Tähtiarpa
Onnenarpa muutti nimensä. Onkohan samat soittajat kuitenkin😁
Katso lähetysajat : Tähtiarpa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1053)
Nappa, Takka, Rapea ja Rahka ainakin käyvät tämänpäivän viimeiseksi sanaksi. On varmasti muitakin sanoja.
Olen alkanut vihaamaan sanontaa nyt tai ei koskaan. Ja vastaus minun kohdalta aina on ei koskaan. Mutta siis miksi tuota pitää hokea koko aika?
Ne soittajien äänet tulee nauhalta? 😛
Vierailija kirjoitti:
Nappa, Takka, Rapea ja Rahka ainakin käyvät tämänpäivän viimeiseksi sanaksi. On varmasti muitakin sanoja.
Aasia käymyös.
Näköjään Marianna Alanen (Kana) juontanut myös tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ne soittajien äänet tulee nauhalta? 😛
Mihin se miesjuontaja on lähtenyt. Hyvä oli.
Tämä nainen huutaa koko ajan.
Miksi hän kiemurtelee jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasia käymyös.
Kirjekuoressa oli Aasia, soittaja sanoi Rasva.
Joo aasia oli. Joku täällä tiesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Katrie tee ollenkaan sitä lähihoitajan tai mikä lie työtä enää, kun usein ilmoittaa että ohjelman jälkeen lähtee viettämään aikaa perheensä kanssa? Hukkaan meni sekin koulutus sitten.
Sinulle on vastattu jo tähän, miksi jankkaat samaa? Monet vaihtaa ammattia, varsinkin hoitoalalta pois (huono palkka ja työlot). Vai oletko itse tehnyt samaa työtä koko ikäsi?
Jos on huono palkka ja työolot, miksi edes mennä siihen ammattiin sitten? Outoa että kukaan haluaa semmosta tehdä.
Miksi Tähtiarvassa ei sanota että voittaa 10,20,50 euron .LAHJAKORTIN ? aina sanotaan summa euroisssa :( moniko luulee saavansa rahana ja onko voitoista maksettu jo vero ?
paljonkohan näistä juontotehtävista maksetaan ....sitten vielä vähennetään verot !
Taas on joku ihan outo automerkki kirjekuoressa, ja soittajat ehdottaa Audia, Fordia jne 🤦
Vierailija kirjoitti:
Taas on joku ihan outo automerkki kirjekuoressa, ja soittajat ehdottaa Audia, Fordia jne 🤦
Ja taas on annettu "vihjeeksi" kaikki aakkosten kirjaimet paitsi Q, X, Å, Ä ja Ö. Siitä vain arvailemaan kun automerkkejä on tuhansia.
Ihan täyttä huijausta. Yhden kerran olen tyhmyyspäissäni soittanut, kun hehkuttivat kysymyksen olevan niin vaikea ettei soittajia ole ollenkaan, ja jos joku tietää vastauksen niin nyt olis helppoa rahaa tiedossa. Soitin, vastasin oikein, ja kuulin ettei onnea tällä kertaa, olin liian hidas eli muita soittajia oli kuin olikin. Vaan ei juontajan mukaan, sama paskanjauhanta soittajien puutteesta jatkui.
Kyllä voi olla tyhmä. Koulutus ei tarkoita etteikö ihminen ole muuten ihan ulalla.