Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri seikkailu 2025 Official

Vierailija
04.09.2024 |

Uudella kaudella nähdään jälleen joukko julkisuudesta tuttuja henkilöitä, jotka suuntaavat Lappiin kilpailemaan suurimman seikkailijan tittelistä ja 20 000 euron voittopotista.

Suuren seikkailun toisen kauden kuvaukset ovat käynnissä parhaillaan. Ohjelman juontajana jatkaa upea ja valovoimainen Jaana Pelkonen.

Suuren seikkailun kilpailijoina nähdään ex-mäkikotka Janne Ahonen, ex-aerobic-mestari Tuuli Matinsalo, hiihtolegenda Jari Isometsä, mediapersoona Rosanna Kulju, laulaja Paul Uotila, näyttelijä Joanna Wallinheimo, kampaamoyrittäjä Antonio Flores, laulaja Petra Gargano, tubettaja ja vaikuttaja Arttu Laitinen, vaikuttaja Nelli Orell, ex-vapaaottelija Teemu Packalén, koomikko Helena Pöllänen, muusikko ja vaikuttaja Pike, avaruus- ja ilmakehätutkija Sini Merikallio, radiokanava HitMixin juontaja ja dj Oku Luukkainen ja näyttelijä Irina Isberg.

https://www.nelonen.fi/uutiset/julkistus-nama-julkkikset-kilpailevat-su…

Yes, nyt on mielenkiintoista porukkaa! Janne Ahonen, Jari Isometsä ja Tuuli Matinsalo! Kovakuntoisia kilpailijoita muitakin.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Suuri seikkailu - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (761)

Vierailija
521/761 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Teemulla, Paulilla tai Artulla mitään koulutusta? Eivät välttämättä pärjää Tuulille.

Vierailija
522/761 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se syy tuon ulvojan kapteenin pallille ole se, että porukka laittoi luupään kilpailuun, että tuo tippuisi.

Kyllä ulvoja kertoi, että hänen syy oli tuo pudotusrumba. Luupää ei onnistunut mimmijoukkueen voiton tavoittelussa.

Janne kävi kyllä sääliksi.

Niin samoin tunnen, kuin monimuukin. Tuo Sini on ihan kamala ja sen ääni on hirveä. Ulvominen on kaikkein hirveintä.

Ei kai tuota enää mihinkään formaattiin kysytä. 

Punaisista voi voittaa kuka tahansa paitsi Teemu. Tosin Paul ei enää ole suosikkini mutt menettelee. Paul oli hyvä Selviytyjissä mutta nyt on itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/761 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
524/761 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
525/761 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea sarja, 20 vuotta sitten oli paljon parempi ja tuota kokkare-januskaa ei jaksa katsella sekuntiakaan.

Vierailija
526/761 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini oli aamutöllön jälkikaronkassa.

Vierailija
527/761 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulvoiko?

Vierailija
528/761 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne?

Vierailija
529/761 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja piti vaihtaa kanavaa, ei vaan voinut kuunnella. 

Vierailija
530/761 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin iloinen. Niin iloinen. Tuo ulvoja ei ole enää tuolla. Ny voin iloisena katsoa ilman tuon ulvojan ääntä.

Miten joku voi mennä niin ihon alle? Se on kyllä vain ja ainoastaan tuon ulvojan omaa syytä. Luita muka kruununa ja tuo ääni ottavat hyvin syvälle sieluun.

Ei ikinä mihinkään ohjelmaan tätä avaruusulvojaa enää. 

Onko Sini tippunut? Voisi sitten katsoa. 

Vierailija
531/761 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja kysyi punaiselta joukkueelta, että miltä nyt tuntuu, kun keltaiset on pois pelistä. Arttu vastasi: Loppui ainakin se ulvominen! Ihan sääliksi käy, ajatelkaa mitä nämä kanssapelaajat on joutuneet kärsimään! Mehän varmasti ollaan nähty siitä ulvomisesta vain pieni osa ja silti tuntui, että yrjö lentää kun tämä ulvoja vain avasi suunsa.

Vierailija
532/761 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin iloinen. Niin iloinen. Tuo ulvoja ei ole enää tuolla. Ny voin iloisena katsoa ilman tuon ulvojan ääntä.

Miten joku voi mennä niin ihon alle? Se on kyllä vain ja ainoastaan tuon ulvojan omaa syytä. Luita muka kruununa ja tuo ääni ottavat hyvin syvälle sieluun.

No onneksi en ole noin herkkis kuin sinä olet. Minua ei haitannut yhtään ulvomiset. Kyllä joillakin menee pienestä asiasta ihon alle. 

Vierailija
533/761 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finalistit selvillä..tästä jälkimmäisestä taisteluparista, olisin toivonut toista voittajaa.

Vierailija
534/761 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi en ole noin herkkis kuin sinä olet. Minua ei haitannut yhtään ulvomiset. Kyllä joillakin menee pienestä asiasta ihon alle. 

Jos noin tosiaan on, niin sua ei hetkauta vaikka joku kirkuis kidukset pihalle 24/7 - tai - ettet olisi päähenkilö itse? :D

Vierailija
535/761 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin tosiaan on, niin sua ei hetkauta vaikka joku kirkuis kidukset pihalle 24/7 - tai - ettet olisi päähenkilö itse? :D

Pari ulvaisua per ohjelma ei ole mitään 24/7. Minua vaan nauratti ne ulvaisut eikä ärsyttänyt yhtään. 

Vierailija
536/761 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä jaksossa oli ehkä 10 sekuntia ulvomista yhteensä ja porukoilla hajoaa pää?

Vierailija
537/761 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä siellä nyt on vielä mukana? 

Vierailija
538/761 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun sini tippui. Oikea miesvihaaja, joka lapioi tempuillaan oman kuoppansa. 

Vierailija
539/761 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ulvoja jätäätnyt leirin kaameaan kuntoon. Ulvojan kapteenius oli= paskainen leiri. 

Nyt on hyvä semifinaalijoukko. Voi katsellakin.

Vierailija
540/761 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehtinyt pitää leiriä siistinä kun piti ulvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän