Yksin asuva: Pidätkö vessan ovea lukossa kotonasi?
Itse pidän. En kyllä tiedä miksi, kuka sinne muka tulee kolkuttelemaan?
Kommentit (38)
En tietenkään enkä edes kiinni. Näen suoraan ulko-ovelle joten kukaan ei pääse sisälle huomaamatta. Eikä kovin helposti kuitenkaan jos turvaketju on kiinni.
Lukkoon en laita, mutta oven laitan kiinni. Muuten kissa änkeää samalle pöntölle.
Pidän sillä vaikka asun yksin niin harvoin olen yksin.
Minun kyyköttämisessä kyllä ei ole mitään katsottavaa joten ovi ei ole lukossa.
Jostain syystä tulee laitettua. Tulee automaationa kun yleensä käyn vessassa jossain muualla kuin kotonani.
Pitää huolehtia vain siitä, että huoneiston väliovi on kiinni, kun olen vessassa, koska se on niin falski, että läpi kuuluu äänet ja vessanovi on suoraan vastapäätä. Vessanovi taas on aina auki, niin pytyllä istuessa kuin suihkun aikanankin. Ketä varten sen laittaisin kiinni, saati sitten lukkoon...?
Vierailija kirjoitti:
Taas arvaa minkä puoleen moukka kyselee huuoohh.
Niitä nämä pieru paska alueet kiinnostaa. Tutkivat eritteitään lukkojen takana vaikka asuu yksin..huuoohh.
Vierailija kirjoitti:
Asun miehen kanssa enkä koskaan pidä vessan ovea lukossa. En tiedä miksi pitäisin.
Tämä on asia, jossa mennään heikomman mukaan. Jos toinen haluaa, että laitetaan ovi lukkoon (tai ainakin kiinni), niin sillä mennään.
Meillä ei laiteta vessan ovea lukkoon tai edes kiinni. Mutta meidän aikuinen lapsi on joutunut puolisonsa kanssa laittamaan oven kiinni ja nyt hän on tottunut siihen. Mekin laitetaan sitten ovi kiinni, jos hän on kylässä.
Jos toiselle on vastenmielistä nähdä puolisonsa wc-asiat, niin ei ole huomaavaista pakottaa häntä näkemään sellaista.
En asu yksin.
Mutta jos asuisin, kysyisin varmaan seuraavaksi missä pidän vessanoven avainta ja miksi?
Asun kaksin ja me ei lukita wc-ovea kumpikaan.
Kerran tuli vieras käymään. Hän meni vessaan pytylle asioille. Jätti oven sepposen selälleen. Siihen sanoin, että saa sen oven sulkeakin.
Toisinaan tulee vanhasta muistista automaatiolla lukittua. Mutta pääosin en lukitse.
M46
Vierailija kirjoitti:
En sulje edes ovea. En sulkenut silloinkaan kun asuin miehen kanssa kaksistaan.
Tämä on kuvottavaa.
Kyll älaitan lähes aina. Tapa on jäänyt niistä ajoista kun asuin maalla kolmen sukupoven taloudessa. Aina oli joku nykimässä ovesta ja mummi tuskin olisi edes huomnnut minua pöntöllä vaan istunut päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuon on minusta inhottava tapa. Ei ollut hauskaa kuunnella silloisen puolison takapuolen ääntelyä tai lorotusta, vaikka hänestä pidinkin. Eikä myöskään nähdä toista ähräämässä paperilla takapuoltaan puhtaaksi. Lisäksi hajut levisi heti eteiseen ja joskus jopa keittioon.
Joitain asioita voi suhteesakin pitää yksityisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon on minusta inhottava tapa. Ei ollut hauskaa kuunnella silloisen puolison takapuolen ääntelyä tai lorotusta, vaikka hänestä pidinkin. Eikä myöskään nähdä toista ähräämässä paperilla takapuoltaan puhtaaksi. Lisäksi hajut levisi heti eteiseen ja joskus jopa keittioon.
Joitain asioita voi suhteesakin pitää yksityisenä.
Ei mieskään sulkenut. Kukin tavallaan.
En laita, kauheeta jos se jäisi lukkoon ja sitten delais sinne paskan hajuun.
Vierailija kirjoitti:
En pidä. Ajattele jos ovi jäisi jumiin ja kännykkä ei olisi mukana vessassa.
Siis täh? Miten voisit unohtaa ottaa kännykän vessaan?
Minulla ei ole edes lukkoa veskin ovessa. Asun yksin ja veskiin on liukuovi.