Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelevatko heikkolahjaiset jotka ovat hakeutuneet vasemmiston piiriin että heistä huolehditaan siellä?

Vierailija
04.09.2024 |

Ymmärrän sen kun ei.voi luottaa omiin kykyihinsä jos täytyy sassariksi alkaa,.mutta mutta..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millähän ilveellä sinä ihmisten lahjakkuudet tiedät? Lähdetäänkö käräjille selvittämään väitteitäsi?

Vierailija
2/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä ainakin hakeuduin. Ja juuri tuossa tarkoituksessa. Olen ollut tyytyväinen, en voi muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolahjaiset eivät ole hakeutuneet vasemmistoon.

Vierailija
4/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä ainakin hakeuduin. Ja juuri tuossa tarkoituksessa. Olen ollut tyytyväinen, en voi muuta sanoa.

Kaikki heikkolahjaiset tyypillisesti hakeutuvat vasemmistoon. Hieno juttu, että olet löytänyt yhteisösi.

Vierailija
5/5 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja dissosioi omaa heikkolahjaisuuttaan muihin. Ehkäpä kateuden kärpänen vaivaa? Katkeruus jotain vasemmistolaista oppinutta, fiksua ja menestynyttä kohtaan? Ehkäpä koulussa jo harmitti se, että köyhän perheen oppilas oli välly ja menestyi opinnoissa aloittajaa paremmin?

Vasemmistopiireihin kuuluu älykkäitä ja ajattelevia ihmisiä. Näiden ominaisuuksien lisäksi kaikilla tuntemillani ja tietämilläni vasemmistolaisilla on lämmin sydän. Onko heikompien puolien pitäminen heikkolahjaista?