Tinder varoitus
Alkoi tulemaan liikaa omituisia yhteensattumia tinderissä. Matchit eri miehiltä olivat jotenkin niin täydellisen oloisia eli vähän kuin suoraan suunnattu juuri minulle teksteineen kaikkineen. Hain seuraa siis pitkään suhteeseen ja ihan vakavissani. Yhteensattumat alkoivat olemaan sitä luokkaa että suljin tilini ja tein uuden profiilin uudella nimellä ja tiedoilla ilman kuvaa. Tähän uuteen profiiliin tulleiden matchien perusteella alkoi paljastumaan että siellä pyörii ilmeisesti jonkilainen poikajoukko (tuskin ovat AIKUISIA miehiä) jotka pyörittävät jotain omaa rinkiään siellä ja jakavat tietoa saamistaan matcheista toisilleen. Näin osaavat tehdä aina ns. täydelliset profiilit taas seuraavaa matchia varten ja puhua naisen pyörryksiin. Olkaa siis varovaisia ja tarkkana ketä matchaatte.
Kommentit (48)
Haluu kanssa tollasen jaetun psykoosin 🙋
Foliohattutäti
Suodattakaa nyt hyvät ihmiset vähän mitä sieltä netissä luette. Maailma on paha. Ja narsisteja kaikkialla ja sitten vielä ne psykoosit 😱
Pääseekö samaan huoneeseen suljetulle jos on sama psykoosi menossa kahdella eri henkilöllä? Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän tekoälyä luomaa profiilia, mätchäyksen jälkeen juttelen jonkun aikaa ehkä ja sitten ghostaan. Käytännössä kostan samanlaisella kohtelylla takaisin. Oikeasti ei tinderparisuhde kiinnosta.
Siis kostat mitä? Muista karma
Karma my ass. Kostan sen että naiset eivät halua parisuhdetta kanssani, joten harrastukseni on tuhlata heidän aikaa.
Hieno harrastus. Ehkä vähän vähemmän katkerana saattaisit löytääkin jonkun itsellesi sopivan kumppanin. Parempaa jatkoa sulle
En todellakaan usko, siksi haluan jatkaa tätä harrastusta.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia much 🙄🙄🙄?
Just sitä 🤣. Huumorintajutonkin vielä 😉. Opettaisitko mulle enkkua? Skitsofrenian ymmärrän mut mikä toi much on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän tekoälyä luomaa profiilia, mätchäyksen jälkeen juttelen jonkun aikaa ehkä ja sitten ghostaan. Käytännössä kostan samanlaisella kohtelylla takaisin. Oikeasti ei tinderparisuhde kiinnosta.
Siis kostat mitä? Muista karma
Karma my ass. Kostan sen että naiset eivät halua parisuhdetta kanssani, joten harrastukseni on tuhlata heidän aikaa.
Hieno harrastus. Ehkä vähän vähemmän katkerana saattaisit löytääkin jonkun itsellesi sopivan kumppanin. Parempaa jatkoa sulle
En todellakaan usko, siksi haluan jatkaa tätä harrastusta.
Onnea valitsemallasi tiellä. Ikävä kuolla vanhana ja katkerana mutta elämä on valintoja täynnä 😘
Eikö tää keskustelu nyt jatkukaan höh