihan aiheelliselta tuntuu sunkin kohdalla.
Ihan hyvä, että elämänkoulu ja Siperia opettaa myös tuota huoraa tai idioottia. Minuakin on opettanut, enkä missään nimessä moralisoi Kurosta, en kuitenkaan itse ole koskaan mennyt moisiin äärimmäisyyksiin.
Törkeää, ajattelematonta, itsekästä käytöstä tuolta naiselta ja siinäs makselee tyhmyytensä maksuja vaikka lopun elämänsä. Tehköön itselleen vaikka narun kattoon, ei kiinnosta. Maailmassa on ihmisiä, jotka ovat kärsineet paljon enemmän kuin tuo tyhjäkatseinen YH, siitä vaan narun jatkeeksi, jos PÄÄ EI SITTEN ENÄÄ KESTÄKÄÄN. Mitäs aloitti leikkinsä.
Jos fiksu olisi, hän viheltäisi viimeistään nyt pelin poikki. Sanoisi vaikka kustantajalleen, että ' haluan elämäni takaisin, peruutetaan koko kirja, kiitos' .
se näköjään tappaa ihmisestä aika paljon. Millähän lämmöllä noin armoton ihminen hoitelee lapsiaan? Ei oo normaalia olla noin kylmä. Jokainen mokaa- mut elämä on kuitenkin arvokas. Toiset tarvii kovemman koulun, toiset taas lääkityksen & terapian. mee sinä lääkäriin, niin autat läheisiäskin.
Vierailija:
se näköjään tappaa ihmisestä aika paljon. Millähän lämmöllä noin armoton ihminen hoitelee lapsiaan? Ei oo normaalia olla noin kylmä. Jokainen mokaa- mut elämä on kuitenkin arvokas. Toiset tarvii kovemman koulun, toiset taas lääkityksen & terapian. mee sinä lääkäriin, niin autat läheisiäskin.
Muista sinäkin - ymmärtäjä - tämä vanha oppi. Ei kannata niin kauheasti sympatiseerata, joskus se sinun vieterisi sitten loppuu ja sitten on vähän huonompi lopputulos odotettavissa kuin se, että katsoisi asioita ihan järjellisesti. Susan Kuronenhan ei ole toiminut tällä hetkellä minkään tasapainoisen toimintamallin mukaan. Eli toki hänen edesottamuksiaan on järkevämpää arvostella kuin myhäillä, puhumattakaan hyysäämisestä.
Yleensäkään en ole koskaan sietänyt puhtaasti tyhmiä - niin tyhmiä - ihmisiä. Ja tässä on sellaisesta havainnollinen esimerkki.
teot; ne ovat erittäin typeriä, itsekkäitä, loukkaavia. Hänhän käyttää hyväkseen toisen ihmisen asemaa, yksityisyyttä, luottamusta. Se on todella alhainen teko.
Mä olen ehkä sit sillä tavalla tyhmä että haluan uskoa ihmiseen. Ja siihen että harva on loppujen lopuksi niin tyhmä, etteikö itse haavoittuisi omista pahoista teoistaan.
Ja siksi myös se " pahantekijä" tarvitsee anteeksiantoa.
Harmi että sun hengenheimolaiset, jotka sujuvasti erottelivat ihmiskunnan niihin hyviin ja huonoihin ja kaasuttivat ne " huonot" taivaan tuuliin, ovat toistaiseksi menettäneet valtakuntansa.
Mutta sen naisen todellisuudentajua ihmettelen. Joku aika sitten kertoi televisiossa saavansa palautetta, lähinnä positiivista. Tuolloin ihmettelin, kuinka voi tollasta heittää.
Luulot oli varmaan Kurosella aika korkealla...
Susan Kurosen omistautumista lapsilleen, mutta eihän se voi ihan järkevä ihminen olla.. Tottakai sattuu, kun jätetään, mutta hei, pientä rajaa!!!!
Ei tartte nolata kamua, kun ei homma toimi.
Ihan on tyhmää koko kirja vouhotus! Ja Vanhasen pinnat nousee ainakin mun silmiss, mitä enemmän se muori on julkisuudessa...
Mielestäni Susan Kuronen on ihan turha julkkis ja tyhmä lehmä!!
Huora? Kuka maksoi ja kenelle. Tietääkö joku?
Narun jatkoksi? Voi sinua. Taidat olla aika tyhmä.
Vierailija:
Ihan hyvä, että elämänkoulu ja Siperia opettaa myös tuota huoraa tai idioottia. Minuakin on opettanut, enkä missään nimessä moralisoi Kurosta, en kuitenkaan itse ole koskaan mennyt moisiin äärimmäisyyksiin.
Törkeää, ajattelematonta, itsekästä käytöstä tuolta naiselta ja siinäs makselee tyhmyytensä maksuja vaikka lopun elämänsä. Tehköön itselleen vaikka narun kattoon, ei kiinnosta. Maailmassa on ihmisiä, jotka ovat kärsineet paljon enemmän kuin tuo tyhjäkatseinen YH, siitä vaan narun jatkeeksi, jos PÄÄ EI SITTEN ENÄÄ KESTÄKÄÄN. Mitäs aloitti leikkinsä.
Jos fiksu olisi, hän viheltäisi viimeistään nyt pelin poikki. Sanoisi vaikka kustantajalleen, että ' haluan elämäni takaisin, peruutetaan koko kirja, kiitos' .
Mukavaa, että keskustapuolueellakin on täällä edustajansa.
Maailman seksikkäimmäksi mieheksi Matti V. ei ollut kovin tyylikäs ja asiallinen. Hän on häpeänsä ansainnut. On ihan hyvä, että joku viitsii sen sanoa ääneen.
Vierailija:
Muista sinäkin - ymmärtäjä - tämä vanha oppi. Ei kannata niin kauheasti sympatiseerata, joskus se sinun vieterisi sitten loppuu ja sitten on vähän huonompi lopputulos odotettavissa kuin se, että katsoisi asioita ihan järjellisesti. Susan Kuronenhan ei ole toiminut tällä hetkellä minkään tasapainoisen toimintamallin mukaan. Eli toki hänen edesottamuksiaan on järkevämpää arvostella kuin myhäillä, puhumattakaan hyysäämisestä.Yleensäkään en ole koskaan sietänyt puhtaasti tyhmiä - niin tyhmiä - ihmisiä. Ja tässä on sellaisesta havainnollinen esimerkki.
Vai niin. Mielestäni Susan Kuronen on toiminut juuri sillä tavalla, kuin kuka tahansa olisi hänen asemassaan toiminut. Jos jollakin on tuollainen suhde pääministerin kanssa, on melko oletettavaa, että lopputulema on tämä.
Oikeastaan kaikki muu olisi ollut yllättävämpää.
Vierailija:
teot; ne ovat erittäin typeriä, itsekkäitä, loukkaavia. Hänhän käyttää hyväkseen toisen ihmisen asemaa, yksityisyyttä, luottamusta. Se on todella alhainen teko.
Mä olen ehkä sit sillä tavalla tyhmä että haluan uskoa ihmiseen. Ja siihen että harva on loppujen lopuksi niin tyhmä, etteikö itse haavoittuisi omista pahoista teoistaan.
Ja siksi myös se " pahantekijä" tarvitsee anteeksiantoa.
Harmi että sun hengenheimolaiset, jotka sujuvasti erottelivat ihmiskunnan niihin hyviin ja huonoihin ja kaasuttivat ne " huonot" taivaan tuuliin, ovat toistaiseksi menettäneet valtakuntansa.
Kuka käytti ja kenen luottamusta hyväkseen?
että tyhmyydestä sakotetaan joo, mutta ei kai nyt kuitenkaan ole tarpeen tuhota ihmistä? Ja ei ihminen ihan mitä tahansa kestä. Julkisessa ammatissa ehkä enemmän, muttatuollainen tavis? Ja kun äidin hyvinvointi vaikuttaa kaikissa tapauksissa viattomiin lapsiin.
Missä raja?