Työministeri Arto Satonen ja potentiaalisten, uusien työpaikkojen todellinen määrä?
Kommentit (132)
Jos Artsilla on samanaikaisesti kaksi kampaviineriä suussaan, merkitsee se sitä, että niitä tulee ainakin 200 000.
Joitakin kymmeniä, jotka nekin menevät kokkareiden hyväveliverkostojen kautta oman aatteen tyypeille.
Työpaikkoja yli 200 000 kpl.
Työpaikkoja jotka maksavat asiallista palkkaa ja joissa on esimerkiksi palkallinen loma 0 kpl.
Vaikeaa on yksittäisen ministerin työpaikkoja tyhjästä luoda. Voi korkeintaan vaikuttaa omalta osaltaan päätöksiin, jotka edistävät työllisyyttä.
Johan sen SMP:n työminiseteri Urpo Leppänen 80-luvulla sai kokea. Ei työpaikkoja pelkillä ministerin lupauksilla synny.
Tarjolla runsaasti paikkoja marjanpoimijoina. Työsuhde-etuna huokea lohenpääkeitto.
Vierailija kirjoitti:
Jos Artsilla on samanaikaisesti kaksi kampaviineriä suussaan, merkitsee se sitä, että niitä tulee ainakin 200 000.
Kaloreita vai?
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on yksittäisen ministerin työpaikkoja tyhjästä luoda. Voi korkeintaan vaikuttaa omalta osaltaan päätöksiin, jotka edistävät työllisyyttä.
Johan sen SMP:n työminiseteri Urpo Leppänen 80-luvulla sai kokea. Ei työpaikkoja pelkillä ministerin lupauksilla synny.
Mutta hallitus leikkauksillaan lisää työttömyyttä ja pahentaa talouden taantumaa.
Taantumassa pitää elvyttää. Jokainen tietää sen - paitsi nykyhallitus.
Suolaista minulle, kiitos! En niin välitä makeasta.
Aatsipoppaa, Artsi keitti soppaa vanhalla reseptillä...
Satonen uskoo edelleen siihen, että 100 000 uutta jobia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Satonen uskoo edelleen siihen, että 100 000 uutta jobia tulee.
Ja minä olen Joulupukki.
Poliitikkojen vaalilupauksiin ei kannata luottaa. Ne ovat emävalheitakin pahempaa skeidaa. Niin naiivi ei kannata kenenkään olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hallitus leikkauksillaan lisää työttömyyttä ja pahentaa talouden taantumaa.
Taantumassa pitää elvyttää. Jokainen tietää sen - paitsi nykyhallitus.
Urpon ja Riikkulin tunarihallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaloreita vai?
Juu.
Tarvitsisikohan Riikka toisetkin sakset? Minulla olisi nimittäin yhdet estrasakset. Voisin lähettää ne hänelle.
HUS heittää pian pellolle noin 1000 työntekijää. Että siltä pohjalta!
= snagarimakkaran verran