Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evan kysely: Yli puolet suomalaisista pitää rasismia vähäisenä ongelmana

Vierailija
02.09.2024 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010667106.html

Itse en pidä ongelmana lainkaan, muuta kuin silloin jos se kohdistuu Suomessa suomalaisiin. Myös muihin kohdistuvaa rasismia saatan pitää ongelmana jos se ilmentyy todella äärimmäisenä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan oma ongelmansa eikä se ole razismi vaan vit-tuilu ja nälviminen. 

Vierailija
2/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on Suomessa suomalaisiin ja olen sen nähnyt itse monta kertaa livenä, ikävä kyllä, ehkä systeemi myös suosii "ihmiset kuriin" tyyliä, mutta se on turhaa tuomitsemista monessa paikassa. Sitten se on helposti ulkomaalaisissakin tai ulkomaisista suomalaiseen. Tietenkin väen tulo on eri keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös tuota kun joka asiassa käy selville että ne muualta tulleet käyvät päälle?Ehkä esitetäänkin  asia väärin?

Vierailija
4/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ongelmaa. Ongelma on aina ongelman kokijassa itsessään. Aina voi vaihtaa maisemaa lämpimimmille leveysasteille.

Vierailija
5/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi ei ole ongelma Suomessa, jos ulkomaalainen kokee Suomessa liikee rasismia hän voi palata omaan maahansa.

Vierailija
6/6 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismikortilla ratsastaminen on Suomessa suuri ongelma. Esimerkkinä koko kesän 2023 jatkunut poliittinen farssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme