Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa koettu henkinen väkivalta

Vierailija
03.09.2024 |

Onko kenelläkään siitä kokemuksia ja miten pääsitte yli?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommentti: älä syö noin paljon, persees leviää

Vierailija
2/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kommentti: älä syö noin paljon, persees leviää

Mites miehen perse? Iso perse on muotia nykään. Osa menee leventämään sitä kirurgille, osa hoitaa homman syömällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta ja aloin itse vielä pahemmaksi henkisen väkivallan käyttäjäksi. Se joka leikin aloittaa, se leikin kestäköön. 

Vierailija
4/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta ja aloin itse vielä pahemmaksi henkisen väkivallan käyttäjäksi. Se joka leikin aloittaa, se leikin kestäköön. 

Minäkin sanoin miehelle, että ethän suutu kun aloitit pelin ja nyt minä näytän sinulle miten sitä pelataan ja millä panoksilla

Vierailija
5/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia henkisen väkivallan uhri. Syyllistystä, nalkutusta, seksillä kiristämistä ja pihtaamista. Ero oli paras päätös ikinä, ei kestänyt ex-vaimolla senkään jälkeen uusi suhde, ei ottanut opikseen.

Vierailija
6/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttelu on lapsellista ja sivistymätöntä. Harrastatko sitä itsekin, vai onko vain miehesi 'etuoikeus'? Mikäli on, ottaisin äijän jutuille, sanoisin rauhallisesti mitä moisesta ajattelen ja etten aio sietää lapsellista käytöstä yhtään. Joko hän kunnioittaa sinua ja lopettaa tölväilyt tai sitten ei, ja suhteenne päättyy. 

Näin ikkään.

Vierailija
7/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuosia henkisen väkivallan uhri. Syyllistystä, nalkutusta, seksillä kiristämistä ja pihtaamista. Ero oli paras päätös ikinä, ei kestänyt ex-vaimolla senkään jälkeen uusi suhde, ei ottanut opikseen.

Kuka kullimuumi alapeukutti tätä?

Vierailija
8/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei selvästikään ole kommentoinut yksikään todellisen henkisen väkivallan kohteeksi joutunut. Jos akka nalkuttaa,pistä pihalle tai kysy,miten voisit toimia,että hän olisi tyytyväinen. Te lapset ette edes tiedä,mitä on väkivalta.

Vierailija
9/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pakotti minut oopperaan, tämä on varmaan pahinta henkistä väkivaltaa? Olisipa pakottanut vaikka lenkille, ei olisi tuntunut niin pahalta.

Vierailija
10/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtaaminen ei ole henkistä väkivaltaa. Olet ymmärtänyt itsemääräämisoikeuden väärin.

Vierailija
11/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea henkinen väkivalta rikkoo sielun samalla lailla kuin fyysinen väkivalta. Suosittelen eroa. Jos säästyt eron jälkeiseltä vainoamiselta (minä en), alat voida parin vuoden sisällä paremmin. Tarvitset siihen kyllä tukea.

Vierailija
12/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista kun vakavalla asialla lasketaan leikkiä. Itse olen kokenut henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Sitä on täysin nujerrettu eikä tosiaan kosta toiselle, vaan koittaa selvitä hengissä. Itse selvisin ajan kanssa. Nyt 10 vuotta myöhemmin olen vasta pystynyt työstämään asiaa terapiassa. Edelleenkin pelkään miehiä. 

Vierailija
13/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtaaminen ei ole henkistä väkivaltaa. Olet ymmärtänyt itsemääräämisoikeuden väärin.

Mua kiinnostaisi kuulla kuinka tämä syyllistäminen ja nalkutus on ilmennyt?

Muuten. Seksiin tyytyväinen nainen ei pihtaa. Ja se ei ole pihtaamista jos ei huvita vaan toisen patjana olla koko ajan.

Vierailija
14/14 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokenut, eikä loppunut eroon, koska alaikäiset lapset. Eli en ole päässyt yli, koska jatkuu käytännössä kaikessa viestittelyssä/yhteydenpidossa. Dissaa mua myös lapsille ja muille läheisille - kenelle tahansa, jos tilaisuus tulee päästä "kehumaan" mua.

Sitä odotellessa, että lapset ovat täysi-ikäisiä, eikä mun tarvitse enää lukea yhtään tekstiviestiä, sähköpostia, puhumattakaan näkemisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi