Tähtiarpa
Onnenarpa muutti nimensä. Onkohan samat soittajat kuitenkin😁
Katso lähetysajat : Tähtiarpa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1053)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiden ään ammatti: hätäkeskuspäivystäjä.
Ei oo todellista! Siis ihan oikeesti nyt vai??!! Mä en oo nyt ihan varma tästä. Onks teillä tuotanto yhtään oikeaa vastausta??? Ei oo todellista!
HÄTÄKESKUSPÄIVYSTÄJÄ!!!
Eikö kukaan tiennyt? Eli ei menny lahjakorttia jakoon?
Tiesi se viimeinen soittaja.
Vierailija kirjoitti:
Viiden ään ammatti: hätäkeskuspäivystäjä.
Ei oo todellista! Siis ihan oikeesti nyt vai??!! Mä en oo nyt ihan varma tästä. Onks teillä tuotanto yhtään oikeaa vastausta??? Ei oo todellista!
HÄTÄKESKUSPÄIVYSTÄJÄ!!!
Maaria, Saara, Anna-Mari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juontaja näkyy olevan aikamoinen vilunki, kun lukee tuota paljastusjuttua. Itse en vois mennä telkkuun riekkumaan noilla maineilla.
Todellakin taitaa olla kyse ihmisistä ( +mies)jotka eivät piittaa mistään. Jutusta selviää että ulosotossa peräti 60 000 ja silti hulppeat häät Kämpissä?
Toisten raha-asiat eivät kuulu sinulle, juoruilija
Lehdistähän voi jokainen lukea nämä jutut.
Niin voi. Netissä uutiset pysyy ikuisesti. Noloa Katrielle.
Niinpä. Ei pääse pakoon, kun ne on julkaistu.
Eipä kirjoitellut aiemmin vastattua Maarianhaminaa taululle. Muut väärin vastatut kylläkin.
Taas ottivat bulvaanin vastaamaan kuva-arvoitukseen, ja kun hän tietenkin vastasi väärin, jatketaan samaa peliä ja näin välttyvät maksamasta isoja summia, kun pelataan samaa peliä koko lähetyksen ajan.
Oliko tuo tähän ankkapeliin väärän vastauksen antanut koittanut vastata aikaisempaan peliin, siihen paahtoleipä eroavaisuuteen?
Samaa jorinaa tuntikaupalla ja ketään ei oteta vastaamaan. Silti 3 väärää vastausta vaikka ei aikoihin ole ketään otettu😂
Juontaja puhuu 3 väärästä vastauksesta, tähän tietokilpailuun tullut vain 1. Sekin järjestetty. Hokee vielä että "juuri äsken", vaikka vastattu jo paljon aikaisemmin.
Oletteko löytäneet vastausta tuohon "ankkapeliin"? Itse veikkaan että kun se viimeinen soittaja otetaan lähetykseen 13.55, hän vastaa väärin. Mutta sitten Katrie jo kiirehtii kiekaisemaan että voi ei, väärä vastaus, hyvää viikonloppua, nähdään taas maanantaina! Ja lähetys loppuu siihen, tuotanto ei näytä mikä mukamas olisi ollut oikea vastaus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katriella on aika korkea otsa, joten superkireä ponnari ei ole se kaikista mairittelevin kampaus...
Ilmiannettu!
Miksi?
Tuotannosta vasta Londur Oy. Googlatkaa niin näätte että huijausfirma on kyseessä. Huonoja kokemuksia matkan varrelta näkyy olevan.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko löytäneet vastausta tuohon "ankkapeliin"? Itse veikkaan että kun se viimeinen soittaja otetaan lähetykseen 13.55, hän vastaa väärin. Mutta sitten Katrie jo kiirehtii kiekaisemaan että voi ei, väärä vastaus, hyvää viikonloppua, nähdään taas maanantaina! Ja lähetys loppuu siihen, tuotanto ei näytä mikä mukamas olisi ollut oikea vastaus..
E8
Vierailija kirjoitti:
Vastattiin jo: E8
Vierailija kirjoitti:
Tuotannosta vasta Londur Oy. Googlatkaa niin näätte että huijausfirma on kyseessä. Huonoja kokemuksia matkan varrelta näkyy olevan.
Astraltv:stä lähtien...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astraltv:stä lähtien...
Aivan. Ihan sieltä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Tämä huijarifirma sai vuonna 2015 vuoden huuhaa palkinnon.
Londur oy: voittostudio, astraltv, kaikki eveon "soita ja voita" ohjelmat, onnenarpa, tähtiarpa.