No niin. Löytyi Temustakin roskan seasta aarteita. Laserkeilain 7€
Ja toimii ihan yhtä hyvin kuin Suomessa myytävät 199€ keilaimet. Ei se lopulta ole kuin laite joka lähettää valopisteen paikasta A paikkaan B.
Vaatteita tai ihokontaktissa olevia juttuja en tuolta ostaisi, mutta työkalujen osalta aikamoinen taivas etenkin tee-se-itse-urakoitsijoille ja remontoijille joille muutoin työkalut olisivat satojen tai tuhansien eurojen menoerä projektissa. Tuon sivun avulla nuo kiinteät kulut saa painettua pariin kolmeen kymmeneen euroon.
Kommentit (5)
Voi tulla myös aika kallis paukku, jos tuollainen mittalaite näyttää vähän sinne päin
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla myös aika kallis paukku, jos tuollainen mittalaite näyttää vähän sinne päin
Eri vastaaja, mutta se on ihan kirjaimellisesti vain lasersäde. Ei sellaisen tuottamiseen tarvita mitään ydinfysiikkaa ja nuo "merkkituotteet" ovat silkkaa ryöstöä etenkin ristikeilainten osalta.
Minä olen löytänyt paljon aarteita ja olen ollut jo vuoden innoissani mitä kaikkea pystyn nyt pienellä rahalla korjaamaan. Ennen jäi monet asiat korjaamatta kun tuli kalliimmaksi kuin uuden ostaminen.
En löytänyt ainoatakaan laserkeilainta tuolta. Etäisyysmittareita ja tasolasereita kyllä, mutta 3d-kuvat tilasta tekevä keilain.. noup.
Itse ostin sieltä ihan perinteisen 60-osaisen ruuvityökalusetin ja ei se ollut kuin 6 euroa. Kromivanadiumia. On torxit, philipsit ja allenit siistissä pinossa ja isojakin kokoja löytyy. Kestää kovat väännöt.
Motokeitaalla ja Biltemalla tuo setti maksaa 150 euroa alessa.
Olen puuhaillut sillä nyt vuoden ilman mitään moitteita.
Kuulemma jotkut harrastevälineet myös tuolla 10-50x halvempia mutta en tiedä kun ei kosketa minua.,