Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä iPhonessa on niin ihmeellistä?

Vierailija
02.09.2024 |

Sain työpuhelimeksi iPhone 15 enkä ymmärrä ollenkaan miksi ihmiset maksaa iPhonesta niin paljon. Näppis on huonompi kuin androidissa, (pitää vaihtaa näppiksen näkymää useammin jos on erikoismerkkejä), paluu näppäimet on miten sattuu ja niihin pitää osua tasan tarkkaan kun androidissa riittää sinnepäin osuminen. Valmis tarkoittaa palaa. Netin jako läppärille toimii paljon huonommin ja katkoo koko ajan yhteyttä, jolloin se on aina avattava uudelleen. (Android osaa yhdistää itse uudelleen). Autocorrect korjaa miten sattuu enkä tajua sen logiikkaa. 

Iphonen kamerasta tykkään ja siitä antaisin enemmän pisteitä kuin omalle samsung galaxylle. 

mitä arvostatte omassa iPhonessa? Tai mistä ette tykkää?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvä puhelin kuin muutkin. Paljon kokemusta androideista ja iphoneista. Molempi parempi.

Vierailija
22/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työpuhelimena joku uusi tonnin iPhone. Kun leasingsoppari loppuu, annan näitä kotona lapsille 

Siviilipuhelimena 90€ kiinalainen Androidi.

Molemmilla olen menestyksekkäästi soittanut ja vastaanottanut puheluita.

M41

Kiinalaisissa on se mukavuus vielä että CCP voi kuunnella kaikkia puheluitasi ja tutkia tiedostosi.

On ihan höpöhöpöä kuvitella että joku tietty merkki olisi urkinnan ulkopuolella. Kaikkia joku kuuntelee, jos niikseen tulee.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työpuhelimena joku uusi tonnin iPhone. Kun leasingsoppari loppuu, annan näitä kotona lapsille 

M41

Kiinalaisissa on se mukavuus vielä että CCP voi kuunnella kaikkia puheluitasi ja tutkia tiedostosi.

siinähän kuuntelee. lukee google jo mun sähköpostitkin

Kannattaa kehua kovasti Putinia.

Vierailija
24/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttö on kirkas, näkee myös auringossa. Akku on kestävä. Ei viruksia. Jopa 8 v vanhoihin malleihin saa päivityksiä. Applepay on ehdottomasti helpoin tapa maksaa vaikka auto autokaupassa. 

kyllä siitä näytöstä näkee muissakin luureissa :D sitä voi säätää kirkkautta. virukset on kyllä varmasti löytänyt jo aplenkin se oli aikanaan etu kun kaikki oli käytännössä windows PCitä. koskaan ei ole iosllä ollut semmosta etua viruksissa luurienkaa, juurikin siitä yleisyydestä johtuen. ja kyllä ne päivittyy androiditkin. taidat vaan fanittaa

Oma sovelluskauppa on hyvä, pitää virukset aisoissa. Sama pätee androidiinkin. 

Vierailija
25/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilinkin että kukaan ei keksi iPhonesta yhtään mitään oikeaa syytä miksi se olisi parempi. Lisäksi ärsyttää ompusta että se laittaa automaattisesti GPS ja Bluetooth päälle. Argh. Ja kuuluvuus on heikompi kuin androidilla kun Apple hävisi antennikiistassa motorolalle. Tämä iPhone 15 taitaa olla mun eka ja vika omppu, tulipahan kokeiltua.

Vierailija
26/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttö on kirkas, näkee myös auringossa. Akku on kestävä. Ei viruksia. Jopa 8 v vanhoihin malleihin saa päivityksiä. Applepay on ehdottomasti helpoin tapa maksaa vaikka auto autokaupassa. 

Tämä.

Autoja kun joutuu ostamaan hitokseen useamman viikossa, niin sillä on iso merkitys.

Vierailija
27/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone saa päivityksiä pitkään.

Nykyään Samsungillekin luvataan 5v päivityksiä.

Vierailija
28/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, Samsungilla ei ole yli tonnin puhelimia? 

Mitä järkeä on maksaa puhelimesta yli tonnia - tai edes viittäsataa?

Vierailija
29/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Miksi?

Vierailija
30/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mivulla on iphone SE (2017) ja toimii kuin junan vessa, kesällä oli akun vaihto ja nyt kolmas akku menossa. Myös siro koko ja alumiini runko on hyvä asia tässä kapulassa. Niin pitkään kun tähän saa akkuja pidän tätä käytössä.

Vierailija
31/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iPhone saa päivityksiä pitkään.

Nykyään Samsungillekin luvataan 5v päivityksiä.

Hyvä se. Android ei vain tarkoita välttämättä Samsungia. 

Vierailija
32/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan, mihin käytät sitä. Pelkkään puhumiseen ei kannatakaan. Mutta jos se on lähinnä taskutieokoneena tai yleistyökaluna, silloin kalliimpi on perusteltu. 

Vierailija
33/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mivulla on iphone SE (2017) ja toimii kuin junan vessa, kesällä oli akun vaihto ja nyt kolmas akku menossa. Myös siro koko ja alumiini runko on hyvä asia tässä kapulassa. Niin pitkään kun tähän saa akkuja pidän tätä käytössä.

Tuo SE on paras iPhone hintalaatusuhteeltaan. Koko on tosiaan näppärä.

Vierailija
34/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään omenatuotetta.  

Vierailija
35/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Miksi?

Ettei vahingossa satu putoamaan parvekkeelta.

Vierailija
36/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brändi ja logo.

Vierailija
37/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan, mihin käytät sitä. Pelkkään puhumiseen ei kannatakaan. Mutta jos se on lähinnä taskutieokoneena tai yleistyökaluna, silloin kalliimpi on perusteltu. 

En oikein ymmärrä, miten saat tämän perusteltua itsellesi, kun uskon, että sinulla on myös tabletti ja läppäri.

Vierailija
38/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimivatko VR:n vessat mielestäsi hyvin?

Vierailija
39/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää pidempään kuin androidid. iPhone6 ostin 2014, 2019 vaihdoin sitten iPhone 11, kun olisi akku pitänyt vaihtaa. Hyvinhän se 5 vuotta kesti ja ainoa mitä olisi tarvinnut vielä tässä vaiheessa olisi ollut akku. Tätä 11 versiota en vielä ajatellut vaihtaa, katsotaan sitten kun 16 - 17 versiot tulee.

Muutenhan näissä ei mitään erikoista ole. Kalliita, mutta toimii. Ei hyvä sellaiselle joka tykkää ja haluaa värkätä kaikkea mahdollista puhelimella, mutta vastaavasti ei tarvi olla koko ajan säätämässä. Sopii omaan peruskäyttöön hyvin. Jos tonnin iphone kestää sen 6-8 vuotta, niin siinä ajassa saa niitä 200eur androideja vaihdella joka toinen vuosi vähintään. Lopputulema on sama hinta samalla ajanjaksolla. Kalliimmista androideista ei ole kokemusta, mutta eipä tule mieleen ketään kuka niitä edes viittä vuotta pitäisi. Omenapuhelimia monetkin.

Vierailija
40/51 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miten saat tämän perusteltua itsellesi, kun uskon, että sinulla on myös tabletti ja läppäri.

Tabua ei ole, pöytäkone on. Läppäri on kyllä kanssa, koska sille on toisinaan käyttöä mm. luentokoneena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme