The Harlins alkaa, vol 2
Odotatko innolla Rennyn ja perheen iloisia päivityksiä?
Kommentit (491)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reittä pitkin tietty
Vaatii luonnetta, että pystyy katsomaan Renny Harlinin roikkuvaa vaamaa paritellessa.
Jos vaan doggyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reittä pitkin tietty
Vaatii luonnetta, että pystyy katsomaan Renny Harlinin roikkuvaa vaamaa paritellessa.
Jos vaan doggyssä?
Silloin Renin kuolat valuvat Johannan pakaroille
Vierailija kirjoitti:
Nyt Harlinit aurinkorannikolla
Jo on glamuuuria😁 "andaa" "andaa"
Onko Jossusta tullut jo supertähti Hollywoodiin? Renska lupasi näin jo vuosia sitten.
Rennyllä neljä elokuvaa valmiina, kaksi alkuvaiheessa.
Strangers Chapter 2:n ensi-ilta 26.9.
Vierailija kirjoitti:
Rennyllä neljä elokuvaa valmiina, kaksi alkuvaiheessa.
Strangers Chapter 2:n ensi-ilta 26.9.
Komisario Palmu piti olla teattereissa 2023.
Vierailija kirjoitti:
Herran jee! Rennyhän näyttää aivan Freddy Kruegerilta! Yhtä ryppyinen ja punainen! Stetson vain päähän, eikä heitä erottaisi toisistaan!
kannattaisi ohjata uusi Freddy Krueger, itse pääosassa.
Pari kertaa katsonut pätkiä.Iso mies vollottaa kuin pahainen kakara ja äityli suu mutrussa lohduttaa että voi voi, kohta taas on kaikki niin IHANAA!!!!!!! Otin selvää molemmat Hollywoodissa ö-julkkiksia jos sitäkään.
Lapsia retuutetaan taas maasta toiseen ja rouva vaan kihertää.
Johanna on Luukaksen tyttöystävää nuorempi
Minua huolestutta nuo lapset. Jatkuvasti pikkulapsia revitään maasta toiseen ja paikasta toiseen. Ei ole kasvurauhaa. Koko ajan kuvataan ja pitää esittää jotain. Lapset kehittyvätkin hitaasti. Tyttö oli lähemmäs kahta vuotta, kun oppi poikkeuksellisen myöhään kävelemään. Poikakin on jo reilusti yli vuoden eikä ilmeisesti kävele. Johanna on pinnallinen omaan muoviseen ulkonäköönsä keskittyvä miehen miellyttäjä. Renny lähentelee jo 70 vuotta. Pariskunta kerskuu elämällään muille. Molemmista tulee narsistiset vibat.
Luukas ja puolisonsa varmasti älykkäitä ihmisiä. Eivät viihdy noiden kahden pinnallisen hörhön kanssa.
Tuleekohan vielä uutta pikkujohannaa tai pikkurennyä? Minä uskon, että parin lapsiluku voi vielä kasvaa. More is more.
Uroskotkan paritteluvimma tuottaa jälkeläisiä, taatusti