The Harlins alkaa, vol 2
Odotatko innolla Rennyn ja perheen iloisia päivityksiä?
Kommentit (491)
Kuka tuo musta mies Rennyn elämässä on? Sinkku vaikuttaa olevan. Onkohan Rennyn...🤪
Tuolla suljetulla listalla mellakoi taas joku ihminen silikoneja vastaan. Ehkä sama ihminen kuin 90 days fiancee -listalla, siellä keskustelu välillä täysin puuroutuu hänen takiaan.
Itse olen luomuihminen, mutta en silti pysty tuomitsemaan silikoneja ottaneita naisia epäihmisiksi. Ihmiset tekee virheitä.
Minusta on pakkomielteistä tehtailla loputtomiin kirjoituksia silikoneista ja huulitäytteistä. Viisaampaa olisi kiinnittää huomiota muuhun kuin ulkomuotoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla suljetulla listalla mellakoi taas joku ihminen silikoneja vastaan. Ehkä sama ihminen kuin 90 days fiancee -listalla, siellä keskustelu välillä täysin puuroutuu hänen takiaan.
Itse olen luomuihminen, mutta en silti pysty tuomitsemaan silikoneja ottaneita naisia epäihmisiksi. Ihmiset tekee virheitä.
Minusta on pakkomielteistä tehtailla loputtomiin kirjoituksia silikoneista ja huulitäytteistä. Viisaampaa olisi kiinnittää huomiota muuhun kuin ulkomuotoon.
Tämä silikoni ja huulitäytemuijat ovat turhakkeita.
Kui toi rennie kestää jetlagit? Nytki lentäny muutamassa viikossa usaan. Ikää kuitenki 66.
Vierailija kirjoitti:
Reni on niin kova jätkä
Reni on violetin värinen vanha deeku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reni on niin kova jätkä
Mitä vanhempi kanto, sen kovempi oksa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reni on niin kova jätkä
Mitä vanhempi kanto, sen kovempi oksa :)
Laho oksa.
On siitä oksasta tullut useamman ihmisenalun siemeniä
Vierailija kirjoitti:
On siitä oksasta tullut useamman ihmisenalun siemeniä
Ja yritystä on ollut useampaankin...jopa yhtaikaa
Seiskan juttu vuodelta 1995 kertoo Rennyn ja Geenan haluavan monta lasta. Heillä on hauskaa aamusta iltaan. Eikös Renny ja Johannakin sano samaa😁
Vierailija kirjoitti:
Seiskan juttu vuodelta 1995 kertoo Rennyn ja Geenan haluavan monta lasta. Heillä on hauskaa aamusta iltaan. Eikös Renny ja Johannakin sano samaa😁
Kay tuli väliin, toistaako historia itseään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kay tuli väliin, toistaako historia itseään
Ehkä Johanna ymmärtää, että välillä vaihtelu virkistää
Onko Renny hylännyt esikoisensa? Vai onko vaan mustis, kun esikoinen sai isäpuolen.
Vierailija kirjoitti:
ihanan ylellistä elämää, ympäri maailmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihanan ylellistä elämää, ympäri maailmaa
Espanjassa, Bulgariassa, Kreikassa sitä ylellisyyttä riittääkin.
Exclusiivistä elämää välimerelllä, ihqua
Vierailija kirjoitti:
Exclusiivistä elämää välimerelllä, ihqua
Shamppanjaa, hanhenmaksaa, hummeria ja luksusjahteja Ibizalla
Entä jos Kay ja Reni tuntevat samanlaista poltetta kuin rakkausaikanaan?
Voisiko heillä olla iloinen suurperhe?