Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sveitsissä matkustaneita paikalla? Onko siellä maailman paras suklaa? Muu kuin Toblerone.

Vierailija
03.09.2024 |

Miten on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindt 

Vierailija
2/7 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sveitsiläinen Lindt on parasta suklaata. Fazerin sukukin on alunperin Sveitsistä, kuten suklaareseptikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobleronea ei valmisteta enää Sveitsissä. Olen matkustellut paljonkin Sveitsissä mutta en ole niin intohimoinen suklaan ystävä että osaisin vastata kysymykseesi. Lindtin suklaat valmistetaan Sveitsissä, niitä voita ostaa suomalaisistakin kaupoista ja vertailla.

Vierailija
4/7 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita, mutta kyllä mun mielestä Fazerin Sininen on ihan samalla viivalla jonkun Lindtin kanssa. Tobleronea ei tosiaan tehdä enää Sveitsissä, vaan Slovakiassa. Joutuivat poistamaan Matterhornin kuvankin paketista.

Vierailija
5/7 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasioita, mutta kyllä mun mielestä Fazerin Sininen on ihan samalla viivalla jonkun Lindtin kanssa. Tobleronea ei tosiaan tehdä enää Sveitsissä, vaan Slovakiassa. Joutuivat poistamaan Matterhornin kuvankin paketista.

Toblerone kuuluu nyt Mondelezin tuoteperheeseen. Maku on taantunut verrattuna aikaisempaan.

Vierailija
6/7 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime jouluna noita Lindtin suklaita kun ajattelin, että olisivat hyviä. Ihmeellisen niljainen kelmu jäi suuhun, varmaan täynnä palmuöljyä. Muistelen, että joskus vuosia sitten olivat hyviä.

Vierailija
7/7 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindt 

Valmistetaan Italiassa ja sisältää pääasiassa kookos- ja palmuöljyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme